Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Hah hah. Makasi ensi vaalean kanssa ja sitten niin valtavan aidosti rakastaa toista 🤣🤣🤣🤣🤣🤣.
Käsikirjoitettua roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin finaalijaksoa katsoessani, että näinkö tämä menee, että viime jakson lopun teaseri todellakin paljasti voittajan. Yhä pidemmälle kun jaksoa katsoi, vaikutti nimenoman siltä, että Vivianna on Joonaksen valinta. Seksi, kemia, power couple -hehkutus, rentous sekä Joonaksen puheet Shirlylle siitä, miten palaset loksahti viime hetkellä kohdalleen. Tuntui, että Joonaksen päätöstä (oletin, että Vivianna) helpotti sekin, että Monica lähti yön yli treffeiltään ovet paukkuen (kun Joonas kertoi seksistä Vivin kanssa) ja Monica oli jo luovuttamisfiiliksissä. Myös Monican puheet vain 2 viikon poissaoloista töistä tuntui särähtävän Joonaksen korvaan ja mietin, että sekin selkeyttää päätöstä.
Mutta mitä ihmettä, lopulta Joonas kuitenkin valitsi Monican. Miksi flirttaili, harrasti seksiä, yms, Vivin kanssa edellisyönä, jos ei omien sanojensa mukaan voi elää ilman Monicaa? Outoa käytöstä (ehkä halusi toteuttaa Californian bombshell
Sulla ei kyllä ole silmää. Ilmeisesti on vaan ihmisiä jotka ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että palstan kirjoittelijoille tuntuu olevan täysin mahdoton ajatus, että Joonas ihan aidosti tykkää Monicasta ja valitsi tämän itse kumppanikseen. Palstapersujen mielestä kyseessä on pakko olla salaliitto ja toistelevat täällä lausetta "haluttiin tietynlainen voittaja". Heidän mielestä on aivan käsittämätöntä, että joku aivan oikeasti valitsisi itselleen tumman puolison. Ei voi olla totta, pakko olla tuotannon valinta! Huh huh teidän kanssa. Kannattaa pohtia mistä tuo valtava kammo tummaihoisia ihmisiä kohtaan kumpuaa. Teidän mielestä he eivät ole omina itsenään ansainneet rakkautta tai voittoa gaalassa/urheilukisassa, vaan aina syynä on salaliitto. Urheilussakin päätetty, että nyt pitää saada tumma voittaja, eihän kyse voi olla omista ominaisuuksista. Pää hajoaa teidän kanssa....
Olen kirjoittanut pari kommenttia tähän suuntaan, mutta kyse ei mitenkään ole Monican tummuudesta eikä siitä että olisin persu (olen vasemmistolainen), vaan siitä miten olen nähnyt Joonaksen käyttäytyvän sarjassa. En ole kaikkia jaksoja katsonut, mutta yksiselitteisesti hän ei vaikuta aidosti tykkäävän Monicasta, mitä vielä alleviivaa se että hän harrastaa seksiä toisen naisen kanssa edellisenä yönä. Rakastunut ihminen ei tee niin. Muutenkaan Joonaksen käyttäytymisessä ei ole tullut esiin mitään kunnioitusta tai arvostusta Monicaa kohtaan. Tuntuu, että valinta on joko pienin paha -periaatteella kun kukaan ei sytyttänyt (paitsi Vivi ulkoisesti) tai sitten tuotannon kehottama.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että palstan kirjoittelijoille tuntuu olevan täysin mahdoton ajatus, että Joonas ihan aidosti tykkää Monicasta ja valitsi tämän itse kumppanikseen. Palstapersujen mielestä kyseessä on pakko olla salaliitto ja toistelevat täällä lausetta "haluttiin tietynlainen voittaja". Heidän mielestä on aivan käsittämätöntä, että joku aivan oikeasti valitsisi itselleen tumman puolison. Ei voi olla totta, pakko olla tuotannon valinta! Huh huh teidän kanssa. Kannattaa pohtia mistä tuo valtava kammo tummaihoisia ihmisiä kohtaan kumpuaa. Teidän mielestä he eivät ole omina itsenään ansainneet rakkautta tai voittoa gaalassa/urheilukisassa, vaan aina syynä on salaliitto. Urheilussakin päätetty, että nyt pitää saada tumma voittaja, eihän kyse voi olla omista ominaisuuksista. Pää hajoaa teidän kanssa....
Tämä. Täällä umpityhmää sakkia.
Ei tuossa sarjassa rakkautta ole nähty pahemmin milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut pari kommentt
Olet niin väärässä.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Valitsiko Jonas Monican ennen muuta kahden kriteerin perusteella: ulkonäkö ja edustavuus (eli näytteille asettaminen) ja hengellisyys tai henkisyys.
Itsevarma, sujuvasanainen ja ulospäinsuuntautunut Vivianna olisi varmasti ollut edustava niin gaaloissa kuin Joonaksen Losin ystävien seurassakin. Joten siitä tuskin kyse.
Syy oli siinä, että Vivin kanssa elämä olisi ollut vauhdikasta, kepeää ja pinnallista. Joonas sanoi, että on jo saanut viettää ihan tarpeeksi tuota villiä pintaliitoelämää Venicen vuosinaan, eikä enää kaipaa sitä. Haluaa nyt kääntää uuden sivun, rauhoittua ja ehkä perustaa myös perheen. Monica tarjosi sitä, mitä Joonas etsii seuraavalta elämänvaiheeltaan. Vivin valinta olisi ollut askel taaksepäin.
No jos rakasti aidosti toista niin ei makaa toisen naisen kanssa ennen kosintaa. Mutta rahasta ja hetken medianäkyvyydestä voi tehdä jotkut mitä vaan. Nainenkin hyväksyy kun on luvassa hetken Gloria.
Alusta asti pidin tuota miestä lierona. Tarot kortit vahvisti että muutenkin sekaisin.
Jotain ärsyttävää tuossa miehessä on. No onneksi löysi rakkauden ja on nyt sitten isäpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsiko Jonas Monican ennen muuta kahden kriteerin perusteella: ulkonäkö ja edustavuus (eli näytteille asettaminen) ja hengellisyys tai henkisyys.
Itsevarma, sujuvasanainen ja ulospäinsuuntautunut Vivianna olisi varmasti ollut edustava niin gaaloissa kuin Joonaksen Losin ystävien seurassakin. Joten siitä tuskin kyse.
Syy oli siinä, että Vivin kanssa elämä olisi ollut vauhdikasta, kepeää ja pinnallista. Joonas sanoi, että on jo saanut viettää ihan tarpeeksi tuota villiä pintaliitoelämää Venicen vuosinaan, eikä enää kaipaa sitä. Haluaa nyt kääntää uuden sivun, rauhoittua ja ehkä perustaa myös perheen. Monica tarjosi sitä, mitä Joonas etsii seuraavalta elämänvaiheeltaan. Vivin valinta olisi ollut askel taaksepäin.
Kuitenkin yhden yön pano kelpasi 🤮. Kertoo siitä että kelpaa jatkossakin vastaavat. Voi naisparka jos oikeasti on rakastunut. Tosin tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Jotain ärsyttävää tuossa miehessä on. No onneksi löysi rakkauden ja on nyt sitten isäpuoli.
Niin on. Mulla alusta lähtien hälytti.
No mutta jos Vivianna ei tullut valituksi, en voi muuta kuin onnitella häntä.
No jos ihminen hakeutuu tuollaiseen formaattiin niin jotain epäilyttäväähän siinä jo on. Tuskin aitoa ollaan etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kyllä aivan järkyttynyt kuinka Joonas kohtelee Monicaa. Leikkii jotain henkistä ja elämää nähnyttä alfa-urosta, mitä ei todellakaan ole.
Siis.... eikö tämä ole Bachelor-ohjelma? Jossa valitaan melkein 20 naisen joukosta vähitellen se yksi? Ja jos Joonas tekee sen, käy treffeillä, myös yön yli -treffeillä, niin mitä hän on tehnyt väärin? Vapaa mies, ei sitoutunut tai lupautunut kenellekään. Se, että Monica aloitti ne puheet "sä olet mun mies" ja kertoi kameralle rakastuneensa, ei sido Joonasta mitenkään. Näin näen asian.
Vierailija kirjoitti:
No jos rakasti aidosti toista niin ei makaa toisen naisen kanssa ennen kosintaa. Mutta rahasta ja hetken medianäkyvyydestä voi tehdä jotkut mitä vaan. Nainenkin hyväksyy kun on luvassa hetken Gloria.
Aidosti rakasti? 2 viikon tuttavuuden, muutaman tv-kameroin lavastetun tapaamisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ai kosintako se nyt jo oli?:D
Eiköhän se ollut alku tutustumiselle ilman kameroita, ei sen enempää. Show oli ohi, tavallinen elämä alkanut eli mahdollisuus tavata jatkossakin tai sanoa vaikka heipat siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se siis "myrkyllistä" mustasukkaisuutta, jos kokee pahaa mieltä sen johdosta, että kumppani on/kertoo harrastaneensa s e k s i ä toisen kanssa?
Ei.
Vaan se, kun Monica sanoin suukon jälkeen että nyt olet mun mies.
Eiköhän siinä ollut pilkahdus huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut pari kommenttia tähän suuntaan, mutta kyse ei mitenkään ole Monican tummuudesta eikä siitä että olisin persu (olen vasemmistolainen), vaan siitä miten olen nähnyt Joonaksen käyttäytyvän sarjassa. En ole kaikkia jaksoja katsonut, mutta yksiselitteisesti hän ei vaikuta aidosti tykkäävän Monicasta, mitä vielä alleviivaa se että hän harrastaa seksiä toisen naisen kanssa edellisenä yönä. Rakastunut ihminen ei tee niin. Muutenkaan Joonaksen käyttäytymisessä ei ole tullut esiin mitään kunnioitusta tai arvostusta Monicaa kohtaan. Tuntuu, että valinta on joko pienin paha -periaatteella kun kukaan ei sytyttänyt (paitsi Vivi ulkoisesti) tai sitten tuotannon kehottama.
Pienin paha -periaatteellahan Joonaksen olisi kannattanut valita nimenomaan Vivianna, joka olisi ollut helpoin dumpattava ohjelman jälkeen. Vivillä ei ole lapsia, ei akuuttia perheenperustamistarvetta, oli mukana kepeällä otteella eli sydän ei menisi rikki, vaikka "suhde" päättyisikin heti kameroiden sammuttua.
Mistä päättelet, ettei Joonas ole ulkoisesti viehättynyt Monicasta? Etenkin, kun kerroit, ettet ole kaikkia jaksoja katsonut. Kyllä minä ainakin olen nähnyt Joonatanin katseessa ihastumista ja kipinää. Mallikuvia ottaessaankin oli aivan mesmeroitunut Monican kauneudesta, ei ollut saada silmiään/linssiään hänestä irti.
Ja jos kyseessä olisi tuotannon käsikirjoittama feikkisuhde, miksi se ei päättynytkään heti ohjelman loputtua? Miksi he ovat kameroiden sammuttua asuneet saman katon alla, miksi Joonas on tutustunut Monican lapseen, miksi he ovat reissaanneet yhdessä mm. Los Angelesissa? Jos Joonas ei sanojesi mukaan "aidosti tykkää" Monicasta, miksi hän olisi jatkanut tapailua, elänyt perhearkea ja matkustanut yhdessä? Ei kai kukaan jaksa noin pitkään feikata.
Ja toki pari saattaa olla nyt jo eronnut (veikkaan niin itsekin, koska reality-parit harvemmin kestää), mutta kyllä mä ihan aidosti uskon, että Joonaksella oli tunteita Monicaa kohtaan. Suhteen nykytilasta kuullaan varmaan Reunion-jakson tv-esityksen jälkeen eli ensi viikolla(?).