Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkomailla asuminen on niin luxusta verrattuna Suomeen?

Vierailija
21.10.2024 |

Mielipiteitä ja kokemuksia?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen kesä varmasti kiva juttu. Vastapainona sitten jos sairastuu voi tulla kuolema herkästi tai vähintään vammautuminen. Rikollisuus myös suuri riski.

Suomessa nimenomaan on vaarallista sairastua kun hoitoonpääsy on hankalaa jopa syöpää epäiltäessä. 

Paljon kuulee ja lukee juttuja tästä huonosta hoidosta,  mutta mun miehen syöpiä on kyllä hoidettu nopeasti ja tehokkaasti.  Ihan julkisella Helsingissä.  

Sairaalassa oloa aika paljon ja leikkauksia.  Nykyään on terve,  vielä käy kolmen viikon välein saamassa pistoshoitoa.  Lääke pitää itse ostaa,  maksaa vain 4,50 ja se on apteekin toimitusmaksu.  

Meillä ollaan ainakin kiitollisia julkisesta terv.hoidosta.  

No juu. Se sairaalassa oleminen ja pkl-käynnit vain maksaa nykyisin enemmän kuin monessa muussa Euroopan maassa. Ja ensi vuonna taas korotetaan reilusti hintoja. Suomen "ilmainen" terveydenhuolto on aivan puppua. Suomen terveydenhuolto kyntää täysin pohjamudissa ja huonommaksi vaan menee. Omalta alueelta tullaan vähentämään lähes 600 työpaikkaa. Itse harkitsen eläkkeelle jäädessä vakavasti muuttoa muualle.

Tämä!

Kun jotkut hehkuttavat Suomen syöpähoitoja, he puhuvat ajasta ennen tätä hallitusta. Suomessa ON OLLUT tasokasta syöpähoitoa, mutta tosiasiallisesti lääkkeitä pihdataan. Jos halvat ja vanhat lääkkeet eivät toimi, se on menoa.  Muualla Euroopassa otettiin immunologiset hoidot käyttöön PALJON Suomea aikaisemmin ja runsaammin, ja tämä on täysi fakta jota on vaikea kumota. Myös vähemmistö Euroopassa käytössä olevista sallituista syöpälääkkeistä on Suomessa edes saatavilla. Miten tällainen hoito tällä vuosukymmenellä voi olla miteen huippuhyvää? Johan onkologit ovat itsekin myöntäneet, että pulassa ovat. Tyhjästä on paha nyhjäistä, mutta rehellinen täytyy olla.

Vierailija
122/122 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla nyt lähemmäs parikymmentä vuotta. Omalta kannaltani luksusta on se, että tienaan paremmin kuin mitä tienaisin Suomessa ja olen voinut rakentaa elämän, johon minulla ei olisi varaa Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän