Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhien nyt on vain hyväksyttävä se tosiasia, ettei ole varaa kaikkeen kivaan.

Vierailija
21.10.2024 |

Jos haluaa jotain lisää, pitää olla valmis tekemään jotain asian eteen.

Kommentit (343)

Vierailija
61/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lisää tukia yhyy yh hy hyy mulle lisää ilmaista rahaa heti yhyy.

Oot sä kyl hävyttömän törkeä, pilalle hemmoteltu paska, ihmisillä on aika rankkoja kohtaloita ja tomlonen kusipullon katkunen inceli kehtaa esittää olevansa, sinä et ole mitään, vähemmän kun mitään, hylkäät omasi hankeen, olet maanpetturi ja rys-sä.

minähän se maanpetturi olen kun maksan helvetisti veroja 60 000 euron vuosipalkastani te kelan elätit olette sitä kunnon porukkaa.lisää tukia uhyy yhyy miu mau lisää ilmaista rahaa.

Niin olet, vain rys-sä hylkää omansa hankeen, sinä olet selkärangaton pasks.

Niin minäkin olen maksanu veroja aivan perkeleesti, en minä huvikseni selkärankaani sielä työmaalla murtanu, mut nyt kun minä olen osani maksanu minusta ei haluta enää huolehtia?

Sinä olet maanpetturi.

Vierailija
62/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet olisi kiva ostaa. Ja lääkäriin päästä, sellaista kivaa olisi hyvä saada

Lääkkeet ja lääkärikäynnit sisältyvät toimeentulotukeen, sen kun lähetät laskut Kelaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lisää tukia yhyy yh hy hyy mulle lisää ilmaista rahaa heti yhyy.

Oot sä kyl hävyttömän törkeä, pilalle hemmoteltu paska, ihmisillä on aika rankkoja kohtaloita ja tomlonen kusipullon katkunen inceli kehtaa esittää olevansa, sinä et ole mitään, vähemmän kun mitään, hylkäät omasi hankeen, olet maanpetturi ja rys-sä.

minähän se maanpetturi olen kun maksan helvetisti veroja 60 000 euron vuosipalkastani te kelan elätit olette sitä kunnon porukkaa.lisää tukia uhyy yhyy miu mau lisää ilmaista rahaa.

Niin olet, vain rys-sä hylkää omansa hankeen, sinä olet selkärangaton pasks.

Niin minäkin olen maksanu veroja aivan perkeleesti, en minä huvikseni selkärankaani sielä työmaalla murtanu, mut nyt kun minä olen osani mak

Tämä on se minkä ympärille tämä koko keskustelu tulee vielä kristallisoitumaan, yhteisten varojen varastelu käyttöön joka ei hyödytä kansaa on maanpetos.

Vierailija
64/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi sinä halusit tehdä aloituksen tästä aiheesta? Ärsyttääkö jokin ihan tietty seikka, vai halusitko vain saada aikaan vähän riitaa?

Nämä on niitä ihmisiä joilla on elämässään jotain huonosti ja pahasti.  Oman pahan olon projisointi on tuttu asia, sillä pyritään heijastamaan omaa ikävää tunnettaan toisiin, ikäänkuin kuvitellaan että se jotenkin vähenee tai häviää kokonaan. Tätähän tämäkin palsta on täynnä, hyökkäyksiä ja haukkumista tuntemattomia ihmisiä kohtaan.

Esim. minua v-tuttaa kun olen köyhä ja jollakin muulla on mielestäni kaikki se mikä minulle kuuluisi.  Siispä hyökkään ja haukun ja solvaan tuntemattomia jossain ryhmässä johon tunnen kuuluvani. Esim vähävaraiset.  Se saattaa antaa hetken helpotuksen. Ehkä sain tuolle toiselle pahan olon ja nousen hieman ylemmäs, en olekaan kuten te!

<

Just. Mielestäni olen köyhä ainakin omaisuuden ja tulojen puolesta. Jotain nautintoahan tällaisten aloitusten täytyy esittäjässään aiheuttaa tai vahingoniloa tai jotain. Katkeraa tekstiä. Minua nää huvittaa... Enpäs mene töihin, elän kuten ennenkin ja nautin vapaasta vihdoinkin. Ei ole velkoja, ei stressiä. Yli varojensa elävät, kannattaa tehdä tosiaan jotain tilanteen korjaamiseksi. Keitänpä kahvit ja lähden kävelylle. Mukavaa päivänjatkoa :)

Vierailija
65/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet olisi kiva ostaa. Ja lääkäriin päästä, sellaista kivaa olisi hyvä saada

Lääkkeet ja lääkärikäynnit sisältyvät toimeentulotukeen, sen kun lähetät laskut Kelaan.

kuuntele kun toinen tapatyötön luuseri neuvoo.

Vierailija
66/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän padan ääreen on kutsuttu ihmisiä, jotka eivät aio koskaan hyödyttää yhteiskuntaa mitenkään. Omista on huolehdittava ensin.

Vierailija
67/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Työelämässäkin joutuu noudattamaan mielivaltaisia sääntöjä, ennakoimaan, tekemään äärimmäisen turhauttavaa ja toistuvia asioita vain siksi, että niin sanotaan. Ja jos ei tee, niin loppuu palkanmaksu.

Joten en ymmärtänyt yhtään tuota pointtia tt-tuesta. Jos saa tt-tukea edes vähänkin tekemällä juuri sääntöjen mukaan pilkulleen ja välttää tilisiirtoja, nii miksi niin ei tee. Ilmeisesti ylpeyteen on varaa enemmän kuin työssäkäyvällä. Työelämässä ylpeys kyllä karisee.."

Niin en minä tehnyt mitään väärin, tilisiirrot perheen kesken ei ole kielletty, meiltä evättiin tt-tuki mielivaltaisesti, bumerangina meni takas, valitukset on tehty, nyt ollaan kolmatta kuukautta niin että ei pärjättäis ilman muilta lainaamista ja nyt mahdollisuus siihen on loppu.

Minä lyön pääni vetoa että sinä et ole ikinä joutunut kokemaan mitään näin vaikeaa näin pitkitetysti tai et kehtaisi noin ylimielisesti tunkea sanoja m

Tuhlaat aikaasi, ei tuommoinen omia pierujaan haisteleva suomalainen audi rys-sä ymmärrä kirjoitusta, se etsii vaan narsistisesti jotain yksityiskohtaa johon tarttua jolla haukkua sinua.

Ei se ole ihminen enää, älä yritä puhua narsistille järkeä.

Vierailija
68/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden tulee ymmärtää myös se että köyhätkin ovat ihmisiä ja asioita voi tehdä myös halvemmalla.

Rikkaan ei tarvitse ajatella köyhiä.

Jos on omalla työllään saavuttanut elintasonsa, voi nauttia kaikesta kivasta.

Toivon, että nuoret lukevat tällaisia kommentteja ennen kuin hakeutuvat työelämään. Ei kannata tehdä yhteiskunnan kannalta elintärkeää työtä huonolla palkalla. Kun ei riitä enää mm. hoitajia ja poliiseja heräävät tällaiset kommentoijat rahan todelliseen arvoon. Jos mahdollista niin kannattaa hankkia hyvä koulutus, ura ja ajatella vain itseään.

Rikkaat voivat sitten keskenään miettiä mistä saadaan terveydenhoitoa, suojelua ja palvelua. Vai onko se sitten "kivaa" johon ei riitä rahat enää perusvarakkaalla vaan pitää olla jo superrikas? Mitä enemmän kaikki kallistuu ja palkkataso pysyy samana sitä enemmän on ihmisiä joille yhteiskunnan perusasiat ovat "kivaa" johon ei olekaan enää varaa. Tehkööt itse, stana!

Vierailija
69/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on reseptilääkkeissä maksukatto joten ainakin reseptillä ostettavien lääkkeiden kustannuksien pitäisi pysyä vuositasolla kohtuullisina. Moni vähissä rahavaroissa oleva käyttää rahaa enemmän veikkauksen peleihin, tupakkaan ja alkoholiin kuin lääkkeisiinsä ja terveyskeskusmaksuihin. 

Vierailija
70/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on reseptilääkkeissä maksukatto joten ainakin reseptillä ostettavien lääkkeiden kustannuksien pitäisi pysyä vuositasolla kohtuullisina. Moni vähissä rahavaroissa oleva käyttää rahaa enemmän veikkauksen peleihin, tupakkaan ja alkoholiin kuin lääkkeisiinsä ja terveyskeskusmaksuihin. 

Moni mutta ei kaikki vähävaraiset.

Vierailija
71/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

626e on maksukatto, kertoo aika paljon sun suhteellisuuden tajusta et tuo on sinun mielestä kohtuullista, on se varmaan sinulle.

Vierailija
72/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkemaksuille on katto,lääkäriin pääsee sitten kun pääsee,tähän ei saa yrittää mitään korjausta nykyhallituksen toimin ,Kelakorvaus,mennään vanhan sosialistisen käytännön mukaan,ei muuteta mitään,sitten varmaan on hyvä.Kokemukseni mukaan tilanne on vuosi vuodelta heikentynyt.

Tämä hallitus ei tee mitään korjausta lääkäriinpääsyyn. Siirtää rahat veroparatiiseihin firmojen kautta. Ja kansa jonottaa nykyisen 2 viikon sijaa 3 kuukautta. 

Nimenomaan tekee. Minä jäin kolme vuotta sitten eläkkeelle, eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia päästä lääkäriin julkisella puolella. Jatkossa kun yksityiselle pääsee 28 eurolla olen valmis tuon uhrauksen tekemään tosipaikan tullen ja pääsen lääkäriin hyvin lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
73/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on 626 euroa, se on aika könttä rahaa maksettavaks suurimmalle osalle meistä.

Ja se että haukut päälle mielikuvitusvihollisias antaa sen kuvan että tiedät itsekkin kuinka haparalla pohjalla sun oikea pointti on.

Vierailija
74/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit Sherlock.

Vierailija
75/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuuntele kun toinen tapatyötön luuseri neuvoo.

Kuuntele kun yksi kultalusikkaperceessä syntynyt loinen saarnaa.

Vierailija
76/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  ainakin mulla  on varaa kaikkiin  sellaisiin kivoihin asioihin mitä haluankin ostaa eli kaiken  haluamani olen saanut hankittua ja tulen saamaan.  t:köyhä

Vierailija
77/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä nainen saa aina parisuhteen, mutta köyhä mies ei. Naurattaa kun naiset aina ulisee että on vaikeaa mutta kaikki tulee hopeatarjottimella eteen

Vierailija
78/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkemaksuille on katto,lääkäriin pääsee sitten kun pääsee,tähän ei saa yrittää mitään korjausta nykyhallituksen toimin ,Kelakorvaus,mennään vanhan sosialistisen käytännön mukaan,ei muuteta mitään,sitten varmaan on hyvä.Kokemukseni mukaan tilanne on vuosi vuodelta heikentynyt.

Tämä hallitus ei tee mitään korjausta lääkäriinpääsyyn. Siirtää rahat veroparatiiseihin firmojen kautta. Ja kansa jonottaa nykyisen 2 viikon sijaa 3 kuukautta. 

Nimenomaan tekee. Minä jäin kolme vuotta sitten eläkkeelle, eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia päästä lääkäriin julkisella puolella. Jatkossa kun yksityiselle pääsee 28 eurolla ol

Miten on mahdollista että et pääse julkiselle?

Onhan niille jonoa mutta että et ollenkaan pääse?

Asuks sie jossain metsä kylässä missä on yks huoltoasema ja pörriäisen vastaanotto vai miten se toimii?

Vierailija
79/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden on nyt vaan hyväksyttävä se tosiasia että kaikesta omaisuudesta ja tuloista menee vähintään 70-80% veroa.

Vierailija
80/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä nainen saa aina parisuhteen, mutta köyhä mies ei. Naurattaa kun naiset aina ulisee että on vaikeaa mutta kaikki tulee hopeatarjottimella eteen

Joo, nyt meitä on kaksi köyhää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä