Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhien nyt on vain hyväksyttävä se tosiasia, ettei ole varaa kaikkeen kivaan.

Vierailija
21.10.2024 |

Jos haluaa jotain lisää, pitää olla valmis tekemään jotain asian eteen.

Kommentit (343)

Vierailija
81/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lisää tukia yhyy yh hy hyy mulle lisää ilmaista rahaa heti yhyy.

Oot sä kyl hävyttömän törkeä, pilalle hemmoteltu paska, ihmisillä on aika rankkoja kohtaloita ja tomlonen kusipullon katkunen inceli kehtaa esittää olevansa, sinä et ole mitään, vähemmän kun mitään, hylkäät omasi hankeen, olet maanpetturi ja rys-sä.

minähän se maanpetturi olen kun maksan helvetisti veroja 60 000 euron vuosipalkastani te kelan elätit olette sitä kunnon porukkaa.lisää tukia uhyy yhyy miu mau lisää ilmaista rahaa.

Niin olet, vain rys-sä hylkää omansa hankeen, sinä olet selkärangaton pasks.

Niin minäkin olen maksanu veroja aivan perkeleesti, en minä huvikseni selkärankaani sielä

Ensimmäinen rikos on tapahtunut jo siinä vaiheessa kun yksityisistä rahoista tehtiin väkivallan uhalla yhteisiä. 

Vierailija
82/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä nainen saa aina parisuhteen, mutta köyhä mies ei. Naurattaa kun naiset aina ulisee että on vaikeaa mutta kaikki tulee hopeatarjottimella eteen

En minä halua naista. Naisella en tee mitään. Käsi ajaa saman asian eli ei kaikki miehet edes halua suhdetta eikä edes yhden yön suhdetta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa ja ilmaista. 

Ulkona kävely on kivaa ja ilmaista.  

Vierailija
84/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkas köyhät olis mitään muutenkaan saanut? Voit jakaa nolla kahdella, tulos on silti nolla. 

Vierailija
85/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ennen ole ollut ongelma. Kotikylälläkin oli työhaluttomia huuhailijoita, tyytyivät vähään eivätkä valittaneet oloansa.  Nykyään koetaan oikeutetuksi valittaa . Valittaminen vie energiaa, jota voisi käyttää muuhun,

Vierailija
86/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet olisi kiva ostaa. Ja lääkäriin päästä, sellaista kivaa olisi hyvä saada

Lääkkeet ja lääkärikäynnit sisältyvät toimeentulotukeen, sen kun lähetät laskut Kelaan.

kuuntele kun toinen tapatyötön luuseri neuvoo.

Kuuntele kun yksi kultalusikkaperceessä syntynyt loinen saarnaa.

älä puhu tuki pummi paskaa ei ole mitään kultalusikkaa vaan opiskelin ja pääsin hyväpalkkaiseen työhön ja työtä tekemällä kaikki omakotitalo ja mökit ostettu.ei yhteiskunnan tuilla eikä täällä itkemällä.

Vierailija
87/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet olisi kiva ostaa. Ja lääkäriin päästä, sellaista kivaa olisi hyvä saada

Suomessa on reseptilääkkeissä maksukatto joten ainakin reseptillä ostettavien lääkkeiden kustannuksien pitäisi pysyä vuositasolla kohtuullisina. Moni vähissä rahavaroissa oleva käyttää rahaa enemmän veikkauksen peleihin, tupakkaan ja alkoholiin kuin lääkkeisiinsä ja terveyskeskusmaksuihin. 

626e on maksukatto, kertoo aika paljon sun suhteellisuuden tajusta et tuo on sinun mielestä kohtuullista, on se varmaan sinulle.

Runsas 50 euro kuukautta kohti ja todella vähillä rahoilla elävät voivat saada tähänkin harkinnan varaista toimeentulotukea.

Vierailija
88/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos haluaa jotain lisää, pitää olla valmis tekemään jotain asian eteen."

Riittääkö 11 000 työhakemusta vai pitääkö lisätä tahtia?

Vierailija
89/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ja lääkärikäynnit sisältyvät toimeentulotukeen, sen kun lähetät laskut Kelaan.

älä puhu tuki pummi paskaa ei ole mitään kultalusikkaa vaan opiskelin ja pääsin hyväpalkkaiseen työhön ja työtä tekemällä kaikki omakotitalo ja mökit ostettu.ei yhteiskunnan tuilla eikä täällä itkemällä.

Tottakai. Näinhän se on palstan jokasella persutrollilla :D

Vierailija
90/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Näinhän se on palstan jokasella persutr

jatkat paskan puhumista ja persun jankutusta mut se on teille vassuille ominaista ja on todella vaikea ymmärtää että joku hankkii varallisuutta työtä tekemällä eikä tuilla ja kasi toisen taskussa.

Vierailija
91/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensimmäinen rikos on tapahtunut jo siinä vaiheessa kun yksityisistä rahoista tehtiin väkivallan uhalla yhteisiä. "

Sun maailmankuva vaatii että sinä sivuutat kokonaan käytännössä 90% historiasta, politiikasta, ihmisen biologiasta ja evoluutiosta.

Ihminen on hypersosiaalinn eläin jonka pärjääminen on yhteistyön varassa, jota sinä pidät rikollisena kun me muut suhtautudutaan aggressiivisesti tohon anti-sosiaaliseen masturbointiin?

Jos joku käyttäytyy kun syöpä ja vaarantaa muun porukan, se saa puukosta, niin kuin syöpä.

Vierailija
92/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just noin!! Kun on tottunut pienestä pitäen oppinut nauttimaan elämästä ilman että siihen liittyy valtava määrä kallista tavaraa ja ulkomaan reissuja sekä kalliita harrastuksia, niin elämä köyhänäkin on ihan huippua. Nykyisin ihmiset vaan jotenkin olettaa että onnellisuuteen ja hyvään elämään pitää kuulua kaikenmaailman luxus. Ei mikään ihme että elämä on silloin kurjaa. Mutta omillaan kun tulee toimeen eli käyttää sen mitä on, niin se mielenrauha on niin mieletön eikä rahalla voi sitä todellakaan edes saada. Se on se elämän asenne. 

Vierailija
93/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla köyhänä koskaan ole varaa ollut mihinkään kivaan. 

Nykyisin ei vain ole varaa edes ruokaan, saati tärkeisiin lääkkeisiin.

Se on se juttu ap!

Vierailija
94/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just noin!! Kun on tottunut pienestä pitäen oppinut nauttimaan elämästä ilman että siihen liittyy valtava määrä kallista tavaraa ja ulkomaan reissuja sekä kalliita harrastuksia, niin elämä köyhänäkin on ihan huippua. Nykyisin ihmiset vaan jotenkin olettaa että onnellisuuteen ja hyvään elämään pitää kuulua kaikenmaailman luxus. Ei mikään ihme että elämä on silloin kurjaa. Mutta omillaan kun tulee toimeen eli käyttää sen mitä on, niin se mielenrauha on niin mieletön eikä rahalla voi sitä todellakaan edes saada. Se on se elämän asenne. 

Niin minä olen kyllä ihan aina ollut köyhä ja nyt on vedetty pärjäämisen rajat tiukemmalle kun koskaan ennen, ei nyt puhuta mistään vtun hauskan pidosta, tää on eksistentiaalinen kriisi ja siitä puhuminen jonain hömppänä ja hauskan pitämisenä paljastaa sinut oikeisto propagandistiksi ja valehtelijaksi.

Vierailija
95/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on reseptilääkkeissä maksukatto joten ainakin reseptillä ostettavien lääkkeiden kustannuksien pitäisi pysyä vuositasolla kohtuullisina. Moni vähissä rahavaroissa oleva käyttää rahaa enemmän veikkauksen peleihin, tupakkaan ja alkoholiin kuin lääkkeisiinsä ja terveyskeskusmaksuihin. 

626e on maksukatto, kertoo aika paljon sun suhteellisuuden tajusta et tuo on sinun mielestä kohtuullista, on se varmaan sinulle.

Runsas 50 euro kuukautta kohti ja todella vähillä rahoilla elävät voivat saada tähänkin harkinnan varaista toimeentulotukea.

Tuplaat tuon ja minä pärjäisin pää pinnan päällä, se on tuplasti sen mitä olen menettänyt ostovoimastani viime vuoden alusta.

Tätä minä juuri tarkoitan kun sanon että et ymmärrä aihetta ollenkaan, sun suhteellisuudentaju on kadonnut, mulle tommonen 50e lisää tässä kohtaa per kuukausi kn eroxsiinä saako lapsi täynnä vuonna käytetyt/temusta talvivaatteet vai ei ollenkaan.

Vierailija
96/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysten kannattaa sopeutua siihen, että ostovoima putoaa kuin kivi. 

Siinä teille hyvinvointia koko yhteiskunnalle. Suomi on mennyttä, mutta onneksi johtajille riittää palkankorotuksia, vaikka tuottavuus ei ole kasvanut 15 vuoteen. 

Well done persut ja kokoomus! 

Vierailija
97/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee muutamia viestejä, tulee kyllä mieleen se, että rikkaat ovat kyllä hyvin empatiaköyhiä. 

Vierailija
98/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kärsiäkös köyhän pitäisi koko ajan ja nälkiintyä katuojassa?Sitten varmaan hyvä mieli halveksijoilla.

Vierailija
99/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan terveydenhoito ei pitäisi olla mikään ihmisoikeus 

Eikä ruoka tai lämmin asunto tietenkään. 

Vierailija
100/343 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin työttömäksi ja olen hakenut moneen työpaikkaan, mutta kaikkiin tarvitaan aina joku koulutus. Olen varma, että pystyisin tekemään monia hyväpalkkaisia töitä, muutaman viikon perehdytyksellä. Tekisin vaikka paljon pienemmällä palkalla millä koulutetut suostuisi tekemään esim. Kunnan monissa töissä. Kunnat säästäisi jne...

Tuntuu tämä koulutuksen vaatiminen olevan yläluokan keksimää, ettei huono-osaiset pääsisi heidän apajilleen. Köyhyys ja koulutus useimmin periytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi