Yritin pyytää miestäni mukaan. Meillä on tulossa ero. Olen tullut allergiseksi sähkölle enkä voi enää asua kaupungissa.
Olen ostanut säästöilläni 40 000 pienen mökin kaukaa korvesta lammen rannalta. Ei sähköä 7 km säteellä. Yritin, että mies lähtee mukaani, mutta ei suostu. Väittää, että olen seonnut päästäni.
Mies haluaa jäädä kaupunkiin. Onko mitään keinoa miten saisin hänet suotuteltua mukaan?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se jatkuva säteily kellekään hyvää tee... Esim tuttu kirurgi sano että 20 viime vuoden aikana on aivokasvaimet räjätäny käsiin ja ne on yleensä oikealla puolella siinä missä kännyä pidetään...
Juurihan on valmistunut ensimmäinen pitkittäistutkimus, jossa kävi ilmi, ettei kännykän pitäminen korvalla saati sen lataaminen vaikka vuorokauden ympäri pään vieressä aiheuta ihmiselle yhtikäs mitään.
Paska-aivo hei, lue se White and Black truth. Niin kuin sanoin vain tietyt tulokset julkaistaan!
Kannattaisiko kuitenkin tutustua virallisiin vertaisarvioituihin tutkimuksiin. Nykyään lääketieteelliset tutkimukset on ilmoitettava etukäteen jotta varmasti myös erilaiseen lopputulokseen päätyvät tutkimukset julkaistaan. Ihan tutkimusteknisistä syistä aina löytyy muutama poikkeava tutkimustulos, mutta se mikä merkitsee on tietysti tutkimusmassa.
Kun olin nuori, sain aina migreenin lähikaupan pakastealtaalla. Aina. En tiedä vieläkään mikä tämän aiheutti, sähköä olen epäillyt. Kun kauppa uudisti pakastealtaansa, tämä ongelma katosi. Outoa. Tämän migreeniongelman jälkeen olen aina suhtautunut suurella epäluulolla pakastealtaisiin ja muihin isoihin sähköisiin laitteisiin, mutta onneksi nykyisin tällaiset asiat eivät laukaise migreeniä.
Vierailija kirjoitti:
Toki jos sähköallergia on olemassa, niin sähköinsinöörinä tiedän, että tasavirta ja vaihtovirta on hyvin erilaisia. Voisin veikata sen puolesta, että tasavirta akusta ei allergisoi yhtään niin paljoa, kuin 50 Hz taajuudella sykkivä vaihtovirta.
Eihän tasavirran aiheuttamaa sähköiskuakaan oikein tunne, kuin virran kytkeytymishetkellä. Vaikka vaarallinen sekin on, jos on riittävän korkea jännite.
Toisaalta luonnon omat sähköiset ilmiöt on ennemmin tasavirtaa, kuin vaihtovirtaa. Kuten ukkonen.
Pidän kyllä henkilökohtaisesti sähköallergiaa humpuukina.
Veikkaan termiä vääräksi. Kyseessä olisi sähkökenttä, magneettikenttä tai mikroaaltoherkkyys.
Lingolla kuuhun sitten vaan. Onko myös sperdyyliä kaakeleissa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen allerginen hölmöille, alkaa nuppia kiristämään.
Niin minäkin, tulee pahoinvointia ja oksentaisin jos osaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ravintolaan vääntyi eräs nainen kerta kuukauteen istumaan kun muut siivosivat ja silittivät vaatteet hänen asunnossa, kerrostalossa Tukholmassa.
Sanoin että ei ole allerigaa koska ravintolassa täydet sähköt ja näin vaan käytät hyväksi valtioita.
Miksi ihmeessä hän ei itse voinut siivota jollain harjalla ja rätillä? Hassun valikoiva allergia.
Hän ei voinut käyttää pölyimuria ( ei ole ainut vaiihtoehto siivota kotona) eikä kestänyt silittää! Siis täys pilipali. Eihän hän periaatteessa voi edes asua jos on sähköt ja puhelimet ym. Miksi valtio ei pistä vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessähän kaikki toimii sähköllä, myös aivotoiminta. Ap on tullut allergiseksi ajattelulle, ja se näkyy.
Ihmisen biosähkökenttä ja aurakenttä on vähän erilainen. Ja muu taajuus ja sähkö muuta. Jos on samaa jossain niin en sitten tiedä. Vaatteet ja laitteet sähköisiä viileään aikaan.
Biologisen materian aura on todistettu, joten on uskottavaa, että sähkö vaikuttaa auran muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköallergia on tutkimusten perusteella ihan potaskaa, nämä "potilaat" eivät saaneet sokkokokeessa mitään oireita kun sähkövirtaa johdettiin koehenkilön huoneeseen. Paskapuhetta!
Lei White and Black truth. Säköallergia on todellisuutta ja ne todentavat tutkimuksia ei julkaista missään koska isot corporaatiot estää!!
Äärimmäisen helppo tutkittava asia. Siitä vaan todistamaan, että joku voi havaita sähkökentän, en pidätä hengitystä odottaessani.
Tehkää vuoroviikot, tai kuukaudet, että olet siellä mökillä ja mies keskustas, minä ainakin teen juuri näin kun saan perintöä aikanaa.
Sit jos tämäkäään ei kelpaa niin sit ei kelpaa ja kumppania vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei se jatkuva säteily kellekään hyvää tee... Esim tuttu kirurgi sano että 20 viime vuoden aikana on aivokasvaimet räjätäny käsiin ja ne on yleensä oikealla puolella siinä missä kännyä pidetään...
Et ole kuulkut taustasäteilystä? Et ylipäätään ymmärrä, että kaikki elämä ja materia perustuu sähkömagneettiseen säteilyyn aina infrapunasta UV-säteilyyn ja ionisoivaan säteilyyn asti?
No etpä tietenkään.
Eikä mitään näyttöä ole aivokasvainten lisääntymisestä.
...mikä ei selity kuvantamisen ja leikkaustekniikan kehityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori, sain aina migreenin lähikaupan pakastealtaalla. Aina. En tiedä vieläkään mikä tämän aiheutti, sähköä olen epäillyt. Kun kauppa uudisti pakastealtaansa, tämä ongelma katosi. Outoa. Tämän migreeniongelman jälkeen olen aina suhtautunut suurella epäluulolla pakastealtaisiin ja muihin isoihin sähköisiin laitteisiin, mutta onneksi nykyisin tällaiset asiat eivät laukaise migreeniä.
KYLMYYS SEN AIHEUTTI, EI SÄHKÖ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jos sähköallergia on olemassa, niin sähköinsinöörinä tiedän, että tasavirta ja vaihtovirta on hyvin erilaisia. Voisin veikata sen puolesta, että tasavirta akusta ei allergisoi yhtään niin paljoa, kuin 50 Hz taajuudella sykkivä vaihtovirta.
Eihän tasavirran aiheuttamaa sähköiskuakaan oikein tunne, kuin virran kytkeytymishetkellä. Vaikka vaarallinen sekin on, jos on riittävän korkea jännite.
Toisaalta luonnon omat sähköiset ilmiöt on ennemmin tasavirtaa, kuin vaihtovirtaa. Kuten ukkonen.
Pidän kyllä henkilökohtaisesti sähköallergiaa humpuukina.
Veikkaan termiä vääräksi. Kyseessä olisi sähkökenttä, magneettikenttä tai mikroaaltoherkkyys.
Fretit eli ne lemmikit näkee 50 Hz taajuudella vilkkuvan sähkövalon vilkkumisen ja voi saada siitä epilepsia kohtauksen. Siksi suositellaan, että freteille pitää asentaa erikoislamppu, joka ei vilku. Vaikka tasavirralla toimiva valaisin.
Voihan se olla, että sähkölle herkät oikeasti saakin oireita valon vilkkumisesta, eikä itse sähköstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen sähkövirralle. En saa pahoja oireita ladatusta puhelimen akusta, mutta oireilen kyllä jos puhelin on latauksessa vieressäni. Aion kyllä puhelimestakin luopua, kun lähden korpeen.
Ap
Täytyy onnitella myyjää onnistuneista kaupoista
Jos harrastaa sähköallergisena kitaran soittoa, niin suosittelen vaihtoehdoksi nestekaasukitaraa.
Pyydä nyt ihan alkuun miestäsi tekemään sinulle sokkotesti esim siitä kännykän lataamisesta: silmäsi peitetään ja kännykkä laitetaan lähellesi lataukseen, sitten mies satunnaisesti laittaa sen lataukseen ja ottaa pois latauksesta ja kysyy sinulta oireistasi. Lyön vetoa ettet itsekään tiedä milloin lataus on käynnissä ja milloin ei. Tämän testin jälkeen ehkä osaat hakea apua oikeasta osoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, aina yhtä hassua. Teillä on vikaa päässä ja siihen löytyy apu HUS:sta.
https://www.hus.fi/potilaalle/hoidot-ja-tutkimukset/toiminnallisten-hai…
Tiede ei tunnusta metafyysisiä asioita. Tai kaikkia ihmisten aistimuksia. Se perustuu vain fyysiseen todisteluun ja näkökulmiin.
Todista sähköallergian olemassaolo. Ei pitäis olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen elännyt maalla jo vuosia. Onneksi sipoon perukat riittää. Olen allerginen sähkölle enkä voi olla kaupungeissa, koska liikaa sähkövirtaa lähellä.
Mutta reititin ja läppäri läytyy? Ja niille latausmahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessähän kaikki toimii sähköllä, myös aivotoiminta. Ap on tullut allergiseksi ajattelulle, ja se näkyy.
Ihmisen biosähkökenttä ja aurakenttä on vähän erilainen. Ja muu taajuus ja sähkö muuta. Jos on samaa jossain niin en sitten tiedä. Vaatteet ja laitteet sähköisiä viileään aikaan.
Biologisen materian aura on todistettu, joten on uskottavaa, että sähkö vaikuttaa auran muotoon.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi varata aika mt-toimistoon.
Lääkkeet usein otettuna auttaa. Katastrofiajattelu on perinnöllistä, vähän pakko-oireista. Peloilla saa itsensä psyykattua huonoon kuntoon.
Sit siellä korvessa alat miettimään onko kaivovesi myrkyllistä jne. Vesisuoni sängyn alla, kaikkea sitä semmosta on.
Onko miehesi helpottunut tulevasta erosta?
On.
Miehesi on oikeassa. Sähköallergisten tutkimuksissa eivät reagoineet sähköön kun ei kerrottu että nyt on sähköä johdossa, reagoivat kun kerrottiin että on vaikkei ollutkaan. Luulotauti se on ei oikea.