Yritin pyytää miestäni mukaan. Meillä on tulossa ero. Olen tullut allergiseksi sähkölle enkä voi enää asua kaupungissa.
Olen ostanut säästöilläni 40 000 pienen mökin kaukaa korvesta lammen rannalta. Ei sähköä 7 km säteellä. Yritin, että mies lähtee mukaani, mutta ei suostu. Väittää, että olen seonnut päästäni.
Mies haluaa jäädä kaupunkiin. Onko mitään keinoa miten saisin hänet suotuteltua mukaan?
Kommentit (138)
se 7 km päässä oleva mökkisi on 5g verkon alueella ja 5g verkko aktivoi koronarokotteessa saamasi sirun
Tsemppiä elämään ja jaksamiseen. Suurin osa läheisistäkään ei tätä ongelmaa hyväksy eikä ymmärrä, ja varsinkin tuntemattomilta saat vaan vittuilua osaksesi, joten välttämättä asiasta ei kannata kovin laajasti kertoa. Mutta nyt tärkeintä on sun nyt pitää huolta itsestäsi. Hyvä, että oot löytänyt paikan, jossa voit asua. Kun muutat sinne, niin ehkä puoliso seuraa ainakin joksikin ajoiksi perässä.
Et ole ainoa näistä ongelmista kärsivä. Moni ei asu täysin sähköttömästi ja vältä kaikkea, vaan säätelevät sitä säteilylle altistumisen määrää. Sähköallerginen voi olla tietokoneella töitä tekevä tyyppi, joka silloin tällöin myös puhuu kännykkään. Mutta se tietokone voi olla metrin päässä naamasta pidettävä pieni läppäri, jossa on erillinen näyttö ja hiiri. Internetti toimii tietysti valokuidulla eikä wifi ole päällä. Laitteet on pois seinästä, kun niitä ei käytetä.
Kaikkea hyvää sulle.
Vierailija kirjoitti:
Muista lopettaa myös hiusten värjääminen ja meikkaaminen. Jostain syystä sähkö- ja homeallergiset ei ikinä saa mitään oireita kemikaaleista?
Paskaa puhut kun et paremmasta tiedä. Tuo yhdistelmä on tosi yleinen.
Jaahas, taas mainio tilaisuus mainostaa sähköltä suojaavaa maadotuskeppiäni. Valmistettu kotimaisesra pajusta ja saat sen edullisesti hintaan 100 € + postikulut.
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen sähkövirralle. En saa pahoja oireita ladatusta puhelimen akusta, mutta oireilen kyllä jos puhelin on latauksessa vieressäni. Aion kyllä puhelimestakin luopua, kun lähden korpeen.
Ap
Ketään ei kiinnosta.
Haha, aina yhtä hassua. Teillä on vikaa päässä ja siihen löytyy apu HUS:sta.
https://www.hus.fi/potilaalle/hoidot-ja-tutkimukset/toiminnallisten-hai…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se jatkuva säteily kellekään hyvää tee... Esim tuttu kirurgi sano että 20 viime vuoden aikana on aivokasvaimet räjätäny käsiin ja ne on yleensä oikealla puolella siinä missä kännyä pidetään...
Juurihan on valmistunut ensimmäinen pitkittäistutkimus, jossa kävi ilmi, ettei kännykän pitäminen korvalla saati sen lataaminen vaikka vuorokauden ympäri pään vieressä aiheuta ihmiselle yhtikäs mitään.
Paska-aivo hei, lue se White and Black truth. Niin kuin sanoin vain tietyt tulokset julkaistaan!
Sonta-aivolle tiedoksi: sinä olet täyshoopo. Hullu, kuten ennen sanottiin.
Mitenkäs muuten hajut ja home? Tässä suhteessa naiset ovat yleensä se heikompi lenkki.M
Et ole allerginen. Olet persoonallisuushäiriöinen ja psyykkisesti sairas kuten muutkin jotka kutsuvat itseään sähköallergisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se jatkuva säteily kellekään hyvää tee... Esim tuttu kirurgi sano että 20 viime vuoden aikana on aivokasvaimet räjätäny käsiin ja ne on yleensä oikealla puolella siinä missä kännyä pidetään...
Kumma, että missään maailman maassa eivät tilastot osoita tuollaista.
Kiinnostaa, että mitähän oireita rouva saa sähköstä?
Toki jos sähköallergia on olemassa, niin sähköinsinöörinä tiedän, että tasavirta ja vaihtovirta on hyvin erilaisia. Voisin veikata sen puolesta, että tasavirta akusta ei allergisoi yhtään niin paljoa, kuin 50 Hz taajuudella sykkivä vaihtovirta.
Eihän tasavirran aiheuttamaa sähköiskuakaan oikein tunne, kuin virran kytkeytymishetkellä. Vaikka vaarallinen sekin on, jos on riittävän korkea jännite.
Toisaalta luonnon omat sähköiset ilmiöt on ennemmin tasavirtaa, kuin vaihtovirtaa. Kuten ukkonen.
Pidän kyllä henkilökohtaisesti sähköallergiaa humpuukina.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessähän kaikki toimii sähköllä, myös aivotoiminta. Ap on tullut allergiseksi ajattelulle, ja se näkyy.
Ihmisen biosähkökenttä ja aurakenttä on vähän erilainen. Ja muu taajuus ja sähkö muuta. Jos on samaa jossain niin en sitten tiedä. Vaatteet ja laitteet sähköisiä viileään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Haha, aina yhtä hassua. Teillä on vikaa päässä ja siihen löytyy apu HUS:sta.
https://www.hus.fi/potilaalle/hoidot-ja-tutkimukset/toiminnallisten-hai…
Tiede ei tunnusta metafyysisiä asioita. Tai kaikkia ihmisten aistimuksia. Se perustuu vain fyysiseen todisteluun ja näkökulmiin.
Minun ravintolaan vääntyi eräs nainen kerta kuukauteen istumaan kun muut siivosivat ja silittivät vaatteet hänen asunnossa, kerrostalossa Tukholmassa.
Sanoin että ei ole allerigaa koska ravintolassa täydet sähköt ja näin vaan käytät hyväksi valtioita.
OIREET? MITÄ OIREITA SINULLA ON?
Minä olen allerginen hölmöille, alkaa nuppia kiristämään.
Vierailija kirjoitti:
Minun ravintolaan vääntyi eräs nainen kerta kuukauteen istumaan kun muut siivosivat ja silittivät vaatteet hänen asunnossa, kerrostalossa Tukholmassa.
Sanoin että ei ole allerigaa koska ravintolassa täydet sähköt ja näin vaan käytät hyväksi valtioita.
Miksi ihmeessä hän ei itse voinut siivota jollain harjalla ja rätillä? Hassun valikoiva allergia.
Paska-aivo hei, lue se White and Black truth. Niin kuin sanoin vain tietyt tulokset julkaistaan!