Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten arvioisit ulkonäkösi skaalalla 1-10?

Vierailija
20.10.2024 |

Itse sanoisin olevani noin 7.5-8/10. 

Miten "arvosanasi" näkyy elämässä, oli kyse deittailusta tai muusta?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+ . Tästä on selvää todistusaineistoa jo useamman vuoden ajalta. Töitä riittää edelleen. Olen vakituisessa parisuhteessa, en etsi herraseuraa.

T. Kaunis Kaarina 💋

Vierailija
22/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10/10

Näkyy elämässäni siten, että olen itse tyytyväinen ulkonäkööni ja muulla ei ole väliä.

Ulkonäköön voi olla tyytyväinen luulematta, että on täydellinen. 

Silloinhan se ulkonäkö on täydellinen jos siihen on itse tyytyväinen. Muiden mielipiteet ovat vain heidän henkilökohtaisia mielipiteitä, joilla ei ole asiaan mitään vaikutusta. Aivan absurdi ajatus olisi alkaa arvioimaan omaa ulkonäköä sen perusteella mitä mieltä joku muu on.

Ei se nyt kyllä noin toimi, mutta mikäs siinä, jos se kohentaa itsetuntoasi. Mutta objektiivisesti katsottuna tuo on toki harhaista. Sama kuin sanoisi, että on täydellisen älykäs vain, koska on tyytyväinen älyynsä. Lopulta myös ympäröivä maailma määrittelee omainaisuuksiamme, emme vain me itse. Tiedät itsekin, ettei kukaan täällä usko, että oikeasti pidät ulkonäköäsi 10/10. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

M40

Vierailija
24/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvioin puhtaasti kasvojen ja kehon mittasuhteita ja symmetriaa, värejä, ihoa, hiuksia, yleisvaikutelmaa ym. niin

Kasvonpiirteet 5 (En ole ruma, mutta on arkiset ja tylsät piirteet, raskaat luomet, lyhyt pyöreä nenä ym.)

Hiukset 9 (ovat pitkät ja paksut, oma väri on suomalaisittain tumma eikä maantieharmaa)

Iho 9 (hyvässä kunnossa)

Kroppa 8 BMI on jotain 21, lihaksia ei juuri ole, riippurinnat, litteä takapuoli, mutta hei, kun vertaa että suomi naisen keskipaino on noin 20 kg enemmän niin jo se nostaa pisteitä

Yleisvaikutelma varmaan 7 pukeudun siististi mutta en panosta, ei ole tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä, välillä oon vähän huolittelematon.

Sanoisin että kokonaisarvosana voisi olla 8. Itse oon ihan tyytyväinen.

Vierailija
25/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä ulkonäkökeskeistä pintaporukkaa.

Vierailija
26/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tähän ketjuun eksynyt harvinaisen kaunista porukkaa, kun niin monta 9-10/10 tasoista henkilöä. Olette varmaan kaikki huippumalleja siis? Nimittäin itse sanoisin, että 10/10 yksilöitä löytyy ehkä yks puolesta miljoonasta, jos niinkään paljon. 

Vierailija
27/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10/10

Näkyy elämässäni siten, että olen itse tyytyväinen ulkonäkööni ja muulla ei ole väliä.

Silloinhan se ulkonäkö on täydellinen jos siihen on itse tyytyväinen. Muiden mielipiteet ovat vain heidän henkilökohtaisia mielipiteitä, joilla ei ole asiaan mitään vaikutusta. Aivan absurdi ajatus olisi alkaa arvioimaan omaa ulkonäköä sen perusteella mitä mieltä joku muu on.

Ei se nyt kyllä noin toimi, mutta mikäs siinä, jos se kohentaa itsetuntoasi. Mutta objektiivisesti katsottuna tuo on toki harhaista. Sama kuin sanoisi, että on täydellisen älykäs vain, koska on tyytyväinen älyynsä. Lopulta myös ympäröivä maailma määrittelee omainaisuu

Mutta otsikko oli, miten arvioisit. Eli miten itse arvioi ulkonäköään, eikä miten muut sitä arvioi.

Vierailija
28/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisten sarjassa 10/10

Kaikkien ikäluokkien sarjassa 6/10

Vierailija
29/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, eli 60 v:nä seiska, nelikymppisenä ysi ja 18-35-vuotiaana täysi kymppi. Ja tämä perustuu täysin miesten osoittamaan huomioon. 

Vierailija
30/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma arvioni on 7-8 luokkaa. Naamakomea olen ja moni nainen on antanut kiitettäviä arvioita siitä, mutta kropaltani olen vain kutosen-seiskan tasoa (liian laiha). Ihoni ei ansaitse kolmosta enempää. Eli kutonen muuten, mutta vaatteet päällä kevyesti 7-8, koska hoikkuus ja ruma iho ei erotu silloin selkeästi ja naama siis komea.

Ja nyt siis arvioin asteikolla yhdestä kymppiin, en nelosesta kymppiin. Tuo "kutonen muuten" muuttuisi muotoon "seiska muuten".

Vierailija
31/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos arvioin puhtaasti kasvojen ja kehon mittasuhteita ja symmetriaa, värejä, ihoa, hiuksia, yleisvaikutelmaa ym. niin

Kasvonpiirteet 5 (En ole ruma, mutta on arkiset ja tylsät piirteet, raskaat luomet, lyhyt pyöreä nenä ym.)

Hiukset 9 (ovat pitkät ja paksut, oma väri on suomalaisittain tumma eikä maantieharmaa)

Iho 9 (hyvässä kunnossa)

Kroppa 8 BMI on jotain 21, lihaksia ei juuri ole, riippurinnat, litteä takapuoli, mutta hei, kun vertaa että suomi naisen keskipaino on noin 20 kg enemmän niin jo se nostaa pisteitä

Yleisvaikutelma varmaan 7 pukeudun siististi mutta en panosta, ei ole tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä, välillä oon vähän huolittelematon.

Ei tuo ole kyllä 8 kroppa :D Ellet sitten ole yli 60-vuotias.

Vierailija
32/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9/10, M38.

Perustuuko tämä myös muiden kommentteihin? Unohdin tosiaan mainita, että oma arvioni perustuu muiden kommentteihin ja menestykseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, ei niinkään omiin usein subjektiivisiin käsityksiin. 9/10 on muuten mielestäni jo korkean luokan mallin arvosana. Oletko tehnyt mallin töitä? -ap

Mallit eivät aina vastaa sitä mikä on komeaa. Mielestäni jotkut mallit ovat kummallisen näköisiä. Joillain myös tosi kolhot piirteet.

Vierailija
33/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho 9 (hyvässä kunnossa)

Muuten hyvä arvio, mutta kropan pisteet auttamattomasti liian suuret, jos ei ole pyllyä ja rinnatkin riippuvat tyhjät pussit.

Vierailija
34/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ulkonäöstäni, mutta en ala sitä pisteyttämään. Olin 70-luvulla Miss Suomi -kisoissa 1. perintöprinsessa 👑

- n68v -

Vierailija
35/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10/10

Ei se nyt kyllä noin toimi, mutta mikäs siinä, jos se kohentaa itsetuntoasi. Mutta objektiivisesti katsottuna tuo on toki harhaista. Sama kuin sanoisi, että on täydellisen älykäs vain, koska on tyytyväinen älyynsä. Lopulta myös ympäröivä maailma määrittelee omainaisuu

Se mitä muut uskovat on minulle ihan yhtä yhden tekevää kuin se miltä muut arvioivat minun näyttävän. Ei minun maailmassani muutenkaan ole kauniita tai rumia ihmisiä, vain eri näköisiä. 

Jos aloittaja olisi kiinnostunut siitä miten joku toinen arvioi minun ulkonäköäni, hän olisi varmaan esittänyt kysymyksen toisin kuin kysymällä mitä mieltä kukin on itse omasta ulkonäöstään. 

Vierailija
36/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+ oma mielipide.

Vierailija
37/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, 1-3? Ei minun ulkonäköä kukaan koskaan kommentoi, eli ihan omaan mielipiteeseeni perustuu tämä arvio.

Vierailija
38/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 4. Vaikea sanoa.

Vierailija
39/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon narsismia tässä ketjussa, jos kerran niin paljon mukamas täydellisen näköisiä ihmisiä. :D Muut tuskin allekirjoittavat näkemyksenne.

Vierailija
40/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovainen 4 (munani 7)

M 58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi