Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin kommentit

Vierailija
20.12.2024 |

Eräs työkaveri heittää välillä mulle kommentteja joista jää hieman outo olo. Onko tämä ihan asiallista vai onko näissä alentava sävy?

* ollaan aamulla ekat töissä. Työkaveri sanoo: "ai se oletkin sinä näin aikaisin aamulla, minä odotin että se oli Riitta" . Ei edes huomenta tai muuta tervehdystä. Ja olen yleensä aina ensimmäisten joukossa töissä.

* aloitin harrastamaan crossfitia. Olen harrastanut monenlaista liikuntaa koko elämäni joten peruskuntoni on hyvä. Työkaveri kysyy "pysytkö sä edes niitten muitten tahdissa?"

*jos joskus mainitsen käyneeni lenkillä (tai harrastaneeni muuta liikuntaa mikä on mulle arkipäivää) työkaveri sanoo usein kovaan ääneen "Oho!!" 

* mulla on yksi lapsi. Työkaverilla kolme. Kerran kahvikeskustelussa hän sanoi: "Meillä muilla on sentään useampi lapsi jotka pitävät meistä vanhana huolta, sulla vaan yksi".

Muitakin kommentteja on tullut paljon mutta tässä muutama esimerkki. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO!

Vierailija
2/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä selvästi suhtautuu alentuvasti, joko pitää sinua aidosti muita huonompana eikä yritä edes peitellä sitä, tai sitten on kateellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonteeltaan tökerö töksäyttelijä ja nuo kommentit kertoo hänestä enemmän kuin sinusta. Anna olla, eihän sun kannata tuollaisten miettimiseen aikaa tuhlata.

Vierailija
4/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on luonteeltaan tökerö töksäyttelijä ja nuo kommentit kertoo hänestä enemmän kuin sinusta. Anna olla, eihän sun kannata tuollaisten miettimiseen aikaa tuhlata.

Ei kannata antaa olla, siinä tekee itsestään vain kynnysmaton. Kerran pari kun antaa samalla mitalla takaisin niin nuo hiljenee. 

Vierailija
5/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten tapa kommunikoida on myös tuollainen, tavallaan aina muka-hauskasti veetuillaan. Jos se kohdistuu vain sinuun, niin siitä tuskin kyse.

Vierailija
6/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kokee, että sinä leuhkit niillä urheiluharrastuksilla. Miksi yleensä kerrot noin yksityiskohtaisia asioita vapaa-ajastasi?

Eihän tuollainen mukavaa ole, mutta joku sinussa varmaan ärsyttää tosi paljon.  

Toivottavasti työkaveri tunnistaa täältä itsensä. 

Vierailija
7/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä tuo ensimmäinen on ihan normaalia, mutta nuo muut ei ole kovin kivasti sanottu.

Mutta en ottaisi itseeni, jotkut vaan on pöljiä joko tahtomattaan tai ihan tarkoituksella. 

Vierailija
8/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että olet aloittanut orgioissa käymisen.

Vierailija
9/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu äänensävystä.

Voi olla että on tarve näyttää sulle sun asema ja kaapin paikka koska pelkää itse oman asemansa puolesta 

Vierailija
10/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kokee, että sinä leuhkit niillä urheiluharrastuksilla. Miksi yleensä kerrot noin yksityiskohtaisia asioita vapaa-ajastasi?

No ei ole mitään leuhkimista tuollainen :D Sulla ei taida olla mitään elämää jos noin koet. Eikö ole mitenkään omituisen yksityiskohtaisia asioita, ihan normaaleja.

Oot esimerkki teinin tasolle jääneestä aikuisesta, joka kuvittelee että toiselle voi vittuilla vain sillä perusteella, että se kertoi kahvipöytäkeskustelussa aloittaneensa uuden harrastuksen, ja itse on ehkä niin pullea, ettei jaksa edes kahta askelta juosta. 

Vierailija
11/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mitään leuhkimista tuollainen :D Sulla ei taida olla mitään elämää jos noin koet. Eikö ole mitenkään omituisen yksityiskohtaisia asioita, ihan normaaleja.

Oot esimerkki teinin tasolle jääneestä aikuisesta, joka kuvittelee että toiselle voi vittuilla vain sillä perusteella, että se kertoi kahvipöytäkeskustelussa aloittaneensa uuden harrastuksen, ja itse on ehkä niin pullea, ettei jaksa edes kahta askelta juosta. 

No en minä koe, mutta joku voi kokea, jos toinen koko ajan raportoi liikkumisistaan. Lenkkeilen päivittäin, mutta en minä toimistolla kerro päivän urheilusuoristuksista. 

Vierailija
12/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo loppuu, kun sanot pari kertaa kunnolla takaisin: "Kuule Tarja, kyllä mäkin olisin paljon mieluummin Tiinan nähnyt kuin sut". Tuo lapsiasia on jo sen verran suurta vittuilua, että siihen sanoisin suoraan: "Pidä Tarja se pää kiinni. Nyt loppui se vittuilu!"

Vierailija
13/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi aina antaa olla ja kääntää toinen poski? Kiltti saa olla, mutta ei tyhm*. Toiselle voi sanoa vastaan loukkaaviin sanoihin. Vaikeneminen ei aina ole viisautta eikä omia tunteita kannata tukahduttaa, jos kokee huonoa kohtelua.

Tuli mieleen oma äitini, kun lapsena kerroin hänelle, että minua syrjitään koulussa. Käski vain olla välittämättä ja aihe jäi siihen.

Vierailija
14/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki ihmisestä jolle ei ole opetettu käytöstapoja eikä tunnetaitoja. Nämä ovat yhteiskunnan ongelma.

Vierailija
15/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo loppuu, kun sanot pari kertaa kunnolla takaisin: "Kuule Tarja, kyllä mäkin olisin paljon mieluummin Tiinan nähnyt kuin sut". Tuo lapsiasia on jo sen verran suurta vittuilua, että siihen sanoisin suoraan: "Pidä Tarja se pää kiinni. Nyt loppui se vittuilu!"

Tai sitten sen Riitan piti tulla ajoissa ja toinen vain totesi, että se ei ollutkaan Riitta vaan ap.

Vierailija
16/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä koe, mutta joku voi kokea, jos toinen koko ajan raportoi

Kerron hyvin vähän urheiluharrastuksistani ja yleensä silloinkin joku toinen aloittaa puhumaan aiheesta tai puhutaan yleisesti esim mitä kukin teki viikonloppuna. Voisin kertoa urheiluistani paljon paljon enemmän mutta en tee niin. Tämä kyseinen työkaveri puhuu omista harrastuksistaan paljon enemmän. Ap

Vierailija
17/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata antaa olla, siinä tekee itsestään vain kynnysmaton. Kerran pari kun antaa samalla mitalla takaisin niin nuo hiljenee. 

Just näin! Kyllä nuo terrierit hiljaiseksi saa, kun pari kertaa pamauttaa sanallisesti takaisin. Tosin heistä osa on sen verran itsekeskeisiä ja selkärangattomia, että loukkaantuvat marttyyrimaisesti ja alkavat itkemään omalle ympärille kerätylle hoville. 

Vierailija
18/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sen Riitan piti tulla ajoissa ja toinen vain totesi, että se ei ollutkaan Riitta vaan ap.

Tai voit vaan nauraa takaisin että ai, ainahan olen täällä aikaisin, Riittaa en ole koskaan nähnyt tähän aikaan.  Eli nätisti ilmaiset että Tarja on vähän yksinkertainen tai huonomuistinen. 

Vierailija
19/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tällä sen työkaverin. On aivan hirveää yrittää sanoa mitään!! 

Vierailija
20/37 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisenä lauseena tulkitsisin noin, mutta nuo 2 muuta on selvää vittuilua, niin tod näk tuokin. 

" Anna olla" on huono neuvo, lapsetkin kiusaa sitä tyyppiä, joka ei edes tajua että sitä kiusataan ja roikkuu vaan hölmönä mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä