Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten arvioisit ulkonäkösi skaalalla 1-10?

Vierailija
20.10.2024 |

Itse sanoisin olevani noin 7.5-8/10. 

Miten "arvosanasi" näkyy elämässä, oli kyse deittailusta tai muusta?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 7-8. En ole mikään kaunotar, mutta en nyt rumakaan. Kyllä ulkonäköäni on kuitenkin kehuttu koko elämäni. Vähintään persoonallinen olen. Mies viehättyy minusta ja se riittää. Yhdessä oltu 10 vuotta ja varmasti muut asiat merkkaa enemmän kuin ulkonäkö pitkässä suhteessa. Kyllähän sen kaunottarenkin ulkonäköön tottuu. 

Vierailija
62/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tähän ketjuun eksynyt harvinaisen kaunista porukkaa, kun niin monta 9-10/10 tasoista henkilöä. Olette varmaan kaikki huippumalleja siis? Nimittäin itse sanoisin, että 10/10 yksilöitä löytyy ehkä yks puolesta miljoonasta, jos niinkään paljon. 

Luulin itse jossain vaiheessa olevani oikeasti tosi kaunis, kun peilissä näytin kivalta, samoin oikeassa kuvakulmassa otetuissa selfieissä.

Kaverini otti minusta joku aika sitten valokuvan, ja sen nähtyä olisin halunnut vain mennä kotiin häpeämään ulkonäköäni. Näytin kuvassa niin kertakaikkisen kamalalta, etten ole halunnut enää katsoa sitä uudelleen. Pakko todeta, että into ulkonäköjuttuihin loppui siihen, ei pahemmin huvita enää meikata tai hiuksia laittaa, kun muistelen miten karmealta näytin siinä kuvassa, vaikka olin mielestäni laittautunut tosi nätiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon narsismia tässä ketjussa, jos kerran niin paljon mukamas täydellisen näköisiä ihmisiä. :D Muut tuskin allekirjoittavat näkemyksenne.

Ei ole narsismia tai omahyväisyyttä, jos on tyytyväinen ulkonäköönsä. Nykyään on paljon muuta.

- n68v -

Ei. Se joka luulee olevansa täydellinen ON narsisti. Sori.

Vierailija
64/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisten joukossa 8.5. 18 vuotiaana 4.5

Vierailija
65/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama  menettelee,  Olen kerpukissa menettänyt hampaita nälässä 90 lamassa.                                                 vig-

Vierailija
66/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 4 hyvänä päivänä, korkeintaan. En ole tippaakaan komea mutten myöskään susiruma. Olen sellainen lahjakkaasti tapettiin sulautuva keskivartalopönäkkä pullaposki.

Vierailija
67/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä kymmeneen asteikoilla 3 tai 4. 

Vierailija
68/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, n45

Vierailija
69/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon liioittelua ja harhaa tässä ketjussa. Miehenä sanoisin olevani aivan max 8/10 ja olen silti lähes aina komein mies huoneessa kuin huoneessa mihin menen. Sanotaan että vaikka 50 satunnaisen miehen joukosta olen yleensä parhaimman näköinen, ja minua säännöllisesti kutsutaan komeaksi. Silti en missään nimessä ole 8/10 korkeampi. Ulkonäköönsä voi olla tyytyväinen ilman teennäistä bravadoa, että olisi muka 10/10. Järki käteen.

Vierailija
70/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
71/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/10 omani ikästen naisten sarjassa.

Pelkkä 6 jos lasketaan mukaan nuoremmat pimatsut.

N/54 v.

Vierailija
72/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon narsismia tässä ketjussa, jos kerran niin paljon mukamas täydellisen näköisiä ihmisiä. :D Muut tuskin allekirjoittavat näkemyksenne.

Ei ole narsismia tai omahyväisyyttä, jos on tyytyväinen ulkonäköönsä. Nykyään on paljon muuta.

- n68v -

Sinun on nyt tosi vaikea ymmärtää, että joku voi olla erittäin tyytyväinen ulkonäköönsä vaikka ei näyttäisi suuren ihmisenemistön kauniiksi määrittelemältä huippumallilta. Oletat, että ihmiset vertaavat itseään johonkin maailman upeimman näköiseksi valittuun ihmiseen ja kuvittelevat näyttävänsä vielä paremmilta. Todellisuudessa täällä on aivan tavallisen näköisiä ihmisä, joille oma ulkonäkö on täydellinen juuri sen takia, että he ovat itsensä näköisä ja muu on epärelevanttia.

Jokainen voi arvioi ulkönäköään omista lähtökohdista ja sinun lähtökohtasi on verrata itseäsi johonkin kauneimpana pitämääsi ihmiseen, se on fine. Et voi kuitenkaan diagnosoida ihmisiä sen perusteella, että he eivät arvota itseään muihin vertaamalla.

Vierailija
73/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- n68v -

Sinun on nyt tosi vaikea ymmärtää, että joku voi olla erittäin tyytyväinen ulkonäköönsä vaikka ei näyttäisi suuren ihmisenemistön kauniiksi määrittelemältä huippumallilta. Oletat, että ihmiset vertaavat itseään johonkin maailman upeimman näköiseksi valittuun ihmiseen ja kuvittelevat näyttävänsä vielä paremmilta. Todellisuudessa täällä on aivan tavallisen näköisiä ihmisä, joille oma ul

Ja sinun on vaikea ymmärtää, että voi olla tyytyväinen itseensä ilman, että teennäisesti ja narsistisesti kutsuu itseään täydelliseksi 10/10-jumalaksi/jumalattareksi. Meneekö jo jakeluun? Vannon ettei moni teistä kehtaisi muille sanoa päin naamaa olevansa 10/10, koska ihmiset aiheellisesti pitäisivät teitä harhaisina narsisteina. 

Vierailija
74/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tähän ketjuun eksynyt harvinaisen kaunista porukkaa, kun niin monta 9-10/10 tasoista henkilöä. Olette varmaan kaikki huippumalleja siis? Nimittäin itse sanoisin, että 10/10 yksilöitä löytyy ehkä yks puolesta miljoonasta, jos niinkään paljon. 

Luulin itse jossain vaiheessa olevani oikeasti tosi kaunis, kun peilissä näytin kivalta, samoin oikeassa kuvakulmassa otetuissa selfieissä.

Kaverini otti minusta joku aika sitten valokuvan, ja sen nähtyä olisin halunnut vain mennä kotiin häpeämään ulkonäköäni. Näytin kuvassa niin kertakaikkisen kamalalta, etten ole halunnut enää katsoa sitä uudelleen. Pakko todeta, että into ulkonäköjuttuihin loppui siihen, ei pahemmin huvita enää meikata tai hiuksia laittaa, kun muistelen miten karmealta näytin siinä kuvassa, vaikka olin mielestäni laittautunut tosi nätiksi.

Mulla on ystävätär joka aina onnistuu ottaa kuvia missä näytän enemmän tai vähemmän tärähtäneeltä.

Onkin aina jännä päästä someen kattomaan minkä kuvan valitsi laittaa sinne tapaamisestamme.

Näytät varmasti hyvältä, mutta kaverisi on samanlainen kun ystävättäreni. Napsii kuvia ja laittaa eteenpäin ne pahimmat.

Vierailija
75/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini otti minusta joku aika sitten valokuvan, ja sen nähtyä olisin halunnut vain mennä kotiin häpeämään ulkonäköäni. Näytin kuvassa niin kertakaikkisen kamalalta, etten ole halunnut enää katsoa sitä uudelleen. Pakko todeta, että into ulkonäköjuttuihin loppui siihen, ei pahemmin huvita enää meikata tai hiuksia laittaa, kun muistelen miten karmealta näytin siinä kuvassa, vaikka olin mielestäni laittautunut tosi nätiksi.<

Mulla on ystävätär joka aina onnistuu ottaa kuvia missä näytän enemmän tai vähemmän tärähtäneeltä.

Onkin aina jännä päästä someen kattomaan minkä kuvan valitsi laittaa sinne tapaamisestamme.

Näytät varmasti hyvältä, mutta kaverisi on samanlainen kun ystävättäreni. Napsii kuvia ja laittaa eteenpäin ne pahimmat.

Voikun olisikin noin, mutta ehkä ei...

Kivan pehmeän ovaalit kasvoni paljastuivat järeiksi neliökasvoiksi, huolettoman kivaksi laitettu tukkani oli kuin olisin lähtenyt liikkeelle harjaamatta hiuksiani. Hiusvärikin oli todellisuydessa kulahtanut. Rennosti purettu villatakkinikin näytti siltä, että muutama nappi vatsanseutuvilta antaa ihan juuri periksi.

Kaiken kruununa vielä "kaunis" huoleton hymy, eli todellisuudessa ilme, jossa näytän aivan sekavalta.

Kun tuota muistelee, niin tuntuu etten hetkeen halua lähteä taas kotiovesta ulos. 

Vierailija
76/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos arvioin puhtaasti kasvojen ja kehon mittasuhteita ja symmetriaa, värejä, ihoa, hiuksia, yleisvaikutelmaa ym. niin

Kasvonpiirteet 5 (En ole ruma, mutta on arkiset ja tylsät piirteet, raskaat luomet, lyhyt pyöreä nenä ym.)

Hiukset 9 (ovat pitkät ja paksut, oma väri on suomalaisittain tumma eikä maantieharmaa)

Iho 9 (hyvässä kunnossa)

Kroppa 8 BMI on jotain 21, lihaksia ei juuri ole, riippurinnat, litteä takapuoli, mutta hei, kun vertaa että suomi naisen keskipaino on noin 20 kg enemmän niin jo se nostaa pisteitä

Yleisvaikutelma varmaan 7 pukeudun siististi mutta en panosta, ei ole tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä, välillä oon vähän huolittelematon.

Sanoisin että kokonaisarvosana voisi olla 8. Itse oon ihan tyytyväinen.

No ei ehkä jossain urheilua aktiivisesti harrastavien parikymppisen keskuudessa, mutta +30väestössä on. Yli 70% on ylipainoisia ja 30% BMI on yli 30. Arvosana suhteutetaan aina siihen vertailuryhmään joka tässä kohti on kaikki +30 suomi naiset. Itse oot varmaan ylipainoinen.

Vierailija
77/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni 5/10, miesten mielestä varmaan ykkönen tai nolla koska ketään ei kiinnosta 😅. No, onneksi elämässä on niin paljon muutakin, enkä enää kaipaa parisuhdetta lainkaan. Nuorempana toki satutti totaalinen yksinäisyys.

Vierailija
78/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut ehkä  hyvinä päivinä 7 ja nyt ehkä just ja just 5? 

t: Tavallisen näköinen vanheneva  realisti.

Vierailija
79/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos arvioin puhtaasti kasvojen ja kehon mittasuhteita ja symmetriaa, värejä, ihoa, hiuksia, yleisvaikutelmaa ym. niin

Kasvonpiirteet 5 (En ole ruma, mutta on arkiset ja tylsät piirteet, raskaat luomet, lyhyt pyöreä nenä ym.)

Hiukset 9 (ovat pitkät ja paksut, oma väri on suomalaisittain tumma eikä maantieharmaa)

Iho 9 (hyvässä kunnossa)

Kroppa 8 BMI on jotain 21, lihaksia ei juuri ole, riippurinnat, litteä takapuoli, mutta hei, kun vertaa että suomi naisen keskipaino on noin 20 kg enemmän niin jo se nostaa pisteitä

Yleisvaikutelma varmaan 7 pukeudun siististi mutta en panosta, ei ole tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä, välillä oon vähän huolittelematon.

Sanoisin että kokonaisarvosana voisi olla 8. Itse oon ih

Läskit aina sanovat että ruumiinrakenne, rinnat luusto ja muodot vaikuttavat :'D ketään ei teidän muodot ja rinnat kiinnosta, tosiasiassa muilla kuin ammattiurheilijoilla se BMI nyt vain kertoo, onko kroppa "hyvä" vai ei. 18-20 on ulkonäöllisesti ideaali, 21-22 on vielä hyvä varsinkin jos keski-ikäisestä puhutaan. Siitä eteenpäin saa olla aika hlvetin paljon lihasta (joita taviksilla ei ole vaikka selittävät ylipainoaan ja "muotojaan" saliharrastuksella) että olisi "hyvä" kroppa.

Vierailija
80/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, kun itsetunto on parhaimmillaan 8,5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän