Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten arvioisit ulkonäkösi skaalalla 1-10?

Vierailija
20.10.2024 |

Itse sanoisin olevani noin 7.5-8/10. 

Miten "arvosanasi" näkyy elämässä, oli kyse deittailusta tai muusta?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti nyt välimeren loman jälkeen todella hyvin ruskettuneena jotain 7,5-8 tienoolla ikäisiini verrattuna.  Ensi kesän jälkeen olen vähintään 8 kun saan 8-10kg pois vielä painoa.

Huomaan että joka puolella miehet vilkaisee, se lämmittää mieltä näillä ikävuosilla, vaikken kyllä tarvitsekaan sen kummempaa ihailua enkä hyväksyntää. Riittää että 1 tietty mies huomaa! 

Vierailija
82/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 6. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen

Vierailija
84/87 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8. Oon 37 mutta papereita kysytään yhä ja useimmin luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Hiukset paksut, pitkät, luonnonvaaleat. Iho on kaunis. Mitat 170/58. Rinnat on pienet, ei ole mikään treenattu peppu tai muutenkaan punttisvartalo ja pömppistäkin on, mutta näytän kyllä ihan hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman, jos vedän vatsaa sisään. Tuntuu että omassa ikäluokassa varsinkin lapselliset naiset alkavat järjestään olla ylipainoisia, hoikka nelikymppinen on jo katoavaa luonnonvaraa. Ainoa semmoinen isompi juttu on arvet...muistona teini-iästä, mutta ne eivät näy jos ei katso tarkkaan. Ehkä siis kroppa 8 naama 7 ja +35 sarjassa jopa 9 ja 8. Ulkomailla olis varmaan naama vain 5, koska suomalaiset ovat rumia taikinanaamoja joiden rinnalla kuka tahansa erottuu edukseen :D

Vierailija
85/87 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alennu moiseen, nautin elämästä!!!

Vierailija
86/87 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta. ulkonäköön liittyvät asiat kiinnostivat viimeksi 20 vuotta sitten teininä. 

Vierailija
87/87 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotain tuolta väliltä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi