Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten arvioisit ulkonäkösi skaalalla 1-10?

Vierailija
20.10.2024 |

Itse sanoisin olevani noin 7.5-8/10. 

Miten "arvosanasi" näkyy elämässä, oli kyse deittailusta tai muusta?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10/10

Näkyy elämässäni siten, että olen itse tyytyväinen ulkonäkööni ja muulla ei ole väliä.

Ulkonäköön voi olla tyytyväinen luulematta, että on täydellinen. 

Silloinhan se ulkonäkö on täydellinen jos siihen on itse tyytyväinen. Muiden mielipiteet ovat vain heidän henkilökohtaisia mielipiteitä, joilla ei ole asiaan mitään vaikutusta. Aivan absurdi ajatus olisi alkaa arvioimaan omaa ulkonäköä sen perusteella mitä mieltä joku muu on.

Ei se nyt kyllä noin toimi, mutta mikäs siinä, jos se kohentaa itsetuntoasi. Mutta objektiivisesti katsottuna tuo on toki harhaista. Sama kuin sanoisi, että on täydellisen älykäs vain, koska on tyytyväinen älyynsä. Lopulta myös ympäröivä maailma määrittelee omainaisuu

Sori ohis, mutta miksi sinulle on noin vaikeaa, että joku random tyyppi on tyytyväinen ulkonäköönsä?

Vierailija
42/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon narsismia tässä ketjussa, jos kerran niin paljon mukamas täydellisen näköisiä ihmisiä. :D Muut tuskin allekirjoittavat näkemyksenne.

Ei ole narsismia tai omahyväisyyttä, jos on tyytyväinen ulkonäköönsä. Nykyään on paljon muuta.

- n68v -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä 10/10. Naisten mielestä -666/10. 

Vierailija
44/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
45/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 4. Kasvot on ihan siedettävät, mutta kroppa on lyhyenlänkä ja ylipainoakin on. Varmaan laihduttamalla ja treenaamalla ja hiusmallia vaihtamalla voisin olla enimmillään 6. Mielestäni pukeudun kuitenkin ihan kivasti ja siitä saan sentään kehujakin.

Vierailija
46/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos arvioin puhtaasti kasvojen ja kehon mittasuhteita ja symmetriaa, värejä, ihoa, hiuksia, yleisvaikutelmaa ym. niin

Kasvonpiirteet 5 (En ole ruma, mutta on arkiset ja tylsät piirteet, raskaat luomet, lyhyt pyöreä nenä ym.)

Hiukset 9 (ovat pitkät ja paksut, oma väri on suomalaisittain tumma eikä maantieharmaa)

Iho 9 (hyvässä kunnossa)

Kroppa 8 BMI on jotain 21, lihaksia ei juuri ole, riippurinnat, litteä takapuoli, mutta hei, kun vertaa että suomi naisen keskipaino on noin 20 kg enemmän niin jo se nostaa pisteitä

Yleisvaikutelma varmaan 7 pukeudun siististi mutta en panosta, ei ole tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä, välillä oon vähän huolittelematon.

Sanoisin että kokonaisarvosana voisi olla 8. Itse oon ihan tyytyväinen.

Jep. BMI 21 ei tarkoita että kroppa olisi hyvä. Ruumiinrakenne, luusto, rintojen muoto jne vaikuttavat myös. 

Vierailija
47/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, elän erakkona.

Vierailija
48/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5, en ole mitenkään huomiota herättävän näköinen. Aika tavallinen. Kroppa on kyllä keskivertoa parempi, koska keskivertohan taitaa olla ylipainoinen...

Vierailija
49/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 mutta ei ahdista. Puoliso 9.

Vierailija
50/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-7 tänään. Silmätulehdus molemmissa silmissä, kuumeen kiilto kasvoilla ja rasvainen tukkaroikkuu miten tahtoo. Mutta paino on kohdallaan, toisin kuin ennen.

Vierailija
51/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku surkimus poisti mun kommentin just äsken,ou no oliks liikaa.jajahahahah :D miten pieni yksilö.

Vierailija
52/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä 6. 

Vierailija
53/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon narsismia tässä ketjussa, jos kerran niin paljon mukamas täydellisen näköisiä ihmisiä. :D Muut tuskin allekirjoittavat näkemyksenne.

Vai niin. Mulla on ainakin upea kroppa, litteä vatsa, keskikokoiset pyöreät rinnat, pyöreä takapuoli, linjakkaat hartiat, hoikat hyvänmuotoiset jalat ja hyvä ryhti. Iho on kaunis sekä kasvoissa, että vartalossa, ei selluliittia, epätasaisuutta tai edes luomia. Hiukset on vyötärömittaiset, kiiltävät ja tuuheat. Kasvot on nätit ilman meikkiäkin. 

10/10

Vierailija
54/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin arvosteluasteikon ulkopuolella. 

Vierailija
55/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tässä verrataan?

Mikä on se 10 ja mikä taas 0?

En osaa sanoa koska en vertaile itseäni kehenkään.  Uskoakseni me kaikki olemme omia yksilöitämme ja ainutlaatuisia.  

Omasta mielestäni en ole ruma. En ole eläissäni nähnyt kuin yhden käden sormilla laskettavan määrän ihmisiä joita ei voinut sanoa muuta kuin rumiksi.  Minun mielestäni mutta uskon että monen muunkin. 

En ole myöskään tavallisen näköinen, koska en ole tavallinen.  En sulaudu tapettiin.

Minua on sanottu kauniksi, mm. eksäni vielä eromme jälkeen on niin sanonut ei minulle vaan toiselle henkilölle.

Itse pidän itsestäni juuri tällaisena enkä haluaisi vaihtaa kehenkään. Oma arvoni ei riipu ulkonäöstäni, enkä arvostele muitakaan sen mukaan.  

Vierailija
56/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten olin 15/10

15 vuotta sitten 8/10

10 vuotta sitten 5/10

5 vuotta sitten 9/10

Tänään 1/10

Lapset on nyt 11 vuotta.

M41

Vierailija
57/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma arvio 8. Ikää 60+. Moni sanonut, sekä miehet että naiset, että minua ei ikinä uskoisi yli kuusikymppiseksi. Ei sillä, että muiden mielipiteet vaikuttaisivat sitä taikka tätä. Olen tyytyväinen elooni ja olooni, hoikka ja suht' hyvässä kunnossa. 

Vierailija
58/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Näkyy elämässä: Ei mitenkään. Olen vanha, siis näkymätön. Naama on, silmät on, suu on. Olen kiitollinen jaloista, kun niillä pääsee kävelyille. Olen kiitollinen terveydestä. 

Vierailija
59/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuuskymppisenä 2,  nelikymppisenä 7, parikymppisenä 8. Näin se vaan on mulla vääjäämättä mennyt. 

Nyt kuusikymppisenä 8, nelikymppisenä 9, parikymppisenä 10.

Näin se käy, jos ei ylensyö , röökaa ja juo kaljaa.

Vierailija
60/87 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä