Miten arvioisit ulkonäkösi skaalalla 1-10?
Itse sanoisin olevani noin 7.5-8/10.
Miten "arvosanasi" näkyy elämässä, oli kyse deittailusta tai muusta?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Paljon narsismia tässä ketjussa, jos kerran niin paljon mukamas täydellisen näköisiä ihmisiä. :D Muut tuskin allekirjoittavat näkemyksenne.
Ei ole narsismia tai omahyväisyyttä, jos on tyytyväinen ulkonäköönsä. Nykyään on paljon muuta.
- n68v -
Omasta mielestä 10/10. Naisten mielestä -666/10.
Sanoisin, että 4. Kasvot on ihan siedettävät, mutta kroppa on lyhyenlänkä ja ylipainoakin on. Varmaan laihduttamalla ja treenaamalla ja hiusmallia vaihtamalla voisin olla enimmillään 6. Mielestäni pukeudun kuitenkin ihan kivasti ja siitä saan sentään kehujakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos arvioin puhtaasti kasvojen ja kehon mittasuhteita ja symmetriaa, värejä, ihoa, hiuksia, yleisvaikutelmaa ym. niin
Kasvonpiirteet 5 (En ole ruma, mutta on arkiset ja tylsät piirteet, raskaat luomet, lyhyt pyöreä nenä ym.)
Hiukset 9 (ovat pitkät ja paksut, oma väri on suomalaisittain tumma eikä maantieharmaa)
Iho 9 (hyvässä kunnossa)
Kroppa 8 BMI on jotain 21, lihaksia ei juuri ole, riippurinnat, litteä takapuoli, mutta hei, kun vertaa että suomi naisen keskipaino on noin 20 kg enemmän niin jo se nostaa pisteitä
Yleisvaikutelma varmaan 7 pukeudun siististi mutta en panosta, ei ole tatuointeja, lävistyksiä tai shokkivärejä, välillä oon vähän huolittelematon.
Sanoisin että kokonaisarvosana voisi olla 8. Itse oon ihan tyytyväinen.
Jep. BMI 21 ei tarkoita että kroppa olisi hyvä. Ruumiinrakenne, luusto, rintojen muoto jne vaikuttavat myös.
Ehkä 5, en ole mitenkään huomiota herättävän näköinen. Aika tavallinen. Kroppa on kyllä keskivertoa parempi, koska keskivertohan taitaa olla ylipainoinen...
-7 tänään. Silmätulehdus molemmissa silmissä, kuumeen kiilto kasvoilla ja rasvainen tukkaroikkuu miten tahtoo. Mutta paino on kohdallaan, toisin kuin ennen.
Joku surkimus poisti mun kommentin just äsken,ou no oliks liikaa.jajahahahah :D miten pieni yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Paljon narsismia tässä ketjussa, jos kerran niin paljon mukamas täydellisen näköisiä ihmisiä. :D Muut tuskin allekirjoittavat näkemyksenne.
Vai niin. Mulla on ainakin upea kroppa, litteä vatsa, keskikokoiset pyöreät rinnat, pyöreä takapuoli, linjakkaat hartiat, hoikat hyvänmuotoiset jalat ja hyvä ryhti. Iho on kaunis sekä kasvoissa, että vartalossa, ei selluliittia, epätasaisuutta tai edes luomia. Hiukset on vyötärömittaiset, kiiltävät ja tuuheat. Kasvot on nätit ilman meikkiäkin.
10/10
Täysin arvosteluasteikon ulkopuolella.
Mihin tässä verrataan?
Mikä on se 10 ja mikä taas 0?
En osaa sanoa koska en vertaile itseäni kehenkään. Uskoakseni me kaikki olemme omia yksilöitämme ja ainutlaatuisia.
Omasta mielestäni en ole ruma. En ole eläissäni nähnyt kuin yhden käden sormilla laskettavan määrän ihmisiä joita ei voinut sanoa muuta kuin rumiksi. Minun mielestäni mutta uskon että monen muunkin.
En ole myöskään tavallisen näköinen, koska en ole tavallinen. En sulaudu tapettiin.
Minua on sanottu kauniksi, mm. eksäni vielä eromme jälkeen on niin sanonut ei minulle vaan toiselle henkilölle.
Itse pidän itsestäni juuri tällaisena enkä haluaisi vaihtaa kehenkään. Oma arvoni ei riipu ulkonäöstäni, enkä arvostele muitakaan sen mukaan.
20 vuotta sitten olin 15/10
15 vuotta sitten 8/10
10 vuotta sitten 5/10
5 vuotta sitten 9/10
Tänään 1/10
Lapset on nyt 11 vuotta.
M41
Oma arvio 8. Ikää 60+. Moni sanonut, sekä miehet että naiset, että minua ei ikinä uskoisi yli kuusikymppiseksi. Ei sillä, että muiden mielipiteet vaikuttaisivat sitä taikka tätä. Olen tyytyväinen elooni ja olooni, hoikka ja suht' hyvässä kunnossa.
7
Näkyy elämässä: Ei mitenkään. Olen vanha, siis näkymätön. Naama on, silmät on, suu on. Olen kiitollinen jaloista, kun niillä pääsee kävelyille. Olen kiitollinen terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuuskymppisenä 2, nelikymppisenä 7, parikymppisenä 8. Näin se vaan on mulla vääjäämättä mennyt.
Nyt kuusikymppisenä 8, nelikymppisenä 9, parikymppisenä 10.
Näin se käy, jos ei ylensyö , röökaa ja juo kaljaa.
Sori ohis, mutta miksi sinulle on noin vaikeaa, että joku random tyyppi on tyytyväinen ulkonäköönsä?