Miten arvioisit ulkonäkösi skaalalla 1-10?
Itse sanoisin olevani noin 7.5-8/10.
Miten "arvosanasi" näkyy elämässä, oli kyse deittailusta tai muusta?
Kommentit (87)
5. Joidenkin (muutaman)mielestä kymppi
10/10
Näkyy elämässäni siten, että olen itse tyytyväinen ulkonäkööni ja muulla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
9/10, M38.
Perustuuko tämä myös muiden kommentteihin? Unohdin tosiaan mainita, että oma arvioni perustuu muiden kommentteihin ja menestykseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, ei niinkään omiin usein subjektiivisiin käsityksiin. 9/10 on muuten mielestäni jo korkean luokan mallin arvosana. Oletko tehnyt mallin töitä? -ap
8,5. Minusta kiinnostuvat aika monet.
Vierailija kirjoitti:
10/10
Näkyy elämässäni siten, että olen itse tyytyväinen ulkonäkööni ja muulla ei ole väliä.
Ulkonäköön voi olla tyytyväinen luulematta, että on täydellinen.
Olen tänään optimistinen joten 3/10. Ei mitään järjettömän suuria vikoja näy päälle, mutta kokonaisuutena kammottava. N45
Nyt kuuskymppisenä 2, nelikymppisenä 7, parikymppisenä 8. Näin se vaan on mulla vääjäämättä mennyt.
Varmaan 5. En ruma, mutten kauniskaan. Ihan keskitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10/10
Silloinhan se ulkonäkö on täydellinen jos siihen on itse tyytyväinen. Muiden mielipiteet ovat vain heidän henkilökohtaisia mielipiteitä, joilla ei ole asiaan mitään vaikutusta. Aivan absurdi ajatus olisi alkaa arvioimaan omaa ulkonäköä sen perusteella mitä mieltä joku muu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9/10, M38.
Perustuuko tämä myös muiden kommentteihin? Unohdin tosiaan mainita, että oma arvioni perustuu muiden kommentteihin ja menestykseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, ei niinkään omiin usein subjektiivisiin käsityksiin. 9/10 on muuten mielestäni jo korkean luokan mallin arvosana. Oletko tehnyt mallin töitä? -ap
Monet naiset sanoneet suoraan että olen komea ja kun peilistä katson niin ei kyllä voi olla muuta mieltä,yleensä ikäiseni varhaiskeski-ikäiset miehet ovat jo melko lösähtäneitä mutta säännöllinen liikunta ja terveet elämäntavat ovat pitäneet minut hyvin nuorekkaana.
Minkähän arvosanan voisin antaa itselleni, kun miehen sanomana " et sinä Marja kaunis ole, mutta hellll.. vetin miellyttävä". Ja perässä kulkee ja tekee itseään tykö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10/10
Silloinhan se ulkonäkö on täydellinen jos siihen on itse tyytyväinen. Muiden mielipiteet ovat vain heidän henkilökohtaisia mielipiteitä, joilla ei ole asiaan mitään vaikutusta. Aivan absurdi ajatus olisi alkaa arvioimaan omaa ulkonäköä sen perusteella mitä mieltä joku muu on.
Voihan sitä myös ajatella, että vaikka esim. hampaat eivät ole omien kauneusihanteiden mukaiset, niin se ei häiritse lainkaan ja kokonaisuus näyttää kauniiilta.
9/10, M38.