Huomenta! Heräsin jo klo viisi ja menin nukkumaan ysiltä. Ei väsytä onneks yhtään. Tosin kolmas kuppi kahvia menossa.
Kommentit (26)
Huomenta! Täällä herätty myös kello viisi ja mökillä. Puoliso lähti siihen aikaan ajamaan töihin Hkiin ja minä seuraan kohta perässä, mutta en niin kiireellä. Sataa ja metsä märkänä. Omenapuusta oli yön aikana räsähtänyt iso oksa rikki sateen ja runsaan omenasadon vuoksi. Nyt tulee omppua kuulema ihan mahdottomasti joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Täällä herätty myös kello viisi ja mökillä. Puoliso lähti siihen aikaan ajamaan töihin Hkiin ja minä seuraan kohta perässä, mutta en niin kiireellä. Sataa ja metsä märkänä. Omenapuusta oli yön aikana räsähtänyt iso oksa rikki sateen ja runsaan omenasadon vuoksi. Nyt tulee omppua kuulema ihan mahdottomasti joka paikassa.
Kiva kuulla, että runsas omenasato!! t.ap
Heräsin kuudelta,nukkumaan klo 23 aikoihin
Ei kai sitä väsytä jos on nukkunut peräti 8 tuntia.
Huomenta. x_x Yritin asettua nukkumaan jo iltakymmeneltä, mutta sain lopulta unta vasta joskus yhden aikaan... Herätys soi kuudelta. Muuten voisinkin vielä torkkua tai ottaa vaikka päiväunet, mutta tämä päivä menee "odotustilassa", kun pitää vartoa pakettilähetystä.
No mutta jos menit ysiltä nukkumaan, ehdit nukkua just sen 8 tuntia, mikä on ainakin mulle optimi. Mä menin klo 23 nukkumaan, mutta uni ei tullut, kävin vähän kierroksilla viikonlopusta. Lisäksi heräilin vielä yölläkin. Kello soi seiskalta ja heräsin vähän aiemmin. Väsyttää, kahvimaitoa ei ole ja pientä flunssaa pukkaa. Vähän stressiäkin jo heti aamusta. Äh.
Menin nukkumaan 00:30, heräsin 5:55. Kaksi kuppia kahvia aamulla ja niillä mennään klo 16 asti.
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmisillä on erilainen unentarve. Esim. itse herään virkeänä vain 10,5 tunnin unien jälkeen. Jos menee alle 10 tai yli 11, niin sitten menee vähintään aamupäivä tokkurassa. "Pärjään" iltaan asti kyllä myös 6-8 tunnin unilla, mutta oikeasti levännyt olo on vain tuon 10,5 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihan luksusta moinen.
Täällä oli eilen todella kova ukkonen. Johtuikohan siitä että voin koko päivän pahoin ja nukahdin joskus heti 22 aikaan. Heräsin vähän yli 7. Päätin että en edes avaa konetta enää - että nyt tämä koneella istuminen saa loppua. Mulla ollu ihan oudot syyt istua täällä paljonkin.
Tämä aika kun radiosta on tullut vaan urheilua on ollut kohdallani kuin henkistä kidutusta ja alkaa olemaan ihan ärsyyntynyt olo. Siinä myös syy olla sitten koneella enemmän, vai?
Tykkään kirjoittamisesta aivan liikaa ja sekin mulla syy roikkua täällä.
Nukahdin siinä kahden maissa yöllä, heräsin seiskalta. Ensimmäinen kupillinen kahvia menossa. Ei väsytä, viisi tuntia putkeen on paljon unta mulle, yleensä maksimi missä onnistun on alle 4h. Onneksi voin ottaa päiväunet jos tarve tulee.
Päättäjäisten jälkeen nukkumaan ja vähän yli neljä ylös.
Ap on nukkunut 8 tuntia ja tekee avauksen siitä, miten ei onneksi väsytä yhtään! No onko ihme. Minäkin kävin kusella ja nyt ei pissata enää yhtään! Ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmisillä on erilainen unentarve. Esim. itse herään virkeänä vain 10,5 tunnin unien jälkeen. Jos menee alle 10 tai yli 11, niin sitten menee vähintään aamupäivä tokkurassa. "Pärjään" iltaan asti kyllä myös 6-8 tunnin unilla, mutta oikeasti levännyt olo on vain tuon 10,5 jälkeen.
En ole ikinä nukkunut noin paljon muuta kuin sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikäynnin paikka. Ehkä uniapneaa?
Älykkäät nukkuu vähemmän. Nerot saattaa nukkua vain 4 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikäynnin paikka. Ehkä uniapneaa?
Minäkin sanoisin, että joku sairaus saattaa olla jos aikuisen pitää saada yli 10 tuntia unta. Uniapnea mahdollisesti tai reilu ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät nukkuu vähemmän. Nerot saattaa nukkua vain 4 tuntia.
Jei, olen nero! Mut sitten on huhujen mukaan myös Bill Clinton.
Nukahtamisen kanssa oli haasteita, mutta silti viideltä ylös. Toinen kuppi kahvia menossa.