Syysloma. Mies ei ole laittanut kertaakaan ruokaa.
Mitä veikkaatte, laittaako se tänään (en aio pyytää erikseen)?
Tulen illalla kertomaan miten kävi.
Kommentit (68)
Noh, hyvin te arvasitte. Ei laittanut ei.
Ap
Jos haluat että mies laittaa ruokaa, käytä sanojasi kuten aikuinen äläkä leiki omassa päässäsi jotain omia arvausleikkejä. Tai sitten vaan teet sen ruuan kun kerran teet, etkä kitise tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Syysloma, mies ei ole laittanut kertaakaan ruokaa enkä muuten ole minäkään. Silti ihan sovussa ja yhdessä ollaan. Ihmiset tekevät elämästään hirveän vaikeaa, vaikka voisivat olla tämän ainoan elämänsä ajan ihan onnellisia.
Teillä on siis lapset jo niin isoja, että he kokkaavat mielellään. Kuulostaa mukavalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuinen mies häpeää aina tulla valmiiseen pöytään kun lapset konsanaan ...hyyyyiiii..
Jos se mies hoitaa puolestaan jonkin toisen kotityön?
Meillä mies siivoaa talon, leikkaa nurmikon ja tekee lumityöt ja minä hoidan pyykit ja kokkauksen. Minua ei hävetä asua siistissä kodissa eikä miestä istahtaa ruokapöytään.
Aika erikoisia vastauksia täällä kyllä on - erollakin käskettiin uhata vaikkei ap avannut kodin muuta työnjakoa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että mies laittaa ruokaa, käytä sanojasi kuten aikuinen äläkä leiki omassa päässäsi jotain omia arvausleikkejä. Tai sitten vaan teet sen ruuan kun kerran teet, etkä kitise tyhjästä.
Juuri noin. Liitto toimii paremmin kun ei odota toiselta ajatustenlukutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyslomalla, jaa. Minun mies ei ole laittanut ruokaa KOSKAAN, ei siis yhtään ainoa lajia ei hän alusta loppuun ole tehnyt, noin 20 vuotta sitten pesi kyllä perunat.
Syysi hoivata mieslasta?
Jos vaikka mies tekee kaiken muun? Mikä hänen syynsä hoivata naislasta, olisko rakkaus?
Kyllä hoiva ihan kuuluu avioliittoon, vaikkei tietenkään yksipuolinen sellainen. Ei se toista lapseksi tee, jos häntä palvelee erilaisilla asioilla, vaikka laittamalla ruokaa tai korjaamalla katon.
"Mies, joka tekee kaiken muun???" Auton renkaat vaihdetaan 2x vuodessa, talon kattoa korjataan ehkä kerran elämässä. Sensijaan ruokaa, puhdasta pyykkiä ja siistiä kotia tarvitaan joka päivä.
Onneksi minulla on hyvin aktiivinen mies, joka on osaa ja tykkää tehdä kaikkea. Ruuanlaitto 90% hänen hoidossaan.
Sano Santulle, että voisi laittaa ruokaa!
Tuossahan nainen ei kykene laittamaan pistoketta töpseliin, joten nainen lienee vam mainen tai siltä puuttuu peukalot tai aivot. Mies sai auton ladattua.