Deittimies ei ole oikein missään somessa
Kommentit (21)
Anteeksiantamatonta, kun ei voi stalkata. 😠
Oikea mies siis eikä mikään instabeibejä kuolaava somehiiri.
En mäkään ole somessa. Nimettömänä kirjoititelen täällä ja tietty mulla on whatsapp, jossa on kaverini.
Mutta siis musta ei kukaan ulkopuolinen pysty stalkkaamaan netistä yhtään mitään. Minusta ei löydy mitään.
Aikoinaan olin facessa, mutta sitten halusin kadota. Koska arvostan yksityisyyttäni. Ja onnistuin.
Olen välillä pyytänyt kavereitani etsimään mua netistä, kertovat, etteivät löydä yhtään mitään mistään.
Aloitus lienee surkea trolli, mutta onhan se vähän käsittämätöntä että edelleen sitä pidetään jotenkin todella outona jos ei ole. Minä en ole muuten edes Linkkarissa Olin FB:ssä mutta koko konsepti rupesi ärsyttämään niin lähdin. Toisaalta kyllä tuntui että se sinne rakennettu ns. kaverikokoelmakin oli kyllä ihan feikkiä, ketään oikeasti kiinnostanut.
Kirjoittelen nimimerkillä muutamalle foorumille ja Redditiin 😀
Miksi pitäisi olla? En ole minäkään. Tosin nyt olen ruvennut harkitsemaan Facebookiin liittymistä, koska monet yritykset ja jopa kunnat tiedottavat asioista vain siellä, eivät normaaleilla nettisivuillaan.
Somettomuus on hiukan sama jos ei käytä esimerkiksi alkoholia.
Sopulilaumoissa pitää olla ja käyttäytyä niinkuin kaikki muutkin.
Hyvä päätös jättää some. Ehdoton plussa ihmisessä.
Suomi hiukan erikoinen maa kun täällä yksityisyys välillä melko yhdentekevää.
Eikö se deittisovellus ole somea, jossa olette kohdanneet?
Aviomiehelläni ei ole Facebook-, Instagram-, Snapchat-, tai Tiktok-tiliä. Ei ole ikinä ollutkaan. Mulla on 2 ensimmäistä, mutta niissä ei ole julkaisuja ja profiilikuvasta ei erota kasvoja. Hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehelläni ei ole Facebook-, Instagram-, Snapchat-, tai Tiktok-tiliä. Ei ole ikinä ollutkaan. Mulla on 2 ensimmäistä, mutta niissä ei ole julkaisuja ja profiilikuvasta ei erota kasvoja. Hyvä näin.
Käyttääkö noita kahta viimeistä yli 15-vuotiaatkin?
Sama täällä. Linkkarissa on vähän niinkuin pakko olla, mutta mitään muuta somepaskaa en elämääni halua. Facebookissa en ole ollut koskaan ja Whatsupia käytin hyvin lyhyen aikaa. Lopetin sen heti kun siitä tuli Facen/Metan tuote. Eipä tulisi pieneen mieleenkään laittaa mitään henkilökohtaisia asioitani kenen tahansa urpon saataville nettiin. Se on järjen vastaista! Minua ei muutenkaan ole koskaan kiinnostanut mikään sellainen, jonka perässä laumat menevät: some, sähköautot, koirat, verkkokaupoista ostaminen, woketusjutut, monenlaiset sovellukset ja puhelimella maksaminen,tosi-tv-ohjelmat. Muutamia mainitakseni. Vuositulot on 65t teknisellä alalla, joten leivässä on pysytty kohkaamattakin.
Minä en ole edes siellä. Ei minun tarvitse levitellä asioitani kaikelle kansalle. Whatsapp riittää vallan mainiosti, kun tiedän ketä mihinkin ryhmään kuuluu.