Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysloma. Mies ei ole laittanut kertaakaan ruokaa.

Vierailija
20.10.2024 |

Mitä veikkaatte, laittaako se tänään (en aio pyytää erikseen)?

Tulen illalla kertomaan miten kävi. 

Laittaako mies ruokaa tänään?

Vaihtoehdot

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti siivota sen sotkun, jonka hän jättää jälkeensä, kun on laittanut ruokaa, joka ei edes ole sinun mielestäsi mitenkään erityisen hyvää?

Vierailija
2/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla, jaa. Minun mies ei ole laittanut ruokaa KOSKAAN, ei siis yhtään ainoa lajia ei hän alusta loppuun ole tehnyt, noin 20 vuotta sitten pesi kyllä perunat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään laittaisi ruokaa. Miksi alistut tuommoseen!

Vierailija
4/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt ulkona syämässä, syököön ukko vaikka kynsiään jos ei kiinnostele ruuan laitto.

Vierailija
5/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako sitten oikeasti laittaa syömäkelpoista ruokaa? Mulla oli joskus nuorempana mies, joka oli käynyt leipurilinjan amiksessa, mutta ei sitten leiponut yhtikäs mitään tai ollut päivääkään töissä ko. ammatissa. Kerran näytti mulle miten näppärästi osaa pyöräyttää sämpylät muotoon. Ei kuulema oikeesti kiinnostanut, oli valinnut helpon tuntuisen linjan amiksessa. Nykyinen mies kyllä osaa ja viitsii laittaa perusruokia.

Vierailija
6/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tänään puheeksi erilleenmuutto, lasten huoltajuus ja elarit. Kerro että et halua elää parisuhteessa, jossa on aikuinen vapaamatkustaja ja että jos joudut kaiken tekemään yksin, asutkin mieluummin yksin.

Vierailija
7/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miehen lompakosta 50e ja menette lasten kanssa syömään johonkin kivaan paikkaan.

Koska isukki ei ole ostanut eikä tehnyt ruokaa aikoihin, maksakoon edes rahalla perheen ruokinnan joskus.

Vierailija
8/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa joskus valmista tiskiltä tai luomua. Jos asuu erikseen, mies huolehtii omansa ja sä omat. Vierekkäin. Harva jaksaa syksyllä reuhtoa koko ajan.

Vierailija
9/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään laittaisi ruokaa. Miksi alistut tuommoseen!

Minun ukon oli pakko alistua opettelemaan kun sanoin jo seurusteluvaiheessa että sitä ruokaa tehdään yhdessä ja erikseen ,kun perheessä on tilanteita että sitä taitoa kunmikin tarvitee ja kumpikin syö ja yhteiset lapset ...Nyt hyvää ruokaa tekeekin. 

Vierailija
10/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyslomalla, jaa. Minun mies ei ole laittanut ruokaa KOSKAAN, ei siis yhtään ainoa lajia ei hän alusta loppuun ole tehnyt, noin 20 vuotta sitten pesi kyllä perunat. 

Syysi hoivata mieslasta?

Vierailija
11/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli voimakas onnen ja kiitollisuudenvyöry omaa miestä kohtaan.

Mies laittaa ruokaa mielellään ja on todella hyvä siinä. Löytää aina jotain uusia reseptejä joita haluaa kokeilla. Minun alaani on enemmän välipalat, naposteltavat ja viikonloppuisin runsaat aamiaiset. 

Olen yrittänyt ehdottaa reilua työnjakoa, että jos toinen tekee ruuan niin toisen homma on siivota jäljet, mutta tämä toteutuu harvoin koska mies myös siivoaa sitä mukaa kun sotkua tulee.

Vierailija
12/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen mies häpeää aina tulla valmiiseen pöytään kun lapset konsanaan ...hyyyyiiii..

Vierailija
13/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kokannut muutaman kerran. Mä kokkaan aina.

Vierailija
14/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
15/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syysi hoivata mieslasta?

Hänen 2 veljeään ovat samanlaisia, vanhin heistä ei saa edes lamppua kattoon ilman, että kysyy lamppuliikkeestä, tulleet kaikki isäänsä.

Vierailija
16/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leikit jännänaista etkä suostu kommunikoimaan? Eroa odotat?

Helpointa on jos ihmiset puhuvat ääneen parisuhteissa.  Vaikkapa: "Minusta olisi kiva jos laittaisit tänään ruokaa. Miltä kuulostaa, voisitko muru laittaa tänään meille ruokaa?" 

Vierailija
17/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on jos ihmiset puhuvat ääneen parisuhteissa.  Vaikkapa: "Minusta olisi kiva jos laittaisit tänään ruokaa. Miltä kuulostaa, voisitko muru laittaa tänään meille ruokaa?" 

Eijei. Ei noin. Tuosta mies oppii että hänen tarvitsee laittaa ruokaa vain silloin kuin erikseen pyydetään. 

Vierailija
18/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eijei. Ei noin. Tuosta mies oppii että hänen tarvitsee laittaa ruokaa vain silloin kuin erikseen pyydetään. 

Parempi vain et laittaa suoraan eropaperit eteen?

Sitten kun se mies vastaa et joo voin laittaa, ni vastaa et mitäs tuumaisit jos tekisit useamminkin. Tai jos sanoo että en laita, niin sitten viimeistään kissa pöydälle.

Mutta että mökötetään mieluummin kuin kommunikoidaan?

Vierailija
19/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syysi hoivata mieslasta?

Jos vaikka mies tekee kaiken muun? Mikä hänen syynsä hoivata naislasta, olisko rakkaus?

Kyllä hoiva ihan kuuluu avioliittoon, vaikkei tietenkään yksipuolinen sellainen. Ei se toista lapseksi tee, jos häntä palvelee erilaisilla asioilla, vaikka laittamalla ruokaa tai korjaamalla katon.

Vierailija
20/68 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syysi hoivata mieslasta?

Jos vaikka mies tekee kaiken muun? Mikä hänen syynsä hoivata naislasta, olisko rakkaus?

Kyllä hoiva ihan kuuluu avioliittoon, vaikkei tietenkään yksipuolinen sellainen. Ei se toista lapseksi tee, jos häntä palvelee erilaisilla asioilla, vaikka laittamalla ruokaa tai korjaamalla katon.

Kaiken muun? Rohkenen epäillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi