Syysloma. Mies ei ole laittanut kertaakaan ruokaa.
Mitä veikkaatte, laittaako se tänään (en aio pyytää erikseen)?
Tulen illalla kertomaan miten kävi.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Syyslomalla, jaa. Minun mies ei ole laittanut ruokaa KOSKAAN, ei siis yhtään ainoa lajia ei hän alusta loppuun ole tehnyt, noin 20 vuotta sitten pesi kyllä perunat.
Asuiko hän äitinsä luona siihen asti että muutitte yhteen? Äiti laittoi ruokaa`?
Mene yksin ulos syömään tai tilaa itselles Woltista.
Mä en viitsisi tuollaista ukkoa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään laittaisi ruokaa. Miksi alistut tuommoseen!
Minun ukon oli pakko alistua opettelemaan kun sanoin jo seurusteluvaiheessa että sitä ruokaa tehdään yhdessä ja erikseen ,kun perheessä on tilanteita että sitä taitoa kunmikin tarvitee ja kumpikin syö ja yhteiset lapset ...Nyt hyvää ruokaa tekeekin.
Miksi piti alistua opettelemaan, eikö hän sitten laittanut ruokaa omassa kämpässään? Miten hän pysyi hengissä siihen asti kunnes tapasi sinut, ruoanlaittajan?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei asu Woltin kuljetusalueilla.
Ihanan reilua: mies lomailee aina, sinä et ikinä. Asian ei tarvitsisi olla noin.
Seuraavalla lomalla lähde itse johonkin hemmoteltavaksi.
Miksi mies laittaisi ruokaa, jos sinä olet tähän mennessä noin 3500 päivänä tehnyt ruuat eli miksi oletat, että mies osaa lukea ajatuksiasi?
Meidän perheessä mieheni tekee 90% ruuista. En voi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei asu Woltin kuljetusalueilla.
SItten voi ottaa auton ja lähteä syömään. Jos ei ole korttia, oma vika. Ottaa taksin. Nää on omia valintoja, kuten paska mieskin.
Syysloma, mies ei ole laittanut kertaakaan ruokaa enkä muuten ole minäkään. Silti ihan sovussa ja yhdessä ollaan. Ihmiset tekevät elämästään hirveän vaikeaa, vaikka voisivat olla tämän ainoan elämänsä ajan ihan onnellisia.
Meillä on vähän sama auton lataamisen kanssa. Jostain syystä nainen ei ole kertaakaan syyslomalla suostunut lataamaan autoa, pitäisikö jättää?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vähän sama auton lataamisen kanssa. Jostain syystä nainen ei ole kertaakaan syyslomalla suostunut lataamaan autoa, pitäisikö jättää?
Miksi nämä teidän vastaesimerkit ovat aina näin vähätöisiä tai hyvin harvoin tehtäviä?
Vierailija kirjoitti:
Lataatko sä sitä juoksupyörällä vai mitä ihmettä? Eikös tuo vertaudu ennemmin bensan tankkaamiseen kuin ruuanlaittoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataatko sä sitä juoksupyörällä vai mitä ihmettä? Eikös tuo vertaudu ennemmin bensan tankkaamiseen kuin ruuanlaittoon?
Niinpä vertautuu, mutta kun vaimo ei koskaan uskalla/halua/ehdi/viitsi ladata autoa, niin miksi hänelle pitäisi tehdä ruokaa? Itse osaan auton ladata ja mennä vaikka ABC:lle, jos tulee nälkä, ei siihen vaimoa ruuanlaittajaksi tarvita. Vaimo ei saa itselleen kaupasta ruokaa, jos minä en huolehdi, että auto on ajokunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä teidän vastaesimerkit ovat aina näin vähätöisiä tai hyvin harvoin tehtäviä?
Varmaan siksi, että jos nainen ei kykene edes autoa tankkaamaan kerran viikossa, niin miksi miehen tulisi tehdä naiselle ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä vertautuu, mutta kun vaimo ei koskaan uskalla/halua/ehdi/viitsi ladata autoa
Mikä siinä on niin vaikeaa? Laita vaimo katsomaan vieressä, kai se sen jälkeen osaa? Tai lupaa sille että teet joka toinen kerta ruokaa jos vaimo lataa joka toinen kerta auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että jos nainen ei kykene edes autoa tankkaamaan kerran viikossa, niin miksi miehen tulisi tehdä naiselle ruokaa?
Mahtaako se vaimo edes tietää että pidät tankkaamista noin isona asiana ts. ruuanlaiton vaihtokauppana? Ehkä se nainen kiehuu ajatuksissaan: vi**u mies ei laita ikinä edes ruokaa ja mun pitäisi vielä autokin tankata.
Olisitte menneet syyslomalla matkalle. Valmiiseen pöytään joka päivä ravintolassa ja virkistyneenä syksyä jatkamaan sitten kotona.
Vierailija kirjoitti:
Syyslomalla, jaa. Minun mies ei ole laittanut ruokaa KOSKAAN, ei siis yhtään ainoa lajia ei hän alusta loppuun ole tehnyt, noin 20 vuotta sitten pesi kyllä perunat.
Sama täällä. Ollaan oltu yhdessä vuodesta 1992 ja yhden käden sormilla on laskettavissa ne kerrat kun mies on laittanut ruokaa. Meillä on kolme lasta ja lämmin ateria syödään kaksi kertaa päivässä eli aika paljon olen saanut viettää aikaa keittiössä.
Tämäkin tapaus lie niitä ominaisuuksia, mitä ei vaan kyennyt näkemään ennen kuin lapset oli jo tehty kyseisen valioyksilön kanssa.
Jos ei ole koko lomaviikollaan laittanut ruokaa, miksi tänään sitten laittaisi