Mikä on sinun tekosyysi että et ole reippaillut ulkona 1-2 tuntia tänään.
Kommentit (32)
Siitepöly vaivaa. Saan hengenahdistusta ja lääkäri suositteli, että pahimpien oireiden aikaan en nenisi ulos liikkumaan.
Jumppasin ja venyttelin tänään sisällä.
Koska olen keskittynyt youtubeen ja ryypiskelyyn.
Nukuin 3 tunnin päiväunet. Ja olen kokkaillut. Ja pääkin oli pipi.
Mikä on sinun tekosyysi kysellä jatkuvasti tyhmiä täällä palstalla?
En ole vielä ehtinyt. Olen alkanut harrastaa yökävelyjä lamppujen valossa jotta en tapaa ketään - en edes jotain koiranulkoiluttajaa... Olen niin karmean näköinen nykyään.... vielä 6 tuntia klo 24jään
Oli raskas olo päässä ja tuntui jotenkin inhottavalta ajatukselta mennä ulos. Meinasin tosin kohta lähteä, kun iltaisin on kepeämpi hengittää.
Ihan siksi jätin välistä, että saisit tehdä tämän vakioaloituksesi.
Kylmää on 10 astetta. Pilvistä. Lisäksi imurointi odottaa. Kaupungissa täällä ei riitä edes maastot ihmisruuhkassa ja koiraruuhkassa, että tekisi mieli hillua pitkään. Hyvässä maisemassa toki olisi vaikka miten pitkään ja jos ei ole porukkaa. Autoa ei ole tai mökkiä.
Väsymys. Miksi keski-ikä on sitä että joka ikinen päivä hoiput aamusta iltaan aivosumussa ja tuskin pysyt hereillä? Ihan sama nukutko yösi vai etkö , aina väsyttää.
Jalka meni eilisestä reippailusta rakoille. Mutta ajan kuntopyörällä kohta puoli tuntia.
Mikä on sinun todellinen syysi spämmäämiselle?
Tänään oli vk-treeni, 30 minuuttia. Sit on mennyt aikaa sisäpuuhissa. Illalla teen vielä sisällä lihashuoltoa ja liikkuvuutta n 30 min.
Liian lämmintä eli +12. Nollakeli sopii minulle paremmin. Nyt täytyy kärsiä noin viisi kuukautta!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun todellinen syysi spämmäämiselle?
Haluan kokea täällä valheellista ylemmyydentuntoa.
Koska darra :D