Murhatun Jukka S. Lahden sukulaiset paljastavat hätkähdyttäviä tietoja Anneli Auerista, uusi kirja
Kirja kertoo uusia tietoja Anneli Auerista - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010773029.html
Kannattaa lukea tuo juttu saa uutta tietoa Anneli Auerin luonteesta.
Kommentit (3799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murha on edelleen ratkaistavissa. Kyse on pelkästään siitä halutaanko se tehdä.
Ainakin kylmä totuus kaikelle kansalle on vielä mahdollista saada. Jos lapsilla on hiukankaan omatunto kunnossa, niin puhdistavat isänsä muiston ja maineen. Kaksi vanhinta kyl tietävät hyvin mitä tapahtui. Itse muistan tarkkoja asioita erikoisista tapahtumista n 5v lähtien. Kaksi tapausta kun olin 3,5v. Tyttö oli liki 10v murhan aikaan. Jos lapset alkavat tehdä vaikka kirjan, heiltä ei puutu rahaa sen jälkeen. Sen verran huomiota herättävä tapaus on.
Minun arvioni on, että mikäli oikeus ei tee seri-keissistä julkista niin lapset tulevat tekemään sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kylmä totuus kaikelle kansalle on vielä mahdollista saada. Jos lapsilla on hiukankaan omatunto kunnossa, niin puhdistavat isänsä muiston ja maineen. Kaksi vanhinta kyl tietävät hyvin mitä tapahtui. Itse muistan tarkkoja asioita erikoisista tapahtumista n 5v lähtien. Kaksi tapausta kun olin 3,5v. Tyttö oli liki 10v murhan aikaan. Jos lapset alkavat tehdä vaikka kirjan, heiltä ei puutu rahaa sen jälkeen. Sen verran huomiota herättävä tapaus on.
Minun arvioni on, että mikäli oikeus ei tee seri-keissistä julkista niin lapset tulevat tekemään sen.
Voi kun niin kävisi👍
Jukka-isä auttoi köyhiä sukulaisiaan salaa Annelilta. Nyt lapset ovat rientäneet auttamaan köyhtynyttä äitiään taloudellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen täysi-ikäisenä he eivät kukaan syytä äitiään mistään! Oikeus ei pystynyt sulkemaan ulkopuolista tekijää pois ja esikoinen sanoo vielä tänäkin päivänä että näki miehen poistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi tutkinta vissiin ihan nappiin ole mennyt. Asuntoa ei ollut tutkittu perusteellisesti.. Ja ei varmasti olekkaan jos rakenteita ei keilattu metallinpaljastimilla/ röntgenillä
Syyttäjät ovat moittineet tapauksen esitutkintaa, sillä heidän mukaansa esitutkinta hoidettiin huonosti eikä tapahtumapaikkaa tutkittu kunnolla.[92] Myös Vaasan hovioikeus arvosteli helmikuussa 2015 antamassaan päätöksessä teknistä rikostutkintaa, sillä asuntoa ei tutkittu perusteellisesti. Jos asunto olisi tutkittu paremmin, olisi voitu löytää murhan selvittämistä auttavia todisteita.[93] Arvostelun takia sisäministeri Päivi Räsänen määräsi sisäministeriön poliisiosaston ja Poliisihallituksen käymään yhdessä läpi poliisin nykyistä esitutkintaprosessia, jotta vastaavat ongelma
Siinäpä se hyvin tiivistettynä mutta annelistien mielestä tutkinnasta tehtiin hyvin... ymmärrän hyvin ettei tällä näytöllä voitu tuomita mutta kuten tästä.käy ilmi, tiedämme hyvin misrö.se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhin lapsi (A:n suosikki) Annelille: 'Menikö lavastus läpi poliisille?'
Kesällä 2006 (ennen tapahtumia) perheessä oli lapsille puhuttu että joku murhaaja tulisi ikkunasta. Anneli palkitsi vanhimman tyttären jäätelöllä murhan jälkeen kun hän oli ollut niin hyvä ennustaja.
A:n velikö näin on oikeudessa sanonut? Jos näin on, niin eikö hänelle ole tullut mitään seuraamuksia valehtelusta oikeudelle?
Epä.tietekään kun se ei ole vale .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen täysi-ikäisenä he eivät kukaan syytä äitiään mistään! Oikeus ei pystynyt sulkemaan ulkopuolista tekijää pois ja esikoinen sanoo vielä tänäkin päivänä että näki miehen poistuvan.
En hirveästi antaisi mitään arvoa mitä nää lapset sanoo. Tollasesta ei nimittäin toivu kukaan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottahan tyttärelle ehti syntyä ns valemuisto. Ja Anneli sen puheillaan synnytti. Häkepuhelun aikana, poliisia odotellessa, sairaalassa ennen poliisin kuulusteluja.
Äly nyt 9-vuotiasta täytenä dorkana pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä kiinnostaisi tietää mitä Anneli haki pakastimesta teon jälkeen kun pääsi taloon takaisin..
Jäätelöä.
Aika hassuja nämä kuvitelmat tuon pakastumenkin osalta. Voisi luulla,että talosta katkaistaan sähkösopimus, kun siellä ei kukaan asu, jolloin pakastin on ihan pakko tyhjätä.
Voisi kuvitella että sä et ole asunut päivääkään Omakotitalossa. Ei sitä sähköä katkaista varsinkaan talvea vasten jos ei ole tarkoitus tuhota taloa.
Kyllä katkaistaan jos laskut maksamati. Jopa talvella, ok-talossa, jossa pieniä lapsia.
Oletko sä oikeesti tyhmä vai esitätkö?
Kyll
Väitinkö että heillä laskut maksamati?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi tutkinta vissiin ihan nappiin ole mennyt. Asuntoa ei ollut tutkittu perusteellisesti.. Ja ei varmasti olekkaan jos rakenteita ei keilattu metallinpaljastimilla/ röntgenillä
Syyttäjät ovat moittineet tapauksen esitutkintaa, sillä heidän mukaansa esitutkinta hoidettiin huonosti eikä tapahtumapaikkaa tutkittu kunnolla.[92] Myös Vaasan hovioikeus arvosteli helmikuussa 2015 antamassaan päätöksessä teknistä rikostutkintaa, sillä asuntoa ei tutkittu perusteellisesti. Jos asunto olisi tutkittu paremmin, olisi voitu löytää murhan selvittämistä auttavia todisteita.[93] Arvostelun takia sisäministeri Päivi Räsänen määräsi sisäministeriön poliisiosaston ja Poliisihallituksen käymään yhdessä läpi poliisin nyk
En ole Annelisti mutta olen vain korjannut asioita mitkä eivät ole totta. Esim kun joku sanoi ettei pakastinta, roskista ja kodinhoitohuonetta tutkittu tai jätesäkkejä.
kyllä ne kaikki tutkittiin, tämä on oikeudessa todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy tietoa, että lapset näkivät miten vanhin lapsi ja äitinsä harjoittelivat "murhaa" kaksi päivää ennen. Oli ollut mankka jossa äänite ym. Mielenkiintoista. Myöhemmin poika kertoi että oli sellaisia valkoisia kasetteja äidin laukussa. Mihin ne joutuivat. Häkepuhelua alussa on kuolemanhiljaista 23 sekuntia ja piti kuulua hirveää tappelua ja valitusta. Äidin piti korottaa ääntään lapsen suuntaa, HETI! niin älysi painaa mankan nappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että valemuisto, no kai hän tajuaisi että se on valemuisto kun hänen olisi pitänyt nähdä äitinsä tekevän isän murhan! Ja sen kun tämä piilottaa astalot ja kengät ja pesee itsensä verestä.
Ei kannata korjata vääriä.asioita. Rikospakkkatutkintä.ja eristäminen on todettu puutteelliseksi ihan lainvoimaiseksi tuomiossakin ja sellaisesta johtuvaa näytön puutetta ei voida lukea vastaajan syyksi joten tipmi oli vapauttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttäjät ovat moittineet tapauksen esitutkintaa, sillä heidän mukaansa esitutkinta hoidettiin huonosti eikä tapahtumapaikkaa tutkittu kunnolla.[92] Myös Vaasan hovioikeus arvosteli helmikuussa 2015 antamassaan päätöksessä teknistä rikostutkintaa, sillä asuntoa ei tutkittu perusteellisesti. Jos asunto olisi tutkittu paremmin, olisi voitu löytää murhan selvittämistä auttavia todisteita.[93] Arvostelun takia sisäministeri Päivi Räsänen määräsi sisäministeriön poliisiosaston ja Polii
Tutkittiin vai hutkittiin? Hovioikeudenkin mukaan tutkinta tehtiin riittämättömästi, koko asuntoa ei tutkittu. Tutkinta keskittyi takkahuoneen tienoille ja terassille.
"Tuolloin esimerkiksi yksi poliiseista avasi roskasäiliön ja katsoi pari kolme päällimmäistä roskapussia.
Todistaja kertoi, että asunnon yleisilme oli epäsiisti, eikä kaikkia paikkoja tutkittu. Esimerkiksi k o d i n h o i t o h u o n e e n l ä p i v a i n k u l j e t t i i n, ei tutkittu tarkemmin. Pakastimeen katsottiin, mutta siellä olleita pusseja ei avattu. Tutkinnan painopiste oli ulkopuolisessa tekijässä."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-moitti-rankasti-ulvila-j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttäjät ovat moittineet tapauksen esitutkintaa, sillä heidän mukaansa esitutkinta hoidettiin huonosti eikä tapahtumapaikkaa tutkittu kunnolla.[92] Myös Vaasan hovioikeus arvosteli helmikuussa 2015 antamassaan päätöksessä teknistä rikostutkintaa, sillä asuntoa ei tutkittu perusteellisesti. Jos asunto olisi tutkittu paremmin, olisi voitu löytää murhan selvittämistä auttavia todisteita.[93] Arvostelun takia sisäministeri Päivi Räsänen
Tuolloin poliisi avasi roskasäiliön ja tutki pari päälimmäistä pussia huutaa media koska näin tapahtui. Media kuitenkin jättää kertomatta että roskasäiliö tutkittiin esitutkinnan aikana kyllä ihan kokonaan. Ja näin jäi elämään monta muutakin juttua koska kerrottiin vain asioita sieltä täältä.
Nämä tiedot ovat kyllä saatavilla jos vaan jaksaa tutkia, itse en enää jaksa. Öitä.
Tämä on mielenkiintoista https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-nature-deception/202206/c…
'The guilty callers seemed defensive and evasive when asked questions. They also seemed more reckless and unpredictable.'
0:24 Häke kysyy vaativasti päälle: Kuka siellä hakkaa puukolla?
0:25 Taustalta kuuluu (uhrin?) ääntä. Sanoo epäselvästi jotain? Öyn?
0:26 Epäilty vastaa päälle: Heti.
0:27 Häke vaativasti: Kuka siellä* hakkaa puukolla? *taustalla kuuluu uhrin valitusta Uhri: Auu. (ETP-papereissa tässä lukee Annuu)
0:28 Epäilty hengittää raskaasti luuriin
0:29 Häke: Tunneksä sitä?
0:30 Epäilty (hengästyneesti, murtuneella äänellä epätoivoisena, mutta rauhallisemmin): E-Ei siel o pimeetä. Mä juoksi puhelimee ku mä pääsi(n). Mu-Mullakin tulee näköjää verta.
Aa välttelee vastaamasta häken kysymyksiin tekijästå (koska voisi sanoa jotain mikä paljastaa hänet myöhenmin) ja kääntää huomion itseensä. 1.36 hän kutsuu tytön puhelimeen ja lähtee itse muualle, hänen pitää nyt...
Evasive, upredictable...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä kiinnostaisi tietää mitä Anneli haki pakastimesta teon jälkeen kun pääsi taloon takaisin..
Jäätelöä.
Miksi hän olisi heittänyt muovipussillisen jäätelöä piharoskikseen?
Jäätelöt otti mukaan, muun sisällön heitti roskiin.
Minkä muun sisällön ja miksi juuri pakastin piti tyhjentää, eikä jääkaappia?
No eikös ne poliisit tai muut sanoneet, että jääkaappi oli ihan tyhjä, ei ruokaa. Ja koska lapset oli jossakin huostassa ja Anneli vangittu, talo oli jäämässä ehkä pitkäksi aikaa tyhjäksi. Kannattaako sähkösopimusta jatkaa? Ja neropateille: ehkä talossa oli kaukolämpö, eikä sähkölämmitys. Vai onko kaikissa ok-talossa sähkölämmitys?
Vaikkei sähkö katkeaisi, pakastin on hyvä tyhjentää ja laittaa pois päältä sähkölaskua kerryttämästä? Ei ehkä ollut hinkua asua murhatalossa tapahtumien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöä.
Aika hassuja nämä kuvitelmat tuon pakastumenkin osalta. Voisi luulla,että talosta katkaistaan sähkösopimus, kun siellä ei kukaan asu, jolloin pakastin on ihan pakko tyhjätä.
Voisi kuvitella että sä et ole asunut päivääkään Omakotitalossa. Ei sitä sähköä katkaista varsinkaan talvea vasten jos ei ole tarkoitus tuhota taloa.
Kyllä katkaistaan jos laskut maksamati. Jopa talvella, ok-talossa, jossa pieniä lapsia.
Oletko sä oikeesti tyhmä vai esitätkö?
Kyll
Oletteko kaikki tyhmiä? Vai eikö tuolla kadulla toimi kaukolämpö?