Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulli on pulassa Temu ja shein pakettien takia

Vierailija
18.10.2024 |

Paketit jumittaa nykyään tullissa viikon koska paketteja tilataan Kiinasta miljoonittain

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten lapsena muovituotteissa oli todella häijyt tuoksut ja mitään hälyä tuolloin ollut?

Vierailija
82/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin avantouintisukat, hyvät tuli ja reilusti halvemmat kuin kaupassa - josta tuotteet muuten oli jo loppu.

Minkälainen idiootti tarvitsee avantouinnissa sukat???

Et selvästi ole alan harrastaja. Mikä tuossa kommentissa triggeröi sinua noin kovasti?

Se kiinapaskan tilaaminen harrastukseen jonka voi tehdä jopa ALASTI B

Pitäisikö sun keskittyä omiin asioihin sen sijaan että arvostelet ja möyhäät netissä muiden valinnoille? Perustele miksi tuolta ei saisi ostaa tavaraa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulli voisi heittää noi suoraan kaatopaikalle

Tai lähettää takaisin sinne mistä tulivatkin. En halua noita myrkyllisiä roskia edes Suomen kaatopaikoille.

Vierailija
84/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulossa 12 pakettia. Tilailin joululahjoja 😄

Vierailija
85/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai anna muille lahjaksi noita myrkkykamoja????

Vierailija
86/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset on noin tyhmiä että tilaa kaiken maailman roinaa Kiinasta? Olen varma että keskiverto temuttaja on keskivertoa tyhmempi, wt, pienituloinen tai työtön. 

Naisille tyypillinen argumentointitapa. Sen sijaan, että nainen faktapohjaisesti ja rauhallisesti perustelisi kantansa siitä, miksi jokin toiminta on hänestä huonoa, hän pyrkii hyökkäämään henkilöihin ja liittämään heihin muita negatiivisia ominaisuuksia. 

Vierailija
87/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kande tilaa joulun alla, ruuhka on saatanallinen

Jep. Ja ihan sama mistä tilaa. Itse en ikimaailmassa tilaisi noista kiinaroskakaupoista, mutta kyllä joulun alla ruuhka on ihan älytön. Tästä syystä tilaan kaikki lahjat nykyisin ennen marraskuuta. Sitten ei tarvitse stressata, että ehtivätkö perille. 

Vierailija
88/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset on noin tyhmiä että tilaa kaiken maailman roinaa Kiinasta? Olen varma että keskiverto temuttaja on keskivertoa tyhmempi, wt, pienituloinen tai työtön. 

Turhaan sä täällä osoittelet ketään sormella kun sinunkin taloudessasi valtaosa tavaroista on sieltä Kiinasta myös: kodin elektroniikka/älylaitteet, keittiön ja kylpyhuoneen tarvikkeet, toimistotarvikkeet (kynät, viivottimet, teipit, liimat jne). Temuttaja ostaa suoraan itse Temusta saman tavaran josta välikäsille joutuisi maksamaan kymmenkertaisella katteella. Ihminen ostaa just sieltä mistä pystyy tavaransa hankkimaan, lompakon mukaan. 

Moni luulee, että saa sieltä SAMAN tavaran halvemmalla. Mutta se ei ole se sama, se vaan näyttää siltä. On voitu tehdä myrkyllisistä aineista! Ne on kopioita laadukkaista tuotteista.

Vierailija
89/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäisin välit välittömästi poikki, jos joku kehtaisi antaa meille temusta ostettua tavaraa lahjaksi. Et voi päättää muiden puolesta haluavatko altistua mahdollisille myrkyille. Toivottavasti ainakin kerrot tavaroiden alkuperän lahjottaville, että heillä on mahdollisuus vaikuttaa omaan terveyteensä.

Vierailija
90/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekäs idiootti.

Vierailija
91/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipää

Vierailija
92/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh, toivottavasti ei minun lapsille ole kukaan ostanut tuommoista paskaa lahjaksi. Roskiin menisi. Meni yhdet shein farkut jo uuniin.

Vierailija
93/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäisin välit välittömästi poikki, jos joku kehtaisi antaa meille temusta ostettua tavaraa lahjaksi. Et voi päättää muiden puolesta haluavatko altistua mahdollisille myrkyille. Toivottavasti ainakin kerrot tavaroiden alkuperän lahjottaville, että heillä on mahdollisuus vaikuttaa omaan terveyteensä.

Olen täysin samaa mieltä. Näitä tavaroitahan ei saa edes myydä eteenpäin kirpputorilla, jos ei itse halua pitää. Moni kirpputori tämän on jo kieltänyt. 

Vierailija
94/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää! Ethän lapsille mitään?

Vierailija
95/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla ei ole muita lahjottavia kuin sinä itse. Muille Temu-lahjojen antaminen on vain ja ainoastaan törkeää.

Vierailija
96/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta ,tilasin juuri ison paketin.

Vierailija
97/157 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa mitä Vintedissä myydään parilla eurolla? Sheinin rättejä, joita jotkut ovat epätoivoisesti nyhtäneet päälleen. Uusia, laput kiinni. kannattiko?

Vierailija
98/157 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattu läjä tavaraa,tietokone etc .

Vierailija
99/157 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jumita viikkoa. Nopeasti menevät läpi seurannan mukaan. Myös EU:n kieltämät tuotteet sujahtavat sukkana läpi :D

Vierailija
100/157 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sä täällä osoittelet ketään sormella kun sinunkin taloudessasi valtaosa tavaroista on sieltä Kiinasta myös: kodin elektroniikka/älylaitteet, keittiön ja kylpyhuoneen tarvikkeet, toimistotarvikkeet (kynät, viivottimet, teipit, liimat jne). Temuttaja ostaa suoraan itse Temusta saman tavaran josta välikäsille joutuisi maksamaan kymmenkertaisella katteella. Ihminen ostaa just sieltä mistä pystyy tavaransa hankkimaan, lompakon mukaan. 

Moni luulee, että saa sieltä SAMAN tavaran halvemmalla. Mutta se ei ole se sama, se vaan näyttää siltä. On voitu tehdä myrkyllisistä aineista! Ne on kopioita laadukkaista tuotteista.

&nb

Kuitenkin sama tavara kuin Tokmannilta ostettaessa, mutta siellä yli kolminkertaiseen hintaan 🤷🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän