Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulli on pulassa Temu ja shein pakettien takia

Vierailija
18.10.2024 |

Paketit jumittaa nykyään tullissa viikon koska paketteja tilataan Kiinasta miljoonittain

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei mun Temu tilaukset ole kauaa tullissa maannut.

Vierailija
42/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shein paketot ei mene tullin kautta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpöä ap jutut,tavara tulee eu varastoilta joten ei tulli puutu niihin...taitaa jotain kauppiasta v ituttaa kun pitää täällä valehdella.

Nämä ovat näitä suomi kauppiaita,jotain pitää keksiä valheeksi muuten heillä kauppa ei käy..

Vierailija
44/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten ihmiset tilaa tuolta. En hirveän montaa asiaa pidä enää tässä iässä nolona, mutta tätä pidän. 🙈 Halpaa ja turhaa roskaa, jossa ties mitä myrkkyjä. Kunpa nyt kukaan ei ainakaan lapsilleen tilaisi tuolta mitään!!

Vierailija
45/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temun ja Sheinin paketeille pitäisi saada tullimaksu 10e per tuote. Loppuisi se myrkkymuovista tehtyjen roskien tilaaminen.

EU:ssa sijaitsevista varastoista tulevista paketeista tullimaksun periminen on laitonta.

Vierailija
46/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin pitäis lätkäistä niin hirveet maksut niin loppuis se roskan tilaaminen.

Minäkin tilasin roskakuraläpät autooni, jotka istuvat täydellisesti. Hintaa noille tuli 23€ kun merkkiliikkeessä olisi saanut pulittaa noista 85€. Onhan se ikävä persujen mielestä, että jostakin saa halvemmalla köyhäkin tavaraa kuin täältä hölmölästä.

Eihän se ikävää ole, mutta kun oikeesti kenenkään suomalaisen ei tarvisi tuolta tilata mitään. Ei ole kukaan Suomessa niin köyhä.

Vierailija
47/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten ihmiset tilaa tuolta. En hirveän montaa asiaa pidä enää tässä iässä nolona, mutta tätä pidän. 🙈 Halpaa ja turhaa roskaa, jossa ties mitä myrkkyjä. Kunpa nyt kukaan ei ainakaan lapsilleen tilaisi tuolta mitään!!

Temuhan on ollut toiminnassa jo pitemmän aikaa. Jos oikeasti olisi yleistä, että on liikaa myrkyllisiä aineita, niin kyllä siitä olisi jo noussut haloo ympäri maailmaa.

Vierailija
48/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot maksan niistä kiinantilauksistakin joten mölinät pois.

Vierailija
49/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löytynyt Suomen kaupoista suurennuslasia led-valoilla jossa oli lisäksi kahvaan integroitu todella kätevä taittuva teline jolla suurennuslasi muuntuu pöydälle pystöön asetettavaksi niin voi työskennellä 2 kädellä suurennellen.

Vierailija
50/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti hankittaisiin lisää resursseja käsittelemään ne että saa selvitettyä mutta tuolla ilmeisesti keskitytään syyllistämään asiakkaita ja miettimään keinoja miten saisi estettyä tilaamisen että ei tarvi hankki lisää resursseja käsittelemään niitä.

Vierailija
51/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temuhan on ollut toiminnassa jo pitemmän aikaa. Jos oikeasti olisi yleistä, että on liikaa myrkyllisiä aineita, niin kyllä siitä olisi jo noussut haloo ympäri maailmaa.

Mutta onhan näistä uutisoitu kaikkialla? Ja kun näitä testejä on tehty Suomessa, niin sattumalta juuri Suomen uutissivustoille on sattuneet nämä lyijymeikut ja myrkkykemikaalivaatteet, vaikka onkin niin kovin harvinaista?

Vierailija
52/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vähentää kai aiheesta keskustelua. Näin viimeksi unta jo Temusta. En ole tilaaja.

Vierailija
53/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu ja Shein. Todella classya.

Vierailija
54/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset on noin tyhmiä että tilaa kaiken maailman roinaa Kiinasta? Olen varma että keskiverto temuttaja on keskivertoa tyhmempi, wt, pienituloinen tai työtön. 

Turhaan sä täällä osoittelet ketään sormella kun sinunkin taloudessasi valtaosa tavaroista on sieltä Kiinasta myös: kodin elektroniikka/älylaitteet, keittiön ja kylpyhuoneen tarvikkeet, toimistotarvikkeet (kynät, viivottimet, teipit, liimat jne). Temuttaja ostaa suoraan itse Temusta saman tavaran josta välikäsille joutuisi maksamaan kymmenkertaisella katteella. Ihminen ostaa just sieltä mistä pystyy tavaransa hankkimaan, lompakon mukaan. 

Vierailija
55/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset on noin tyhmiä että tilaa kaiken maailman roinaa Kiinasta? Olen varma että keskiverto temuttaja on keskivertoa tyhmempi, wt, pienituloinen tai työtön. 

Turhaan sä täällä osoittelet ketään sormella kun sinunkin taloudessasi valtaosa tavaroista on sieltä Kiinasta myös: kodin elektroniikka/älylaitteet, keittiön ja kylpyhuoneen tarvikkeet, toimistotarvikkeet (kynät, viivottimet, teipit, liimat jne). Temuttaja ostaa suoraan itse Temusta saman tavaran josta välikäsille joutuisi maksamaan kymmenkertaisella katteella. Ihminen ostaa just sieltä mistä pystyy tavaransa hankkimaan, lompakon mukaan. 

Tässähän on se, minkä varmaan tiedätkin, että vaikka ne tulevat Kiinasta, niin ne sentäs on tutkittu ja tiedetään mitä niissä on ja elektoniikalla on ce-merkinnät.

t. eri

Vierailija
56/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on se, minkä varmaan tiedätkin, että vaikka ne tulevat Kiinasta, niin ne sentäs on tutkittu ja tiedetään mitä niissä on ja elektoniikalla on c

Tutkittu pistokokein. On täysin mahdotonta tutkia kaikki mitä sieltä maahantuodaan. 

Vierailija
57/157 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä löytynyt Suomen kaupoista suurennuslasia led-valoilla jossa oli lisäksi kahvaan integroitu todella kätevä taittuva teline jolla suurennuslasi muuntuu pöydälle pystöön asetettavaksi niin voi työskennellä 2 kädellä suurennellen.

Mulla oli asia ihan toisinpäin. Löysin pelkkiä led-valolla olevia pilvin pimein kaupasta ja halusin laadukkaan suurennuslasin ILMAN sitä led ominaisuutta tai mitään elektroniikkaa. Mitä jos patteri menee, vaikea vaihtaa uusi. En halua migreenivaloa. Lopulta löysin rimpulan ilman valoa, se varsi on huonompi kuin muissa ja ei suurenna tarpeeksi hyvin. 

Vierailija
58/157 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamattomana odotan Temu lähetystäni koska sieltä tulee paljon joululahjoja :) .

Onko muitakin kun tilaavat joululahjat Temusta ?

Vierailija
59/157 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malttamattomana odotan Temu lähetystäni koska sieltä tulee paljon joululahjoja :) .

Onko muitakin kun tilaavat joululahjat Temusta ?

Minä olen viime joulusta alkaen ollut tyytyväinen temuttaja. Tälle joulullekin on joululahjat jo hankittu ja tulleet. Myös kevään synttäreille ja jopa ensi kesän sukulaissynttäreille on ostokset tehty. Lahjat olen tilannut muiden tilausten ohella, että saan 20 euroa täyteen. Minulla se on Temun asettama minimiostoraja. En kehtaisi Suomesta ostaa sukulaissynttäreille 2 euron lahjaa. Temusta saan siihen rahaan lahjan, joka Suomessa maksaisi paljon enemmän.

Vierailija
60/157 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin pitäis lätkäistä niin hirveet maksut niin loppuis se roskan tilaaminen.

Minäkin tilasin roskakuraläpät autooni, jotka istuvat täydellisesti. Hintaa noille tuli 23€ kun merkkiliikkeessä olisi saanut pulittaa noista 85€. Onhan se ikävä persujen mielestä, että jostakin saa halvemmalla köyhäkin tavaraa kuin täältä hölmölästä.

Eihän se ikävää ole, mutta kun oikeesti kenenkään suomalaisen ei tarvisi tuolta tilata mitään. Ei ole kukaan Suomessa niin köyhä.

Siinä tapauksessa voineet kustantaa ko. tuotteen erotuksen ni kannatetaa suomalai... Krhm... Kiinalaisia tuotteita, joita suomalaiset myyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän