Tulli on pulassa Temu ja shein pakettien takia
Paketit jumittaa nykyään tullissa viikon koska paketteja tilataan Kiinasta miljoonittain
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset on noin tyhmiä että tilaa kaiken maailman roinaa Kiinasta? Olen varma että keskiverto temuttaja on keskivertoa tyhmempi, wt, pienituloinen tai työtön.
Eilen tilasin ekaa kertaa. Silmiini osui pikkuhousuja jotka näyttivät sekä koristeellisilta että supermukavilta, reilu euro kappale. Eikä postikuluja. Tuumasin että olkoon menneeksi.
Jos nuo toimii niin saatanpa tilata toistekin jotain vastaavaa.
Itse tilasin timanttimaalauksia. Aivan suolaisen hintaisia Suomessa...
mulle on tullut kainuuseen saakka kyllä Temun tilaukset yleensä 10 -14 päivässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin pitäis lätkäistä niin hirveet maksut niin loppuis se roskan tilaaminen.
Minäkin tilasin roskakuraläpät autooni, jotka istuvat täydellisesti. Hintaa noille tuli 23€ kun merkkiliikkeessä olisi saanut pulittaa noista 85€. Onhan se ikävä persujen mielestä, että jostakin saa halvemmalla köyhäkin tavaraa kuin täältä hölmölästä.
Eihän se ikävää ole, mutta kun oikeesti kenenkään suomalaisen ei tarvisi tuolta tilata mitään. Ei ole kukaan Suomessa niin köyhä.
Kerrohan miksi niistä roiskeläpistä pitäisi maksaa 60 euroa enemmän? Koska ei olla köyhiä? Tuonkin rahan voi käyttää sitten muuhun hyödylliseen, vaikka ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tilasin roskakuraläpät autooni, jotka istuvat täydellisesti. Hintaa noille tuli 23€ kun merkkiliikkeessä olisi saanut pulittaa noista 85€. Onhan se ikävä persujen mielestä, että jostakin saa halvemmalla köyhäkin tavaraa kuin täältä hölmölästä.
Eihän se ikävää ole, mutta kun oikeesti kenenkään suomalaisen ei tarvisi tuolta tilata mitään. Ei ole kukaan Suomessa niin köyhä.
Jotkin asiat kuten alusvaatteet ovat uutena lähemmäs kymppiä halpoinakin. Ja saattavat olla näitä laserleikattuja keinokuituisia jotka hajoilevat saumoista ja lörpähtävät nopeasti.
Minä tilasin avantouintisukat, hyvät tuli ja reilusti halvemmat kuin kaupassa - josta tuotteet muuten oli jo loppu.
Naurattaa. Itse tilasin juuri Kiinalaisesta elektroniikkakaupasta 400 euron arvoisen ddc:n joka tuli Viron kautta ilman mitään alveja ja tulleja 😁
Niin ja vielä ne huumepaketit.
Esim Hannu Lintu ja kumppanit. Elävät.
Vierailija kirjoitti:
mulle on tullut kainuuseen saakka kyllä Temun tilaukset yleensä 10 -14 päivässä
Kainuun juntit sieltä just tilaa 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin avantouintisukat, hyvät tuli ja reilusti halvemmat kuin kaupassa - josta tuotteet muuten oli jo loppu.
Minkälainen idiootti tarvitsee avantouinnissa sukat???
Eipä mene tulliin koska tulevat euroopan varastosta!joten ap kirjoittaa p askaa.
Tilaan elektroniikkaharrastukseen osia, joita ei saa Suomesta ja Euroopasta tilattuna hinta kasvaa postikulujen kanssa liikaa. Jos Suomesta saisi (ja vielä järkevällä hinnalla) niin tilaisin kyllä Suomesta, ei tarvitsisi odotella viikkokausia tilausta ja takuu toimisi oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kääkkämummo joka pelkää veritulppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi ole alan harrastaja. Mikä tuossa kommentissa triggeröi sinua noin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkin asiat kuten alusvaatteet ovat uutena lähemmäs kymppiä halpoinakin. Ja saattavat olla näitä laserleikattuja keinokuituisia jotka hajoilevat saumoista ja lörpähtävät nopeasti.
ihan puuvilla tilasin itselleni 10kpl ja hinta murto osa mitä suomessa..hinta 8e posteineen
Vierailija kirjoitti:
Tilaan elektroniikkaharrastukseen osia, joita ei saa Suomesta ja Euroopasta tilattuna hinta kasvaa postikulujen kanssa liikaa. Jos Suomesta saisi (ja vielä järkevällä hinnalla) niin tilaisin kyllä Suomesta, ei tarvitsisi odotella viikkokausia tilausta ja takuu toimisi oikeasti.
Etkä tiedä että Kiinassa myydään ihan järjestään feikkejä esim konkkia ja opareita???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi ole alan harrastaja. Mikä tuossa kommentissa triggeröi sinua noin kovasti?
Se kiinapaskan tilaaminen harrastukseen jonka voi tehdä jopa ALASTI B
suomi kauppiaita korpee kun eivät pääse välistä vetämään kun mersunne pitäisi viedä huoltoon ja nyt sitten pitäisi itse maksaa se..buhahhhaahaa
Vierailija kirjoitti:
suomi kauppiaita korpee kun eivät pääse välistä vetämään kun mersunne pitäisi viedä huoltoon ja nyt sitten pitäisi itse maksaa se..buhahhhaahaa
Ei hätää, Kiinan kommunistinen puolue taputtaa sinulle.
Tilasin geokätköilyyn 5 metrin geoottimen hintaan 17€ posteineen ja sama tuote Suomessa 35€+postit.
Eilen tilasin ekaa kertaa. Silmiini osui pikkuhousuja jotka näyttivät sekä koristeellisilta että supermukavilta, reilu euro kappale. Eikä postikuluja. Tuumasin että olkoon menneeksi.
Jos nuo toimii niin saatanpa tilata toistekin jotain vastaavaa.