Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?

Vierailija
18.10.2024 |

Vai onko tuo vain miesvihaajien valehtelua?

Kommentit (334)

Vierailija
261/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pärjää sinkkuina paremmin, miehet taas parisuhteessa. Tämä on todettu useissa tutkimuksissa.

Miesten terveys, onnellisuus, hyvinvointi ja jopa talous ovat parempia parisuhteessa olevilla miehillä.

Mies syö terveellisemmin parisuhteessa, moni ei syö esim kasviksia tai kalaa, ja naiset "pakottavat" miehen siihen, naiset huolehtivat myös miesten terveydestä- "pakottavat" lääkäriin jne, harrastamaan liikuntaa jne.

Naiset myös huolehtivat perheen sosiaalisista suhteista, esim yhteydenpidosta sukulaisiin- harva mies tekee niin. Tämä lisää miehen tyytyväisyyttä ja onnellisuutta. Lisäksi vaimo/kumppani ja mahdolliset lapset tuovat miehen elämään sosiaalisia suhteita. Tämä lisää onnellisuutta ja parantaa mielenterveyttä.

Naiset on parisuhteessa yleensä sairaampia, koska naisen energia menee miehen ja lasten (terveyden) huolehtimiseen. Jää vähemmän aikaa omasta terveydestä huolehtimiseen.Lisäksi esim valvominen( lasten sairastyessa) lisää terveysobgelmia- nainen on yleensä se, joka hoitaa sairaat lapset. Ja lasten myötä vähemmän aikaa esim liikkua, miehet kyllä yleensä käyttävät aikansa omiin harrastuksiin, naiset joustavat.

Miesten taloudellinen tilanne paranee psrisuhteessa- nainen maksaa vähintään sen puolet. Naisilla se taas huononee- ruokakulut suurenevat, nainen yleensä maksaa kaikki lasten menot, kun mies maksaa kiinteän omaisuuden- miesten varallisuus karttuu, naisen ei kartu.Naisten taloutta huonontavat äitiys- jää usean vuoden tulot saamatta, nainen yleensä hakee lapset, joten esim ylityötä eivät onnistu, miehet kyllä jäävät töihin. Naisten urakehitys myös tyssää lapsiin. Ja parisuhteessa perhe kyllä muuttaa miehen uran takia, mutta ei naisen

Vierailija
262/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas väärin. Vasektomian ja abortti on eri asioita. Ota selvää asioista. Ja miten se on vaikea uskoa, että täällä on muitakin miehiä kun sinä. Olen 4-ja 8-vuotiaan tytön isä ja uusi lapsi tulossa.

Naiset eivät tarvitse steriä koska heillä on aborttimahdollisuus koska tahansa. Sen vuoksi ne ovat rinnastettavissa.

Miehet voivat rullata kondomin munalleen, tai pidättäytyä seksistä niin ei päädy isäksi.

Abortti on täysin eri asia. Naisten on vielä vaikeampi saada sterilaatiota kuin miesten. 

Naiset voivat pidättäytyä seksistä niin aborttia ei tarvita.

Miltä tuo kuulostaisi?

Niin, no yleisempäähän se onkin. Ja minä ainakin haluan kondomin aina. Miksi sinä et? Onhan se miehen etu myös ettei joudu vasten tahtoaan isäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti ollut onnellisin sinkkuna. Sinkut kaverit haluaa kaikki miehen, en voi ymmärtää miksi. Suhteessa olevat kaikki valittaa kuinka perseestä kaikki on. 

Vierailija
264/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en tiedä kumpi on onnellisempi, sinkkumies vai nainen. Mutta sinkkunaisena minä siis olin onnellisempi. Harvoin miehet edes ovat sinkkuja, paitsi ne joilla on joku todella paha ongelma eikä ikinä saa naista. Yleensähän miehet siirtyy naisesta toiseen kun taas naiset haluaa vaan päästä miehistä eroon. Tällainen kuva mulla on ystävä/tuttavapiireistä. 

Vierailija
265/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hallitsemissa someryhmissä leviää video ja kyseisen klipin alta löytyy kommentteja jossa normalisoidaan käytännössä tuoreeseen ruumiiseen sekaantumista. Videolla ollut nainen onneksi virkosi, mutta kävi kuoleman rajalla. Klippi lähti alunperin miesten foorumilta. 

Vierailija
266/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten hallitsemissa someryhmissä leviää video ja kyseisen klipin alta löytyy kommentteja jossa normalisoidaan käytännössä tuoreeseen ruumiiseen sekaantumista. Videolla ollut nainen onneksi virkosi, mutta kävi kuoleman rajalla. Klippi lähti alunperin miesten foorumilta. 

#sinkkuus

Vierailija
267/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä halu ja tarve kumppanuuteen ja parisuhteeseen on kummallakin sukupuolella. En minä ole erityisen onnellinen sinkkuna. Toki, jos sinkkuuden vastapainona on huono parisuhde niin tietenkin jokainen on sinkkuna onnellisempi.

Vierailija
268/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän elämäni onnellisinta aikaa, mutta vierelläni onkin ihana mies joka kohtelee minua kuin kuningatarta. Edellisessä suhteessani olin onneton, sinkkuna viihdyin ihan hyvin. 

Vierailija
269/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis ainoa keino, jolla saat naisten huomiota, mutta sekin kelpaa kun ei muuta ole?

Vierailija
270/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaisi ehkä hieman tutustua aiheeseen.

Niin, ja jos luulet että kaikki naiset ovat useita orgasmeja kanssasi saaneet niin eiköhän kyse ole siitä että ovat feikanneet orgasmit jotta epämiellyttävä jyystäminen jo loppuisi. Koska tuollaisen todennäköisyys on niin olematonta että ennemmin pelaisin lottoa."

Kaikkihan on toki mahdollista, mutta tuntuisi hyvin oudolta, että nuo naiset halusivat aina vaan uudestaan tulla kyläilemään, istumaan ratsastamaan ja näyttelemään orgasmeja.

Vierailija
271/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen miessinkut tuntuvat miettivät munaa enemmän. Nainen pääsee helpommalla, poissa silmistä poissa mielestä. Mikään ei hakkaa kävellessä reisiin ja töki aamulla häiritsevästi omaan napaan. 

Vierailija
272/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja jos luulet että kaikki naiset ovat useita orgasmeja kanssasi saaneet niin eiköhän kyse ole siitä että ovat feikanneet orgasmit jotta epämiellyttävä jyystäminen jo loppuisi. Koska tuollaisen todennäköisyys on niin olematonta että ennemmin pelaisin lottoa."

Kaikkihan on toki mahdollista, mutta tuntuisi hyvin oudolta, että nuo naiset halusivat aina vaan uudestaan tulla kyläilemään, istumaan ratsastamaan ja näyttelemään orgasmeja.

...ja sitten heräsit... 

Vierailija
273/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja sitten heräsit... 

Päin vastoin, kunnon sekstailun jälkeen uni maittaa oikein makoisasti, kumpaisellekin. Ajattelin tänäänkin antaa vaimon ratsastaa itselleen muutaman ja sitten tulen itse.

Vierailija
274/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen miessinkut tuntuvat miettivät munaa enemmän. Nainen pääsee helpommalla, poissa silmistä poissa mielestä. Mikään ei hakkaa kävellessä reisiin ja töki aamulla häiritsevästi omaan napaan. 

Käsityksesi voi johtua ihan vain siitä, että syystä tai toisesta etsit ilmeisen ahnaasti lauseita, joissa esiintyy sana muna.

Vierailija
275/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas väärin. Vasektomian ja abortti on eri asioita. Ota selvää asioista. Ja miten se on vaikea uskoa, että täällä on muitakin miehiä kun sinä. Olen 4-ja 8-vuotiaan tytön isä ja uusi lapsi tulossa.

Naiset eivät tarvitse steriä koska heillä on aborttimahdollisuus koska tahansa. Sen vuoksi ne ovat rinnastettavissa.

Ei ole. Naisen on miestä vaikeampi saada sterilisaatio ja vaatii monesti myös sen aviomiehen luvan.

Kyllä on. Se on miehen kehollisen itsemääräämisoikeuden loukkaus kun ei saa päättää itse asiasta.

Naisia se ei haittaa koska abortti hoitaa saman asian.

Abortti ja sterilaatio eivät ole

Ja siihen voi jopa kuolla, kun tulee se massiivinen verenvuoto. Miksi miesten on niin vaikea huolehtia siitä ehkäisystä? Miksi se on vain naisten velvollisuus? Jos kumi häiritsee panemista, kun herkkyys menee, niin silloin miehen kannattaa jatkossa jyystää vain handuunsa.

Tässähän juuri toivotaan miehille lupaa huolehtia ehkäisystään sterin kautta. Nyt selittelette ettei se sovi.

Miksi? Koska miesvihanne on niin suurta?

Vierailija
276/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole jo täällä nähty, kuinka sinkkumiehet kokoajan valittavat että miksi eivät saa naista ja kuinka se masentaa heitä. Harvoin näitä tulee sinkkunaisilta.

Ei ole nähty, kerro toki missä niitä ketjuja on.

Sun mielikuvitus ei nyt kelpaa sit.

Vierailija
277/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisen ei tarvitse elää kotona väkivallan pelossa.

Tuossa varmaan se suurin syy sinkkunaisten onnellisuuteen.

Muita sinkkuuden plussia naisille tietysti ovat:

- Ei tarvitse sietää nurkissaan p*rnoihmiskaupparikosvideoita, Onlyfansia ja Instan tissi-persetilejä vahtaavaa tumputtelijaa.

- Kukaan ei yritä kaataa omaa osuuttaan kotitöistä niskaan.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
278/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pärjää sinkkuina paremmin, miehet taas parisuhteessa. Tämä on todettu useissa tutkimuksissa.

Miesten terveys, onnellisuus, hyvinvointi ja jopa talous ovat parempia parisuhteessa olevilla miehillä.

Mies syö terveellisemmin parisuhteessa, moni ei syö esim kasviksia tai kalaa, ja naiset "pakottavat" miehen siihen, naiset huolehtivat myös miesten terveydestä- "pakottavat" lääkäriin jne, harrastamaan liikuntaa jne.

Naiset myös huolehtivat perheen sosiaalisista suhteista, esim yhteydenpidosta sukulaisiin- harva mies tekee niin. Tämä lisää miehen tyytyväisyyttä ja onnellisuutta. Lisäksi vaimo/kumppani ja mahdolliset lapset tuovat miehen elämään sosiaalisia suhteita. Tämä lisää onnellisuutta ja parantaa mielenterveyttä.

Naiset on parisuhteessa yleensä sairaampia, koska naisen energia menee miehen ja lasten (terveyden) huolehtimiseen. Jää vähemmän aikaa omasta terveydestä huolehtimiseen.Lisäksi esim valvominen

Ei kultaseni, ei ole. Keksit miesvihakiimassasi omia tarinoitasi.

Se ei yllätä, toistelet noita niin usein että varmasti uskot jo niihin itse. 

Tyypillistä käytöstä mt-potilaille.

Vierailija
279/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat rullata kondomin munalleen, tai pidättäytyä seksistä niin ei päädy isäksi.

Abortti on täysin eri asia. Naisten on vielä vaikeampi saada sterilaatiota kuin miesten. 

Naiset voivat pidättäytyä seksistä niin aborttia ei tarvita.

Miltä tuo kuulostaisi?

Niin, no yleisempäähän se onkin. Ja minä ainakin haluan kondomin aina. Miksi sinä et? Onhan se miehen etu myös ettei joudu vasten tahtoaan isäksi. 

Nyt ei puhuttu kumista vaan vasektomista jota miehille ei sallita.

Miksi sulle on vaikea pysyä aiheessa?

Miksi haluat laittaa sanoja toisten suuhun?

Miksi vihaat miehiä?

Miksi sulla on haasteita arjessasi?

Vierailija
280/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en tiedä kumpi on onnellisempi, sinkkumies vai nainen. Mutta sinkkunaisena minä siis olin onnellisempi. Harvoin miehet edes ovat sinkkuja, paitsi ne joilla on joku todella paha ongelma eikä ikinä saa naista. Yleensähän miehet siirtyy naisesta toiseen kun taas naiset haluaa vaan päästä miehistä eroon. Tällainen kuva mulla on ystävä/tuttavapiireistä. 

Naiset on usein sinkkuja, miehet harvoin...

Kerro toki miten tuo on mahdollista, edes naisen logiikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi