Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?
Kommentit (334)
Minkä takia mammat harrastaa seksiä random vätyksien kanssa ja porsivat vielä joko tarkoituksella tai vahingossa näille, vaikka eivät saa edes orgasmeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen paljon onnellisempi sinkkuna kun parisuhteessa nykyään, nuorena oli päinvastoin, johtui pääosin paineesta löytää kumppania perheenperustamista varten. Joitain vuosia sitten päätin etten hanki omia lapsia, ja olo helpottui huomattavasti.
On työt, harrastukset ja ystävien kanssa tulee vietettyä enemmän aikaa nykyään kun niiden pikkulapsiarki on jäänyt pois.
Joskus tietysti kaipaan läheisyyttä, mutta kyllä se, että saan olla rauhassa kotona omissa oloissani painaa enemmän vaakakupissa.
M42
Kaipaan läheisyyttä = hyötyä naisesta. Nainen on hyötyesine, kodinkone. Saan seksiä ja läheisyyttä. Ei koskaan me tai sinä, vain minä, minä,minä. Tästä syystä parisuhde ei anna naisille, vaan vie, koska suurin osa miehistä ajattelee vain, että mitä minä hyödyn, ja ottaa sitten sen hyödyn, eli pillun ja läheisyyttä.
Tavallaan olet oikeassa, kodinkonetta en kyllä kaipaa - saan ruokaa pöydälle ja vaatteet pesty ihan itse. Läheisyydellä tarkoitan seksiä, ja myös kumppanuutta. Joku jonka kanssa voi keskustella maailmasta ja elämästä. Yhteenkuuluvuuden tunnetta. Valitettavasti nuo naiset mitä minulla on ollut, on ollut hyvin itsekeskeisiä. Aika lailla ainoa asia mitä ne on nähnyt minussa, on ollut joku joka voi toteuttaa niiden unelmia. Mun ajatuksilla ja unelmilla ei ole ollut väliä.
Vierailija kirjoitti:
Niin joo ja yksi joka puoltaa naisten onnellisuutta sinkkuna on tilasto siitä, kuinka naisten i tsemurhat ovat vähentyneet samassa suhteessa, kun avioerot ovat kasvaneet
Jos naiset aidosti nauttisivat miesten seurasta, he todennäköisesti hakeutuisivat myös maskuliinisiin harrastuksiin: t appohommiin, metsästykseen, erästelyyn, kalastukseen, t appopeleihin, tappeluharrastuksiin, mekaanisiin harrastuksiin, väittelyihin. Äärimmäisen harva hakeutuu mihinkään tällaiseen. Myös e rotiikka-alalle mennään useimmiten pakosta tai manipuloituna - hyvin harva nainen, jota ei ole s eksualisoitu lapsena, edes vilkaisee mitään s eksimessuja tai o nlyfansia päin
Väittely, siis halu olla oikeassa, on naisten parissa vähintään yhtä suosittua kuin miestenkin. Näkeehän sen jo tämän palstan aktiivisuustasosta ja naispoliitikkojen määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen paljon onnellisempi sinkkuna kun parisuhteessa nykyään, nuorena oli päinvastoin, johtui pääosin paineesta löytää kumppania perheenperustamista varten. Joitain vuosia sitten päätin etten hanki omia lapsia, ja olo helpottui huomattavasti.
On työt, harrastukset ja ystävien kanssa tulee vietettyä enemmän aikaa nykyään kun niiden pikkulapsiarki on jäänyt pois.
Joskus tietysti kaipaan läheisyyttä, mutta kyllä se, että saan olla rauhassa kotona omissa oloissani painaa enemmän vaakakupissa.
M42
Kaipaan läheisyyttä = hyötyä naisesta. Nainen on hyötyesine, kodinkone. Saan seksiä ja läheisyyttä. Ei koskaan me tai sinä, vain minä, minä,minä. Tästä syystä parisuhde ei anna naisille, vaan vie, koska suurin osa miehistä ajattelee vain, että mitä minä hyödyn, ja ottaa sitten sen hyö
Niin, mikähän mahtaa yhdistää noita kaikkia naisia, joiden kanssa olet ollut?
No, itse olen todennäköisesti onnellisempi sinkkumies kuin valtaosa sinkkunaisista. Tutkimus kyllä osoittaa, että keskimäärin asia ei ole näin, ehkä uskon sitten siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Kaipaan läheisyyttä = hyötyä naisesta. Nainen on hyötyesine, kodinkone. Saan seksiä ja läheisyyttä. Ei koskaan me tai sinä, vain minä, minä,minä. Tästä syystä parisuhde ei anna naisille, vaan vie, koska suurin osa miehistä ajattelee vain,
Vedän puoleeni itsekeskeisiä naisia. Minulla oli erityisesti nuorempana miellyttäjäluonne, johtuu ehkä osittain siitä että minua kiusattiin rankasti koulussa. Hain hyväksyntää miellyttämällä muita ihmisiä. Oletettavasti naiset näkivät tyypin mitä voi manipuloida tai käyttää hyväksi.
Uskon, että moni nainen on onnellinen sinkkuna, koska parisuhde saattaa luoda naiselle aika paljon paineita. En sano etteikö miehille loisi, en vain tiedä siitä puolesta mitään joten puhun omista kokemuksistani.
Minulla on aina parisuhteessa ollut tietty riittämättömyyden tunne. Johtuu varmasti pitkälti myös huonosta itsetunnosta, mutta myös miesten vaatimuksista joita esitetään suorasti tai epäsuorasti. Aikaisemmissa suhteissa en koskaan kokenut että pystyisin olemaan sellainen joista poikaystäväni tuntuivat haaveilevan. Koin hirveästi paineita ulkonäöstä ja lihomisesta, paineita kodinhoidosta, paineita perheen perustamisesta.
Kun sinkkuunnuin, olin todella helpottunut. Saatoin taas harrastaa liikuntaa ihan omaksi ilokseni ja terveyden vuoksi. Ulkonäkö alkoi taas tuntua ihan hyvältä, kun siitä ei kukaan huomautellut. Omia elintapoja ei tarvinnut perustella kenellekään eikä tarvinnut hävetä tai selitellä mitään. Vietin yli 10 todella mukavaa sinkkuvuotta. Seksiä olen aina kaivannut vain sellaisen ihmisen kanssa, josta välitän, joten selibaatti oli ihan ok. Osaan kyllä tyydyttää tarpeeni itsekin, ja ystävistä löytyi läheisyyttä ja keskusteluseuraa.
Löysin sitten kyllä miehen, joka on aivan erilainen kuin aiemmat poikaystäväni. Hän ei ole koskaan luonut minulle paineita mistään, ja selvästi rakastaa minua sellaisena kuin olen. Olen myös syvästi rakastunut, mutta samalla tiedostan että jos eroamme, suren varmasti jonkin aikaa, mutta pääsen jaloilleni ja olen taas onnellinen myös sinkkuna.
Miten minusta tuntuu, että tänne on kertyneet kaikki onnelliset naiset...
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että tänne on kertyneet kaikki onnelliset naiset...
Onnellisia naisia, joilla on aivan täydellinen mies kotona. Oikeastaan ainoa asia, mikä pilaa illuusion täydellisestä elämästä on se pakonomainen tarve haukkua ja panetella. Koskaan ei ole selvinnyt, miksi näillä täydellisen elämän omaavilla naisilla on niin huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Perhekeskeiset miehet ovat sinkkuina onnettomia ja vastaavasti ei-perhekeskeiset onnellisempia. Itselläkin piti muuttaa paljon omaa suhtautumista, että oppi sinkkuudesta nauttimaan, mutta näin viiden vuoden yksikseni olon jälkeen en kyllä vaihtaisi takaisin. Lapsiakaan ei enää ole haaveissa, kun sitä olisi jo yli 50v kun ne lentävät pesästä. Eli summa summarum: riippuu todella monesta tekijästä. Naiset ovat ehkä tasaisen onnellisia myös sinkkuina koska saavat seksiä, miehet jotka eivät saa ovat onnettomampia. Tarvisi jonkin systeemin millä taata seksin jakautuminen tasaisesti niin se lisäisi kaikkien onnellisuutta.
Olin 59 kun nuorin muutti omilleen. Oli ihan kiva, että oli kotona asuvia lapsia. Nyt näen turhan harvoin, kun asuvat kaikki eri maassa. Et ole liian vanha haaveilemaan lapsista ja perheestä
Vaikka sinkkunaiset ovat keskimäärin onnellisempia kuin sinkkumiehet, niin tarkoittaak ose että jokainen sinkkunainen olisi onnellinen? Tuskin, koska jos itse seisot polviasi myöden sonnassa niin harvempaa lämmittää tieto jonkun muun seisomista lantiotaan myöden sonnassa. Vastaavasti sinkkumies voi olla hyvinkin onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä. Tarpeeksi suuren joukon keskiarvojen vertailu ei lopulta ihan kauheasti kerro yksilön tilanteesta.
Kolmikymppisenä sinkkunaisena ainakin olen onnellinen ja säälin mitä ystäväni joutuvat kokemaan avioliitoissa, pitkissä parisuhteissa (pettämistä, nainen jää usein yksin hoitamaan kodin, lapset, kun mies ei näihin osallistu, eriarvoisuutta suhteessa). Muiden naisten kohtalot vain vahvistavat omaa iloa sinkkuudesta, vaikka toivoisin, että heilläkin olisi asiat paremmin. Minulla on hyväpalkkainen työ, ystävät, perhe, harrastukset, lemmikki, rahaa matkusteluun ja muihin itselle mielekkäisiin asioihin. Olen kiitollinen elämästäni.
Ainakin mediassa puhutaan paljon miesten yksinäisyydestä, mutta en osaa sanoa miten he kokevat asian. Silloin kun vielä olin deittimarkkinoilla, huomasin, että moni mies vain halusi jonkun naisen tapailusuhteeseen, että kuhan nyt on joku.
Kun koronapandemia iski Suomeen, kaikki exät ottivat yhtäkkiä minuun yhteyttä. Selkeästi miehet olivat ihan paniikissa kun piti rajoittaa kontakteja muihin ihmisiin ja oli epävarmat ajat. Itse en ollut moksiskaan siitä, ettei koko ajan ollut joku ihminen vieressä tai joutui olemaan enemmän yksin.
Jos kolmikymppisenä on jo iso liuta exiä, niin kyseessä ei voi olla kovin tasokas nainen.
Riippuu ihan miehestä. Perhekeskeiset miehet ovat sinkkuina onnettomia ja vastaavasti ei-perhekeskeiset onnellisempia. Itselläkin piti muuttaa paljon omaa suhtautumista, että oppi sinkkuudesta nauttimaan, mutta näin viiden vuoden yksikseni olon jälkeen en kyllä vaihtaisi takaisin. Lapsiakaan ei enää ole haaveissa, kun sitä olisi jo yli 50v kun ne lentävät pesästä. Eli summa summarum: riippuu todella monesta tekijästä. Naiset ovat ehkä tasaisen onnellisia myös sinkkuina koska saavat seksiä, miehet jotka eivät saa ovat onnettomampia. Tarvisi jonkin systeemin millä taata seksin jakautuminen tasaisesti niin se lisäisi kaikkien onnellisuutta.