Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Olen paljon onnellisempi sinkkuna kun parisuhteessa nykyään, nuorena oli päinvastoin, johtui pääosin paineesta löytää kumppania perheenperustamista varten. Joitain vuosia sitten päätin etten hanki omia lapsia, ja olo helpottui huomattavasti.
On työt, harrastukset ja ystävien kanssa tulee vietettyä enemmän aikaa nykyään kun niiden pikkulapsiarki on jäänyt pois.
Joskus tietysti kaipaan läheisyyttä, mutta kyllä se, että saan olla rauhassa kotona omissa oloissani painaa enemmän vaakakupissa.
M42
Kaipaan läheisyyttä = hyötyä naisesta. Nainen on hyötyesine, kodinkone. Saan seksiä ja läheisyyttä. Ei koskaan me tai sinä, vain minä, minä,minä. Tästä syystä parisuhde ei anna naisille, vaan vie, koska suurin osa miehistä ajattelee vain, että mitä minä hyödyn, ja ottaa sitten sen hyödyn, eli pillun ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Sinkkunaiset ovat onnettomia, mt-ongelmallisia, syrjäytyneitä, yksinäisiä miesvihaajia.
Sinkkumiehillä on on kavereita, harrastuksia, koulutus ja työ.
Lähde?
Ketkä täällä ulisevat vuodesta toiseen, että jonkun naisen pitäisi antaa heille reikää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pärjää sinkkuina paremmin, miehet taas parisuhteessa. Tämä on todettu useissa tutkimuksissa.
Miesten terveys, onnellisuus, hyvinvointi ja jopa talous ovat parempia parisuhteessa olevilla miehillä.
Mies syö terveellisemmin parisuhteessa, moni ei syö esim kasviksia tai kalaa, ja naiset "pakottavat" miehen siihen, naiset huolehtivat myös miesten terveydestä- "pakottavat" lääkäriin jne, harrastamaan liikuntaa jne.
Naiset myös huolehtivat perheen sosiaalisista suhteista, esim yhteydenpidosta sukulaisiin- harva mies tekee niin. Tämä lisää miehen tyytyväisyyttä ja onnellisuutta. Lisäksi vaimo/kumppani ja mahdolliset lapset tuovat miehen elämään sosiaalisia suhteita. Tämä lisää onnellisuutta ja parantaa mielenterveyttä.
Naiset on parisuhteessa yleensä sairaampia, koska naisen energia menee miehen ja lasten (terveyden) huolehtimiseen. Jää vähemmän aikaa omasta
Kommenttisi kertoo sinusta: itse olet niin miehesvihakiimassa, että näet sitä joka puolella. Se johtuu naisvihastasi. Oikein supermiesselittämistä.
Vilkaise rikosseuraamuslaitoksen tilastoja.
Vilkaise eliniänodotetta.
Vilkaise mitä rahansa somea täynnä katkeria yksinäisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Sinkkunaiset ovat onnettomia, mt-ongelmallisia, syrjäytyneitä, yksinäisiä miesvihaajia.
Sinkkumiehillä on on kavereita, harrastuksia, koulutus ja työ.
Sulla tais mennä sukupuolet sekaisin. Naiset on koulutetumpia kuin miehet ja työllisyysastekin taitaa olla parempi. Kavereita löytyy sekä haarastuksia kodin ulkopuolelta. Itse en laske kalsarikännäystä tai pleikalla pelaamista harrastuksiksi.
Höpöhöpö taas. Tuo puppu ei mene enää läpi. Suurella osalla naisista "työ" on mennä päiväksi työpaikalle riitelemään toisten naisten kanssa käsiään heilutellen ja osalla länkyttää eri foorumeilla tyhjää paskaa.
#manspleining
Vierailija kirjoitti:
Riippuu persoonasta, kokemuksista, haavekuvista jne. Sitä helposti kaipaa satuprinssiään ja se voi tehdä onnettomaksi. Heti kun tajuaa, että prinssejä ei ole, niin tajuaa kuinka mahtavaa on elää sinkkuna :)
Just näin. Tässä se asian ydin. Miehet hakee naista saadakseen kodinhengettäreen (siivoojan, ruoanlaittajan, lapsenvahdin ja seksityöntekijän). Mitä nainen saa ei yhtään mitään. Kun olet sinkku tajuat miten vapaa oletkaan siitä elämäsi kurjistamisesta mitä mies tuo tullessaan naisen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse väitän että ovat. Muuten onnelisuus on varmaan samalla tasolla mutta miehet kärsivät todennäköisemmin seksin puutteesta. Käytännössä naiset saavat aina halutessaan seksiä, kaikki miehet eivät.
No niin, olen 65-vuotias, pikkusen alkoholisoitunut, tällä hetkellä työtön, kansakoulun käynyt ja hampaaton. Koska tavataan? Ai niin, painan noin 95 kiloa ja olen 160 cm pitkä kaunotar.
Alkoholisoituminen, hampaattomuus ja ylipaino on ihan omia valintoja. Turha vinkua, jos on ihan itse tuhonnut omaa viehättävyyttään.
Sääli, ettei tyhmyyteen ole parannuskeinoa...enkä puhu tuosta ns kaunottaresta...
Vierailija kirjoitti:
Itse väitän että ovat. Muuten onnelisuus on varmaan samalla tasolla mutta miehet kärsivät todennäköisemmin seksin puutteesta. Käytännössä naiset saavat aina halutessaan seksiä, kaikki miehet eivät.
Nainen ehkä saa seksiä koska vaan, mutta harva nainen haluaa seksiä kenenkään randomin kanssa, saati saa mitään (orgasmia) satunnaissuhteissa. Joten yhtä tyhjän kanssa sekin. Itse ainakin jätän väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottomasti ollut onnellisin sinkkuna. Sinkut kaverit haluaa kaikki miehen, en voi ymmärtää miksi. Suhteessa olevat kaikki valittaa kuinka perseestä kaikki on.
Suomalainen nainen on valittamatta yleensä vain nukkuessaan. Silloinkin voi mutista unissaan jotain negatiivista.
Tuollaisille pitäisi järjestää lomamatkoja esim. Afganistaniin, jossa viettäisivät vuoden ja palattuaan Suomeen, voisi suomalaiset miehetkin alkaa tuntua oikein hyviltä. Itsekin tein vastaavasti. Luin 10 vuotta naisten miehiin ja kauniisiin nuoriin naisiin kohdistuvaa vihapuhetta, niin aasialaiset naiset alkoivat vaikuttaa oikein hyvältä vaimomatskulta. Tässä sitä nyt köllötellään vaimon kanssa sohvalla. Vaimo katsoo tv:tä ja hieroo samalla mun varpaita. Kohta teen meille maittavan aamupalan.
Nainen tajuaa ne parisuhteen kuopat, ja sanoo niistä ääneen. Tämä on miesten mielestä valittamista ja nalkuttamista. Aluksi nainen on sanonut asioista asiallisesti, ja kun mitään ei ole tapahtunut, alkaa se ns valittaminen/nalkutus. Kun mitään ei edelleenkään tapahdu, vaimo ottaa sen eron. Miehet tyytyvät, eli se nalkuttava aikakin on parempi, kuin yksinäisyys, ja toisaalta mies ei naiselta kaipaa, kuin niitä hyötyasioita, pillua, siistin kodin ja ruoka pöydässä. Harmaan kiven taktiikalla sitä nalkutustakin sietää.
Vierailija kirjoitti:
Olemme, koska kikkeli ei ohjaa toimintaamme.
Olisi noloa elää genitaalin ohjaamana elämänsä.
Kyllä miehet elää. Kun kikkeli vie, mies seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme onnellisempia. M28
Luulet olevasi onnellinen, tai sitten valehtelet, koska olet naisvihaaja. Jokatapauksessa, olet onneton.
Sinähän sen tiedät. :D Te suomiakat olette hyviä tuossa. Te tiedätte kaiken. Ja olette aina oikeassa. :DDD M28
Turpa kiinni, inceli! :DDDDDDDDDD
Suomiakat vaikuttavat oikein super onnellisilta, kun yläpeukuttavat vimmaisesti katkeran suomiakan kommenttia. 😂😂😂 M28
Ei ole kenellekään mitään hyötyä siitä, että haukutaan vastakkaista sukupuolta.
Mutta naisena on pakko todeta, että olen ollut todella onnellinen vihdoin avioeron saatuani miehestä joka joi kaikki viikonloput ja lomat melkein putkeen, petti minkä ehti juopporeissuillasn ja toi naisia kapakoista välillä meille kotiinkun minulle näytille.
Väkivaltaa minua kohtaan. Saattoi ykskaks saada jonkun raivokohtauksen pienestäkin asiasta ja joutuivat myös lapset välillä sitä kokemaan. Lisäksi ei koskaan auttanut lasten hoidossa, kodin hoidossa ja tehnyt muutenkaan yhtään mitään parisuhteen eteen.
Niin että jos joku mies ihmettelee niin miettikääs mitä minä ja lapset tuosta saimme muuta kuin tressiä ja ahdistusta. Kuinka yleistä tämä on suomalaisissa kodeissa pelkään että aika tavanomaista.
Ei kaikki, mutta monet meistä on. Itse olen 50v nainen, joka olen paria nuoruuden lyhyttä seurustelua lukuun ottamatta valinnut olla sinkku, ja myös selibaatissa. Mulla sinkkuuden tekee helpoksi a) demiseksuaalisuus, eli en tunne seksuaalista halua lainkaan ellen ole tunnesuhteessa mieheen - voin olla 20 vuotta onnellisena ilman seksiä ja b) mulla on hyvät yhteydet sukuun ja kaveripiiriin, eli en ole yksinäinen ilman parisuhdetta.
Käsittääkseni sekä demiseksuaalisuus, että se että on enemmän parisuhteen ulkopuolisia ihmissuhteita, on tavallisempaa naisilla, joten nämä voivat selittää muillakin sitä, että naiset voi olla varsin tyytyväisiä sinkkuina.
Onkohan tuo trolli ikinä poistunut edes kotoaan? Tai nähnyt yhtään vastakkaisen sukupuolen edustajaa? Siis muita kuin äitinsä/isänsä?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä täällä ulisevat vuodesta toiseen, että jonkun naisen pitäisi antaa heille reikää?
Palstalesbot.
Olisin onnellinen, ellei sairas exäni ja muut minua oikeasti vihaavat "ihmiset" levittelisi minusta pahoja puheutaan/vastaavia juttuja ympäri kaupunkeja.
Tämä tietenkin tekee sen, ettei minuun halua kukaan tutustua. Kaikki uskovat aina ihanan sosiaalisia suupaltteja.
Itse en puolustaudu, kun en jaksa enää välittää.
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan ole.
Luulevat, kun eivät paremmasta tiedä. Köyhää on elämänsä.
Alkoholisoituminen, hampaattomuus ja ylipaino on ihan omia valintoja. Turha vinkua, jos on ihan itse tuhonnut omaa viehättävyyttään.