Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?

Vierailija
18.10.2024 |

Vai onko tuo vain miesvihaajien valehtelua?

Kommentit (334)

Vierailija
1/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan ole.

Vierailija
2/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onnellisuudesta, mutta iloisia juttuja kokevat enemmän kuin miehet. 

Kovin moni sinkkunainen ei mieti, että "voisiko mies kiihottua ja ihailla minua?" 

"Voisiko mies rakastaa minua?"

"Saatanko minä olla rakastettava?"

"Voisinko minä olla kivannäköinen? Onko minulla vahvuuksia?"

Mutta nelikymppisenä miehenä mietin noita edelleenkin. On minullakin iloisia hetkiä, mutta ne eivät perustu mihinkään konkreettiseen ympäristölliseen tapahtumaan, vaan sisäisen maailman kemiallisiin tapahtumiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse väitän että ovat. Muuten onnelisuus on varmaan samalla tasolla mutta miehet kärsivät todennäköisemmin seksin puutteesta. Käytännössä naiset saavat aina halutessaan seksiä, kaikki miehet eivät. 

Vierailija
4/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan naiset ovat onnellisempia sinkkuna, miehet suhteessa

Vierailija
5/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Sinkkunaiset ovat onnettomia, mt-ongelmallisia, syrjäytyneitä, yksinäisiä miesvihaajia.

Sinkkumiehillä on on kavereita, harrastuksia, koulutus ja työ.

Vierailija
6/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu persoonasta, kokemuksista, haavekuvista jne. Sitä helposti kaipaa satuprinssiään ja se voi tehdä onnettomaksi. Heti kun tajuaa, että prinssejä ei ole, niin tajuaa kuinka mahtavaa on elää sinkkuna :)

Vierailija
7/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan naiset ovat onnellisempia sinkkuna, miehet suhteessa

Feikkitutkimus.

Vierailija
8/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä? Ei kiinnosta. Olkoon onnellinen (tai valehdelkoon itselleen olevansa onnellinen). Ihan sama minulle.

Vierailija
9/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin moni sinkkunainen ei mieti, että "voisiko mies kiihottua ja ihailla minua?" 

Mutta nelikymppisenä miehenä mietin noita edelleenkin. On minullakin iloisia hetkiä, mutta ne eivät perustu mihinkään konkreettiseen ympäristölliseen tapahtumaan, vaan sisäisen maailman kemiallisiin tapahtumiin. 

Oletko tosissasi, et selvästi tiedä naisista yhtään mitään. Naiset kokevat koko elämänsä ulkonäköpaineita moninkertaisesti miehiin nähden.

Vierailija
10/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet olemme onnellisempia. M28

Vierailija
11/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, mutta pärjäävät ilman seksiä keskimäärin paremmin kuin miehet, mikä voi selittää tuota olettamaa.

M35

Vierailija
12/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse väitän että ovat. Muuten onnelisuus on varmaan samalla tasolla mutta miehet kärsivät todennäköisemmin seksin puutteesta. Käytännössä naiset saavat aina halutessaan seksiä, kaikki miehet eivät. 

Tämän seksin taso on vaan niin matala naisille, etteivät he tätä tarjolla olevaa seksiä halua. Miehille siinä on toki melkein taattu orgasmi ja muu nautinto. Mitä hyvää siinä on, että tarjolla on jotain, mitä ei halua?

Vierailija
13/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, olen 65-vuotias, pikkusen alkoholisoitunut, tällä hetkellä työtön, kansakoulun käynyt ja hampaaton. Koska tavataan? Ai niin, painan noin 95 kiloa ja olen 160 cm pitkä kaunotar.

Vierailija
14/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat onnettomia surkimuksia ilman naista.

Läskejä.

Kaulapartoja.

Likaisia.

Juntteja.

Inceleitä.

Vierailija
15/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihmisestä. Minä ainakin olen.

Minulla on työ, harrastukset ja läheisiä. 

Ei ole mt-ongelmia, eikä päihteidenkäyttöä.

Moni Mies tekisi minusta onnettoman seurallaan. 

Vierailija
16/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Äsken luin jälleen yhden tarinan kolmikymppisestä "vanhastapiiasta", joka yhtäkkiä löysi upean ja charmikkaan aviomiehen joka sitten muutamaa vuotta myöhemmin lopulta pahoinpiteli naisen kuoliaaksi kun ei ystävien ja sukulaisten lukuisista kehoituksista huolimatta suostunut jättämään pahoinpitelevää miestään ja jäämään taas sinkkunaiseksi. Julkkisnaisilla taas on tuo koodinsa, että ensin uhotaan iltalehtien palstoilla että olen nyt onnellisin enkä tarvitse miestä, sitten puoli vuotta myöhemmin uusi rakkaus löytyi ja pian ollaan jo naimisissa. Ei kannata lainkaan uskoa mitä naiset sanovat (kuten näissä tutkimuksissa tapahtuu), vaan seurata mitä he todellisuudessa tekevät.

Vierailija
17/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ihmiset voivat oikeasti nauttia sinkkuudesta ja saavat kuitenkin halutessan seksiä tai määräaikaisia parisuhteita, johon ei tarvitse sitoutua.

Naisilla tämä on pykälää helpompaa, eikä vaadi niin kovia ulkonäkövaatimuksia, mitä miehillä mutta naisilla on 2 suurta ongelmaa. A on ikä, heiltä se ulkonäkö katoaa tapauksesta riippuen 25-35v tienoilla ja B osalla alkaa se vauvakuume ja biologinen kello jyskyttämään.

Vierailija
18/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi, et selvästi tiedä naisista yhtään mitään. Naiset kokevat koko elämänsä ulkonäköpaineita moninkertaisesti miehiin nähden.

Juu mutta niille ei miehet mahda mitään eivätkä ne johdu miehistä. 

Miesten ulkonäköpaineet taas perustuvat naisten vaatimuksiin ja epätoivoon. Naiset äänestävät vain pienen osan miehistä haluttaviksi. 

Vierailija
19/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, olen 65-vuotias, pikkusen alkoholisoitunut, tällä hetkellä työtön, kansakoulun käynyt ja hampaaton. Koska tavataan? Ai niin, painan noin 95 kiloa ja olen 160 cm pitkä kaunotar.

Miten olet päästänyt itsesi noin huonoon kuntoon?

Vierailija
20/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja aina sitä seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi