Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?

Vierailija
18.10.2024 |

Vai onko tuo vain miesvihaajien valehtelua?

Kommentit (334)

Vierailija
281/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä halu ja tarve kumppanuuteen ja parisuhteeseen on kummallakin sukupuolella. En minä ole erityisen onnellinen sinkkuna. Toki, jos sinkkuuden vastapainona on huono parisuhde niin tietenkin jokainen on sinkkuna onnellisempi.

Olen kyllä. Älä esiinny minuna.

Vierailija
282/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on ollut naisena parisuhteessa, tietää, että tämä on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikalla tämä on niin että miehet ei kestä olla sinkkuna mutta naiset kestää, mutta silti haluaa löytää rinssin. 

Vierailija
284/334 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Sinkkunaiset ovat onnettomia, mt-ongelmallisia, syrjäytyneitä, yksinäisiä miesvihaajia.

Sinkkumiehillä on on kavereita, harrastuksia, koulutus ja työ.

Sulla tais mennä sukupuolet sekaisin. Naiset on koulutetumpia kuin miehet ja työllisyysastekin taitaa olla parempi. Kavereita löytyy sekä haarastuksia kodin ulkopuolelta. Itse en laske kalsarikännäystä tai pleikalla pelaamista harrastuksiksi.

Vierailija
285/334 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Sinkkunaiset ovat onnettomia, mt-ongelmallisia, syrjäytyneitä, yksinäisiä miesvihaajia.

Sinkkumiehillä on on kavereita, harrastuksia, koulutus ja työ.

Sulla tais mennä sukupuolet sekaisin. Naiset on koulutetumpia kuin miehet ja työllisyysastekin taitaa olla parempi. Kavereita löytyy sekä haarastuksia kodin ulkopuolelta. Itse en laske kalsarikännäystä tai pleikalla pelaamista harrastuksiksi.

Höpöhöpö taas. Tuo puppu ei mene enää läpi. Suurella osalla naisista "työ" on mennä päiväksi työpaikalle riitelemään toisten naisten kanssa käsiään heilutellen ja osalla länkyttää eri foorumeilla tyhjää paskaa.

Vierailija
286/334 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti ollut onnellisin sinkkuna. Sinkut kaverit haluaa kaikki miehen, en voi ymmärtää miksi. Suhteessa olevat kaikki valittaa kuinka perseestä kaikki on. 

Suomalainen nainen on valittamatta yleensä vain nukkuessaan. Silloinkin voi mutista unissaan jotain negatiivista.

Tuollaisille pitäisi järjestää lomamatkoja esim. Afganistaniin, jossa viettäisivät vuoden ja palattuaan Suomeen, voisi suomalaiset miehetkin alkaa tuntua oikein hyviltä. Itsekin tein vastaavasti. Luin 10 vuotta naisten miehiin ja kauniisiin nuoriin naisiin kohdistuvaa vihapuhetta, niin aasialaiset naiset alkoivat vaikuttaa oikein hyvältä vaimomatskulta. Tässä sitä nyt köllötellään vaimon kanssa sohvalla. Vaimo katsoo tv:tä ja hieroo samalla mun varpaita. Kohta teen meille maittavan aamupalan.

Vierailija
287/334 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kultaseni, ei ole. Keksit miesvihakiimassasi omia tarinoitasi.

Se ei yllätä, toistelet noita niin usein että varmasti uskot jo niihin itse. 

Tyypillistä käytöstä mt-potilaille.

Kutsutko myös miehiä kultasiksi vähättelytarkoituksessa vai oletko aivan pesunkestävä misogynisti? 

Vierailija
288/334 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme, koska kikkeli ei ohjaa toimintaamme.

Olisi noloa elää genitaalin ohjaamana elämänsä.

Vierailija
289/334 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat onnellisempia kuin miehet ? Koska heillä ei ole vaimoja !

Vierailija
290/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu persoonasta, kokemuksista, haavekuvista jne. Sitä helposti kaipaa satuprinssiään ja se voi tehdä onnettomaksi. Heti kun tajuaa, että prinssejä ei ole, niin tajuaa kuinka mahtavaa on elää sinkkuna :)

Jep. Nainen haluaa satuprinssin.

Vierailija
291/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet ovat lähes aina syrjäytyneitä amisjuntteja ja sinkkunaiset ovat korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia.

Sinkkumiehet ovat korkeasti kouluttautuneita, työssäkäyviä, hyvin vähän päihteitä käyttäviä.

Harvemmin. Korkeasti kouluttautuneet miehet menee yleensä naimisiin jo suht nuorina, sairaanhoitajan tai vastaavan kanssa.

Jos korkeasti koulutettu mies jää sinkuksi, pitää olla luonteessa vikaa.

Mistä sinä kenenkään luonteesta mitään tiedät? Omassa elämässä koettua (kerta toisensa jälkeen - nimenomaan naisten toimesta): jokainen kuvittelee tuntevansa minut hyvin muutaman viikon satunnaisten keskustelujen perusteella. Jokainen yllättyy kerta toisensa jälkeen sanomisistani tai tekemisistäni. Mitä tämä kertoo? Esimerkiksi sen, että naiset kuvittelevat aina tietävänsä kaiken, eivätkä koskaan kykene myöntämään olleensa väärässä. Ja sen, että eivät tiedä mistään mitään.

Vierailija
292/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin vaikea lähteä sanomaan ovatko naiset onnellisempia kuin miehet. Eri tutkimusten tulokset ovat ristiriitaisia keskenään.

Vierailija
293/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikalla tämä on niin että miehet ei kestä olla sinkkuna mutta naiset kestää, mutta silti haluaa löytää rinssin. 

Nimenomaan prinssin. Joka yleensä esiintyy naisten kirjoittamissa tarinoissa, kirjoissa ja ohjelmissa. Miehellä on tämän illuusion kanssa hyvin vähän tekemistä. Mies on apinasiittäjä, sisätiloissa lähes sietämätön

Vierailija
294/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet ovat lähes aina syrjäytyneitä amisjuntteja ja sinkkunaiset ovat korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia.

Yksi sinkkumiesten onnellisuutta vähentävä tekijä lienee juuri tämä sinun havainnollistama negatiivinen leimaaminen. Ja saamastasi ylänuolten tulvasta huomaa, että kyse on naisten yleisestä mielipiteestä. Tämä on aivan eri asia kuin vaikkapa se, että yksittäiset miesoletetut (tai miestä esittävät naistrollaajat) kirjoittavat palstalla törkeyksiä, joita kukaan ei komppaa. Naiset joukkona suhtautuvat sinkkumiehiin niin, että pitävät näitä lähes varmuudella juntteina jo ennen kuin tutustuneet heihin. Miehet ovat oletusarvoisesti huonoja, naiset oletusarvoisesti hyviä. 

On tullut huomattua. Moneen kertaan. Monen eri ikäluokan toimesta. Eli kyseessä on vieläpä useita sukupolvia kattava ilmiö. Enkä ihmettelisi, jos ainakin myötävaikuttaisi monen miehen käytökseen naisia kohtaan. Mutta tuota negatiivista leimaamista harrastavaa tämä ei näytä haittaavan.

Vierailija
295/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole.

Perustelut: Naisilla on enemmän mielenterveysongelmia

Naiset hakevat helpommin apua mielenterveysongelmiin. Miehet taas jäävät monesti yksin ja pitävät asiat sisällään. Tällä se tilasto selittyy. Eli kyllä, naiset ovat onnellisempia sinkkuna.

Väärin. Naiset saavat apua, miehet eivät.

Koko sosiaalitoimi on naisten hallussa, ei siellä ole palveluja miesten tarpeisiin.

Tämä on sinun omaa mielikuvitusta. Ihan sukupuolesta riippumatta niitä palveluja on kaikille. Toki joissain kunnissa on vaikeampi päästä hoitoon kun toisissa.

On selkeästi havaittavissa sukupuolittunutta suhtautumista moneenkin terveyspalveluun. Nainen pääsee helpommin tiettyihin palveluihin. Todennäköisesti siksi, että siellä on toinen nainen tekemässä sen päätöksen.

Vierailija
296/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pääsääntöisesti olen onnellinen. Parisuhde ei ole mielen päällä vaan ihan muut asiat. 

Edellisen kerran kun tapailin erästä miestä ja katkaisin sen jutun - sain selville että hän oli tapaillut jotain toista mimmiä meidän säädön aikana - yritti tulla häntä koipien välissä takaisin mun luokse, kun siitä ei tullut mitään :DD -, silloin kyllä kuumotti miten tässä käy. Hän kertoi minulle olleensa äkkipikainen edellisissä suhteissa. Loppu hyvin kaikki hyvin minun osaltani, mutta nykyään olen tarkemmin miesvalinnoissani 

Vierailija
297/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon onnellisempi sinkkuna kun parisuhteessa nykyään, nuorena oli päinvastoin, johtui pääosin paineesta löytää kumppania perheenperustamista varten. Joitain vuosia sitten päätin etten hanki omia lapsia, ja olo helpottui huomattavasti. 

On työt, harrastukset ja ystävien kanssa tulee vietettyä enemmän aikaa nykyään kun niiden pikkulapsiarki on jäänyt pois.

Joskus tietysti kaipaan läheisyyttä, mutta kyllä se, että saan olla rauhassa kotona omissa oloissani painaa enemmän vaakakupissa. 

M42

Vierailija
298/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johonkin sekin sanonta pohjaa, että parisuhteen muodostaminen on naisille karkkikaupassa käymistä, kun taas miehille työpaikan hakua.

Ja koska naiset ovat hyvin parisuhdekeskeisiä, niin...

Tuollaista sanontaa ei edes ole. Keksit sen juuri. Perustuu ihan sinun lauantaiaamun aivopieruun siis.

Trollitehdas vauhdissa taas

Vierailija
299/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sulla pitäisi olla oikeus naisen kehon itsemääräämisoikeuteen?"

Miksi sinä haluat määräämisoikeuden miehen kehoon?

Vierailija
300/334 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka on ollut naisena parisuhteessa, tietää, että tämä on totta.

Saako tuon valita nykyään? Siis että onko parisuhteen nainen? Vai mies? Vai jotain muuta? Miten tuo valinta tehdään? Huutoäänestyksellä? Kivi-paperi-sakset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän