Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lopetit jonku itselle rakkaan harrastuksen

Vierailija
18.10.2024 |

Niin, miksi lopetit jonkun itselle rakkaan harrastuksen? Itse olen aina ollut kiinnostunut kamppailulajeista mutta tällä paikkakunnalla eräässä seurassa oli todella huono ilmapiiri. Laji edelleen kiehtoo mutta itse seura oli huono. Mainittakoon sen verran, että kyseinen seura oli myös erotettu liitosta. Myös musiikkia harrastin aikoinaan kaveriporukalla mutta se loppui, kun iän karttuessa moni perusti perheen yms. Nykyisin harrastan kävelyä, jota tuskin lopetan ellei terveys mene.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalla harrastuksen parissa ikäväluonteisia ihmisiä, tulee paha mieli kun syrjitään ja sivuutetaan.

Vierailija
62/65 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisi. Ei ollut enää varaa harrastaa eikä ole tänä päivänäkään. 10v mennyt näin : (

Kaipaan harrastustani, sitä yhteisöllisyyttä ja mielenhoitoa mitä se tarjosi. Surullisinta on että vaikka rahatilanne joskus tulevaisuudessa paranisi niin alan olla liian vanha lajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin muutama vuosi sitten pitkän saliharrastukseen, koska salini lopetti ja se sali, jolla yritin jatkaa, oli kauhea.

Nyt olen palannut salille, valitsin vaatimattoman mutta riittävän hyvän salin, jossa olen jaksanut käydä ihan hyvin.

Vierailija
64/65 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä kunnes sain kuulla ettei se ole halkoa nähnytkään. Saatan mä yksin joskus harrastaa mutta naisen kanssa en voi enää harrastaa.

Vierailija
65/65 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoluistelun. Koronan jälkeen ei ole enää ollut varaa, kun kaikki hinnat ovat nousseet ja myös sen luistelun. Lapsena kävi samoin, lopetin ku vanhemmat erosi. Aikuisena aloitin uudestaan, mutta taas joutui rahan vuoksi lopettamaan, harmittaa ihan älyttömästi.