Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lopetit jonku itselle rakkaan harrastuksen

Vierailija
18.10.2024 |

Niin, miksi lopetit jonkun itselle rakkaan harrastuksen? Itse olen aina ollut kiinnostunut kamppailulajeista mutta tällä paikkakunnalla eräässä seurassa oli todella huono ilmapiiri. Laji edelleen kiehtoo mutta itse seura oli huono. Mainittakoon sen verran, että kyseinen seura oli myös erotettu liitosta. Myös musiikkia harrastin aikoinaan kaveriporukalla mutta se loppui, kun iän karttuessa moni perusti perheen yms. Nykyisin harrastan kävelyä, jota tuskin lopetan ellei terveys mene.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Translain takia. En halua samaan pukuhuoneeseen miesten... eiku oma-ilmoitus-"naisten" kanssa.

Syö persu oma pääsi joutessasi

Viimeksi äänestin vassaria.

Vierailija
22/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnon loppuminen.

Terveyssyyt.

Opiskelukiireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin pitkään crossfittiä ja rakastin sitä, mutta oli pakko siirtyä kevyempään kuntoiluun salilla jne. koska ei paikat kestäneet enää.

Vierailija
24/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoiluharrastus..ei ole rahaa,eikä paikkaa missä ropailla...ihan per-eestä kaikki elämässä muutenkin..

Vierailija
25/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joka hiton hetki vapaa-ajalla pitäisi olla lasten kanssa. Vaimoa närästää jo sekin että käyn ystäviä tapaamassa muutaman tunnin pari kertaa kuussa. Itse toki käy kaverinsa kanssa yön yli keikkareissuilla joista minä saan usein tietää vasta edellisenä päivänä ennen lähtöä. Parhaimmillaan vasta samana päivänä

Vierailija
26/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska joka hiton hetki vapaa-ajalla pitäisi olla lasten kanssa. Vaimoa närästää jo sekin että käyn ystäviä tapaamassa muutaman tunnin pari kertaa kuussa. Itse toki käy kaverinsa kanssa yön yli keikkareissuilla joista minä saan usein tietää vasta edellisenä päivänä ennen lähtöä. Parhaimmillaan vasta samana päivänä

Miksi olet tuollaisessa liitossa? 

Vierailija
27/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkiireet.

Vierailija
28/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotias, kun samassa joukkueessa pelanneet aikuiset naiset kiusasivat minut ulos porukasta. Toinen pitkäaikainen harrastus jäi, kun muutin lukion jälkeen opiskelemaan. Ei vaan löytynyt sellaista uutta harrastusyhteisöä, jossa olisin viihtynyt. Toisinaan harmittaa vieläkin.

Vierailija
29/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitä pidempään oli mukana, sitä enemmän vaadittiin. Harrastuksen pitää olla selaista, josta nauttii, ei pakkopullaa.

Vierailija
30/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan kielen opinnot, harrastuksena. Kaatui verbiopin vaikeuteen.

Vierailija
31/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastin lapsena ja nuorena. Samoihin aikoihin tipuin maastossa aika pahasti, mistä jäi hyväksi aikaa pelko laukkaamiseen ja hyppäämiseen, ja sitten ratsastuksen opettaja alkoi painokkaasti ehdotella että pitäisi alkaa kilpailla kun olen jo sen aikaa harrastanut. Alkoi ahdistaa liikaa, niin en osannut tuon ikäisenä asiaa ratkaista kuin lopettamalla. 

Vierailija
32/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitelykurssit ovat todella kalliita. Lisäksi mursin kylkiluun ja kädet lapsena Judossa.

Vierailija
33/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 28 ja teatteriharrastuksessa tuli ikäraja vastaan enkä saanut jatkaa teatterissa yli-ikäisenä. Ja sama kävi vuotta myöhemmin lauta- ja palapeliryhmän kanssa kun täytin 29. Nykyään sitten olen lähinnä vain kotona kun ikäiselleni ei ole mitään minua kiinistavaa ja motivoivaa tekemistä.

Vierailija
34/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin 28 ja teatteriharrastuksessa tuli ikäraja vastaan enkä saanut jatkaa teatterissa yli-ikäisenä. Ja sama kävi vuotta myöhemmin lauta- ja palapeliryhmän kanssa kun täytin 29. Nykyään sitten olen lähinnä vain kotona kun ikäiselleni ei ole mitään minua kiinistavaa ja motivoivaa tekemistä.

Onpas hullua että tuommoisiin ryhmiin on ikärajat. Onko sinne muka niin paljon nuorempia tulijoita, että kaikki halukkaat eivät mahdu jatkamaan? Sen ymmärrän että joku raja on, ettei välttämättä nuorille suunnattuun ryhmään oteta eläkeläisiä tms. mutta muutoin aika hassulta tuntuu joku vuoden tai parin takia nipotus.

Vierailija
35/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin ratsastusta, myös kilpailin  14-vuotiaasta asti.  Nyt muutama vuosi sitten sain selkärangan nikaman murtuman, joka kyllä on parantunut mutta kipua aiheuttaa aika ajoin  enkä uskalla sitä enää riskeerata mitenkään.

Hevosia rakastan edelleen ja ajaa voin vaikkei se samaa olekaan kun selkään pääseminen.  Saan kuitenkin olla hevosten kanssa ja ystävien tallilla ja tavata kilpailupaikoilla jne. 

Olen nainen, 39 vuotta.

Vierailija
36/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto kerholaisiuteen loppui, poistuin, ja unohdin koko jutun.

Sama narina ja pelottelu "voi kun nyt ne uhkaa lopettaa rahotuksen".

Juuri sopivasti ennen joulua.

Toinen harrastus oli vapaaehtoistoimintaa joka sekin alkoi maistua hevonpeeltä. 

Puuhastelu on jotain mistä tulee iloa. En jaksa huonokäytöksisten pelleilyä.

Aika kuluu ihan mukavasti ilman kuluttavia ryhmäytymisiä.

Vierailija
37/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin paljon erilaisia kirjasarjoja, mutta pakko oli lopettaa kun asunnosta loppui säilytystila.

Vierailija
38/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa olin koulun kuorossa, mutta lopetin kun opettaja sanoi suoraan, että olen niin huono laulamaan että häiritsen muiden parempien laulajien suoritusta. Sen jälkeen en ole laulanut, keikoilla käyn kyllä kuuntelemassa musiikkiesityksiä.

Vierailija
39/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas hullua että tuommoisiin ryhmiin on ikärajat. Onko sinne muka niin paljon nuorempia tulijoita, että kaikki halukkaat eivät mahdu jatkamaan? Sen ymmärrän että joku raja on, ettei välttämättä nuorille suunnattuun ryhmään oteta eläkeläisiä tms. mutta muutoin aika hassulta tuntuu joku vuoden tai parin takia nipotus.

Varojen niukkuuden ja rajallisuuden vuoksi on harrastusten osallistujat jouduttu rajaamaan ainoastaan nuorisolain piirissä oleviin. Kyllähän se harmittaa että itse ei enää voi osallistua, mutta ainakin voin olla onnellinen siitä että alle 29 vuotiailla on tarjolla monipuolisia harrastusmahfollisuuksia.

Vierailija
40/65 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa olin koulun kuorossa, mutta lopetin kun opettaja sanoi suoraan, että olen niin huono laulamaan että häiritsen muiden parempien laulajien suoritusta. Sen jälkeen en ole laulanut, keikoilla käyn kyllä kuuntelemassa musiikkiesityksiä.

Onneksi on yhteislaulutilaisuuksia joissa omalla äänellä ei ole suurta merkitystä.