Emmerdalen juhlat
Emmerdalen juhlahumua ja ensimmäisenä pikkujoulut.
Kommentit (559)
Vierailija kirjoitti:
* kuiskaa: katson kaunareita, siel on julman jännät paikat, kattooks kuka muu???
Täytyy tunnustaa, että sivistyksessäni on ammottava aukko enkä ole ikinä katsonut Kauniita ja rohkeita. En yhden yhtäkään jaksoa.
Hyvää itsenäisyyspäivää 6.12 🕯🕯
Rakas on tämä maa. Hyvä elää ja olla. Valittajat saisivat kuulla mitä esim. isoäitini sodan ja sen jälkeisestä ajasta tietää kertoa. Silloin kärsittiin, pelättiin, elettiin puutteessa, tehtiin mitä työtä vaan saatiin ja lopulta rakennettiin tätä maata meille kaikille. Nykyisin kuulee liikaa kitinää 😢
En ole uskonnollinen, mutta ristin käteni ettei isoäitini kohtalo toistuisi, meillä ja muualla. Ikävä on katsoa kun sodan pelko on silmissään, vaikka hänen pitäisi nyt elää rauhaisaa loppuelämää. Hän pelkää, hän tietää mitä sota on 😢
Sotaveteraaneille 💖 Elämänkokoinen kiitos.
Mun suameni o meirän kaikkien itsenäisyyttämme kunnioittavien ihmisten Suami. Meirän jotka haluamme tämän maan parast ja rauhaa.
Oi Suomi katso, Sinun päiväs koittaa
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille
Oi maamme Suomi, synnyinmaa
Soi sana kultainen
Oi ettäs, meil on tänään kylän pikkujoulut, ihan yllärivieraat + ruokalista., alkaa ihan just... mutta radiossa soi moottoritie on kuuma, vm 1980. Voi nuoruus, voi hulluus!!!
Vierailija kirjoitti:
Oi ettäs, meil on tänään kylän pikkujoulut, ihan yllärivieraat + ruokalista., alkaa ihan just... mutta radiossa soi moottoritie on kuuma, vm 1980. Voi nuoruus, voi hulluus!!!
Moottoritie oli kuuma, hiton kuuma, mutta enemmän minuun kolahti mm. Eput, Hassinen, Siekkarit.. ja Kiss ym. Lukiossa mua pidettiin nynnynä ja kiusattiin, mutta olisivatpa vaan tienneet sen, että oikeasti olin jotain muuta. Nyt kyllä ihmettelen miksi siedin dissaamisen. Ehkä olin aikuisempi kuin nyt, sillä nyt antaisin turpaan ainakin sanallisesti. Vanha hevi toimii yhä!
Katsokaa ihana video ja kuvat - pennut ja palomiehet 😍
Huh huh
Pikkujouluista toipuissa mennyt, elämä voittaa!
Joulu tulla jollottaa, onneksi on siivottu, kortit kirjoitettu, paketit kääritty ja ruokapuoli suunniteltu. Enää päättämättä: pihasauna vai savusauna, vai molemmat?
Olisipa ollut jännittävä jakso, ja olisi voinut tulevia tapahtumia jännittää, mutta joku tai jotkut pöljät ovat tehtailleet juonipaljastuksia oikein urakalla. Eipä enää ole mielenkiintoa sitä toista keskustelua edes vilkaista. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ollut jännittävä jakso, ja olisi voinut tulevia tapahtumia jännittää, mutta joku tai jotkut pöljät ovat tehtailleet juonipaljastuksia oikein urakalla. Eipä enää ole mielenkiintoa sitä toista keskustelua edes vilkaista. Harmi.
Onneksi en käynytkään siellä vaan tulin tänne. Kiitos varoituksesta!
Mietin ihan samaa, kun joku yllä. En käy siellä toisessa ketjussa useinkaan, siellä on spoilaajilta usein kysytty, miksi spoilaavat? Ei vastausta. Pahoin pelkään, että tulevat tännekin... sitä odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa, kun joku yllä. En käy siellä toisessa ketjussa useinkaan, siellä on spoilaajilta usein kysytty, miksi spoilaavat? Ei vastausta. Pahoin pelkään, että tulevat tännekin... sitä odotellessa...
Täytyy höpistä täällä niin paljon kaikkea muutakin niin eivät jaksa tätä ketjua seurata.
Missä mallissa teillä on jouluvalmistelut? Itse koitan saada tällä viikolla kortit postiin ja paketit tehtyä. Kortit tein itse ja lahjat suurimmaksi osaksi ostettuna, joten paniikkia ei pitäisi tulla. Ensi viikolle jää ruokaostokset ja -valmistelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkiä kaivataan: kuinka poistaa tussikynän jättämät läikät 100% puuvillatakista?
Kokeiltu hinkata pesuaineella, pesty 60-asteessa jo 2 kertaa mutta epämääräiset läikät eivät lähde. Lapsi oli kirjoittanut nimensä takkiin enkä huomannut ennen kuin olin laittanut sen pesukoneeseen. Nyt ei ole nimeä vaan tummia läikkiä siellä täällä kangasta.
Oletko koittanut jotain tahranpoistajaa? En tiedä saako täällä mainostaa, mutta L-i-d-lissä on tahranpoistopuikkoja, joilla olen saanut monet sitkeät tahrat pois. Ei ole hinnallakaan pilattu kun maksaa muistaakseni 2e.
Kokeilin varovasti jauhemaista tahranpoistajaa, mutta ottaa värinkin. Nestemäinen pyykinpesuaine ja fairy kokeiltu. Kiitos vinkistä. Minä olenkin huomenna Lidliin menossa. Jos muu ei auta on takki värjättävä j
Lähtikö se tahra takista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy höpistä täällä niin paljon kaikkea muutakin niin eivät jaksa tätä ketjua seurata.
Missä mallissa teillä on jouluvalmistelut? Itse koitan saada tällä viikolla kortit postiin ja paketit tehtyä. Kortit tein itse ja lahjat suurimmaksi osaksi ostettuna, joten paniikkia ei pitäisi tulla. Ensi viikolle jää ruokaostokset ja -valmistelut.
No arvaas: viime perjantaina laitoin joulukortit postiin. Tänään sain suruviestin, rakas serkkuni, lapsuudenystäväni on kuollut. Laitan nyt adressin postiin... kumpikohan on ennemmin perillä? Naurattais, jos ei itkettäis...
Joulu on mallillaan, mietin vielä piparjuuripunajuurisalaattia, rahkaa, luumumarmeladia...
Lohi on pakastimessa, pottuja keitetään, teen jauhenlihamakaronilaatikon. Suklaata on... mites tortut? Ehkä
Huomasitteko kun Chloen auto oli siinä jyrkänteen reunalla niin vähän matkan päässä oli metsä? Eli käytännössä auto on pyörinyt sen metsän halki! Luulisi, että olisi johonkin puuhun pysähtynyt...
Tää oli vähän hiusten halkomista, mutta harmittaa joskus kun Emmessä on nykyään paljon tuollaisia lapsuksia.
Vaude ja voi. Jippuu!!!
500. viesti. Hyvä me!
En, mutta salkkareita katson 🤫 Korona-ajan syy.