Emmerdalen juhlat
Emmerdalen juhlahumua ja ensimmäisenä pikkujoulut.
Kommentit (559)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa, kun joku yllä. En käy siellä toisessa ketjussa useinkaan, siellä on spoilaajilta usein kysytty, miksi spoilaavat? Ei vastausta. Pahoin pelkään, että tulevat tännekin... sitä odotellessa...
Täytyy höpistä täällä niin paljon kaikkea muutakin niin eivät jaksa tätä ketjua seurata.
Missä mallissa teillä on jouluvalmistelut? Itse koitan saada tällä viikolla kortit postiin ja paketit tehtyä. Kortit tein itse ja lahjat suurimmaksi osaksi ostettuna, joten paniikkia ei pitäisi tulla. Ensi viikolle jää ruokaostokset ja -valmistelut.
Kuuluuko silli teillä joulupöytään, rosolliin tai muuten?
Mitä sinappia? Meillä Kotisinappi, jota mies leikkisästi kutsuu Perhesinapiksi... :)
Ootteko jo laulanu porukassa Kauneimpia Joululauluja? Meil on täs kylätalolla aina laulut, riisipuuro ja joulupukki. Tänä vuonna jäi väliin, kun piti käydä isolla kirkolla hammaslääkärissä just samoihin aikoihin... harmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa, kun joku yllä. En käy siellä toisessa ketjussa useinkaan, siellä on spoilaajilta usein kysytty, miksi spoilaavat? Ei vastausta. Pahoin pelkään, että tulevat tännekin... sitä odotellessa...
Täytyy höpistä täällä niin paljon kaikkea muutakin niin eivät jaksa tätä ketjua seurata.
Missä mallissa teillä on jouluvalmistelut? Itse koitan saada tällä viikolla kortit postiin ja paketit tehtyä. Kortit tein itse ja lahjat suurimmaksi osaksi ostettuna, joten paniikkia ei pitäisi tulla. Ensi viikolle jää ruokaostokset ja -valmistelut.
Kuuluuko silli teillä joulupöytään, rosolliin tai muuten?
Mitä sinappia? Meillä Kotisinappi, jota mies leikkisästi kutsuu Perhesinapiksi... :)
Silli kuuluu meidän joulupöytään, mutta ei rosollissa. Meillä on pelkistetty rosolli ("yleisön" pyynnöstä) eli punajuuri, porkkana, omena, sipuli ja suolakurkku.
Mies savustaa lohen aattona siten, että se otetaan lämpimänä pöytään. Muita kaloja ovat joku maustesilakka (usein sinappi-), itse graavattu (=tönkkösuolattu) lohi ja mäti lisukkeineen.
Teen itse mangosinapin. On tosi helppo tehdä itse, suosittelen! Jos en tekisi itse niin sitten valinta olisi myös Kotisinappi.
Iiiikkkk
Jouluni menee pieleen, ellen saa mistään piparjuuri-punajuurisalaattia...
Lähikaupat täällä maalla jo tsekkasin
Mitä joulujuttuja tänään???
Laiskottaa...
Vierailija kirjoitti:
Iiiikkkk
Sitten ei auta muu kuin itse tekemään, Tässä hyvä ohje
www.meillakotona.fi/reseptit/piparjuurella-maustettu-punajuurisalaatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiiikkkk
Sitten ei auta muu kuin itse tekemään, Tässä hyvä ohje
www.meillakotona.fi/reseptit/piparjuurella-maustettu-punajuurisalaatti
Kiitos vinkistä, haluaisin noin kaksi ruokalusikallista... tai ehkä voisin sekoittaa piparjuuriraastetta valmiiseen punajuurisalaattiin...
Lunta tulvillaan, on raikas talvisää...
Koko viikon soi pelkästään joululauluja Radio Suomessa, kyllä mieli herkistyy...
Tänään synttärit mulla
Skoolataan Emmerdalen aikaan 18.30
Päivänsankari
Vierailija kirjoitti:
Tänään synttärit mulla
Päivänsankari
🎊🍸🍾💐🎈
Hyvää syntymäpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään synttärit mulla
Päivänsankari
🎊🍸🍾💐🎈
Hyvää syntymäpäivää!
Kiitos kovasti :)
Ihanin ketju hetkeen täällä. Jatkakaa, seuraan teidän postailuja mielellään :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanin ketju hetkeen täällä. Jatkakaa, seuraan teidän postailuja mielellään :)
Kiva ketju, totta toriset. Olis vaan vähän vilkkaampaa...
Normi-Emmessä taas väitellään, ettei ole spoilia, jos ennen tavallista lähetysaikaa 18.30 kertoo sen päiväisiä, voihan 'tavikset' mennä ketjuun vasta, kun päivän jakso maikkarilla on esitetty... tsiisus
Mulla on ollu vilkasta, kahden päivän sisään kolme siskoa soittanut... joulukortteja tullut 6... vielä muutamia odottelen.
Leivoin puoliympyrän mallisia luumupullia yks päivä, vähän jänskätti, tursuaako luumu ulos pullasta uunissa. Ehei, nättiä tuli. Taikinaa jäi, tein pikkuruisen lettipullan -> nätti tuli siitäkin.
Muistellaan tänään Heikki Silvennoista
Vierailija kirjoitti:
Iiiikkkk
Jesjesjes ja Jippuu
Puoliso löysi isolta kirkolta tätä, jouluni pelastui
Aaronilta loistavaa näyttelyä! Julma/sairas mies
Minulta pyydettiin kahvikakkua joululahjaksi. Pyytäjä ei osannut sanoa, että minkä kakun haluaisi.
Siis apuanne tarvitaan ja tässä gallup; peukku ylös jos taatelikakku ja peukku alas jos hedelmäkakku.
Toki ehdotuksiakin voi laittaa!
Vierailija kirjoitti:
Minulta pyydettiin kahvikakkua joululahjaksi. Pyytäjä ei osannut sanoa, että minkä kakun haluaisi.
Siis apuanne tarvitaan ja tässä gallup; peukku ylös jos taatelikakku ja peukku alas jos hedelmäkakku.
Toki ehdotuksiakin voi laittaa!
Taateli/mauste/piimäkakku mun mieleen. Ehkä myös perinteinen tiikerikakku olis kiva
Voi Harry/Simon ketku!!! Chasin rannekoru???