Emmerdalen juhlat
Kommentit (559)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta meitä täällä on? Arvio että 4.
Oisko 5?
Varsinainen yksityistilausuus ja etäjuhlat
Mä voisin laulaa, kuunnelkaas: Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa...
Mitä, hiljenikö bileet??? Lupaa, etten laula enää!!!
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa viestissä on 3 peukkuja, joten onko meitä vaan 3?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yks vakkari ainaski ilmotti iltavuorosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko 5?
Varsinainen yksityistilausuus ja etäjuhlat
Mä voisin laulaa, kuunnelkaas: Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa...
Mitä, hiljenikö bileet??? Lupaa, etten laula enää!!!
Laula vaan!
Täällä ollaan, mutta yhteys tökkii. Taidan viskata kännykän ikkunasta ja siirtyä läppäriin. En minä vielä tillintallin ole eli en syytä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3, oikeasti? Osa ehkä ehtii myöhemmin... mut mä taas lähen menee kohta
Vierailija kirjoitti:
Tässä vähän yhteistä puuhaa pikkujouluihimme.
Tuli väärä video, piti olla tää:
30 Amazing Christmas Decorations You Can Make In 5 Minutes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt onnistu...
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan, mutta yhteys tökkii. Taidan viskata kännykän ikkunasta ja siirtyä läppäriin. En minä vielä tillintallin ole eli en syytä itseäni.
Mullakin on tosi hidas yhteys, mä luulin et tääl on pir...unmoinen ruuhka..
Voin kertoa, mie en peukuta ylös en alas, enkä paljoo kirjotakkaa. Luen, syön ja kattelen noit videoit 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt onnistu...
Täähän on sekoilua, niinkuin pikkujouluissa konsanaan
Onks teil sattunu mitään kommelluksii tyyliin kuusi kaatuu tai mummo sammuu? Mul oli kerran ikimuistone aatto kun kaik muut oli terveenä, mutta mä olin karmees oksu- ja ripulitaudis. Jäi joulusafkat ja juomat väliin ku makasin vuoroon vessan lattial ja vuoroon kitisin pää tai pylly pöntös. Sit viruttiin yks aattoilta pitkäl yöhö ulkomail lentokentäl oottelemas vaihto konetta rämän tilal. Oli kuuma, nälkä ja jano. Kotii päästiin vasta joulupäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Onks teil sattunu mitään kommelluksii tyyliin kuusi kaatuu tai mummo sammuu? Mul oli kerran ikimuistone aatto kun kaik muut oli terveenä, mutta mä olin karmees oksu- ja ripulitaudis. Jäi joulusafkat ja juomat väliin ku makasin vuoroon vessan lattial ja vuoroon kitisin pää tai pylly pöntös. Sit viruttiin yks aattoilta pitkäl yöhö ulkomail lentokentäl oottelemas vaihto konetta rämän tilal. Oli kuuma, nälkä ja jano. Kotii päästiin vasta joulupäivänä.
Ei meillä, mut kummitytön porukka lämmitti pihasaunaa ja sauna paloi, just aattona
Vierailija kirjoitti:
Espanjalainen nuori tulokas sukuun oli Suomessa ekaa kertaa. Vietiin poika umpihangessa pilkkopimeään papan savusaunaan, rohkeimmat kävi avannossa, pakkasta 28. Pojalla oli tennarit!!! No jotkut papan villasukat ja saappaat kai löytyi lainaan...
No. Mä laulan yhen ja sit heipat!
Ja niin joulu joutui jo taas Pohjolaan...
Kaunista ja jouluista 🎄