Julkkiskokki Gordon Ramsayn vaimo synnytti perheen kuudennen lapsen 49-vuotiaana. Huhhuh.
Kommentit (20)
Juu ja perheen vanhin lapsi on 25v. Heillä on hieman ikäeroa!!
Toivottavasti vaimo pysyy terveenä
Vierailija kirjoitti:
Heillä taitaa olla hyvä seksielämä, kun vielä naivat vaikka ovat olleet kohta kolmekymmentä vuotta yhdessä.
Luulitko, ettei viisi-kuusikymppiset harrasta seksiä?
Melko iäkkäänä rouva vielä tuli raskaaksi. Nyt ehkä jo muistaa ehkäisyn?
https://www.is.fi/viihde/art-2000009986086.html
tässä jutussa olevassa kuvassa lukee heidän olevan palkintogaalassa neljän tyttären kanssa ? ilmeisesti kuvatekstivirhe, jos Gortsi kertoo, että heillä on nyt kolme typyy ja kolme poitsuu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä taitaa olla hyvä seksielämä, kun vielä naivat vaikka ovat olleet kohta kolmekymmentä vuotta yhdessä.
Jotkut joo mutta monella miehellä on jo veltto muna viisikymmentä vuotiaana. Saatikka kuusikymmentä vuotiaana.
Gordon Ramsayn omaisuus on 820 miljoonaa dollaria, joten eiköhän heillä ole varaa huolehtia lapsesta, vaimon tuskin tarvitsee käydä töissä, jos ei halua. Vähän eri asia kuin suomalainen yh-lähiöruusu, jonka jokaisella lapsella on eri mamuisä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaimo pysyy terveenä
Miksi vain vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut joo mutta monella miehellä on jo veltto muna viisikymmentä vuotiaana. Saatikka kuusikymmentä vuotiaana.
hah, hah, haa
Kukaan ei tiedä onko itse synnytetty eikä edes sitä kenen soluista. On vaan nähty onnelliset vanhemmat vauvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeem lerppuja sinä olet tavannut?
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitten?
Odotus ja synnytys ei ole ihan tavallista tuossa iässä.
Ap
Google:
Ramsay on ollut vuodesta 1996 naimisissa Cayetana "Tana" Ramsayn (s. 1974, o.s. Hutcheson) kanssa. Heillä on yhteensä seitsemän lasta, joista neljä ovat jo aikuisia. Kuudes syntyi vuonna 2023. 2016 parin keskospoika menehtyi
Lapset:
Matilda Ramsay,
Oscar Ramsay,
Jack Scott Ramsay,
Megan Ramsay,
Holly Anna Ramsay
Jesse James
3 poikaa ja 3 tyttöä elossa
Vierailija kirjoitti:
Missään kohtaa uutisessa ei sanottu että olisi synnyttänyt itse. Mutta miksei, ei lainkaan mahdotonta ja hyvässä fyysisessä ja terveellisessä kunnossa näyttää äiti olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään kohtaa uutisessa ei sanottu että olisi synnyttänyt itse. Mutta miksei, ei lainkaan mahdotonta ja hyvässä fyysisessä ja terveellisessä kunnossa näyttää äiti olevan.
Missään kohtaa ei ole sanottu etteikö lapsivuodekuva olisi aito.
Kuinka paljon Gordonilla on lehtolapsia ympäri maailmaa? Olen ymmärtänyt että hän on melkomoinen häntäheikki.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon Gordonilla on lehtolapsia ympäri maailmaa? Olen ymmärtänyt että hän on melkomoinen häntäheikki.
Ai, meinaatko että joku naikkonen olisi synnyttänyt varakkaalle varatulle miehelle lapsen,,,varmaan haluttu molemminpuolin
No sairaalakuvia olen nähnyt, missä lapsi rinnoillaan
On siinä perheellä kokoa. 8 ihmistä. Toisaalta ovat kyllä varoissaan. Joten ei penskoilla ole pulaa mistään.