Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista että ihminen ei itse käsitä että ei puhu totta?

Vierailija
17.10.2024 |

Tuttuni väittää jotain sellaista joka ei pidä paikkaansa, moni ihminen tietää totuuden mutta tietysti jotkut ei ja tämä tuttu saa uskojia kertomuksilleen.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nyt ihan ensimmäisenä sovit tuohon kuvaukseen. Spämmäät naisten palstalla 24/7 ja onnittelet itseäsi kovista servauksista 😂🤣😂🤣

Oot viihdettä meille muille.

Vierailija
2/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kaksi suurinta ryhmää: Vaihdevuotiset ja fëmakot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä nyt ihan ensimmäisenä sovit tuohon kuvaukseen. Spämmäät naisten palstalla 24/7 ja onnittelet itseäsi kovista servauksista 😂🤣😂🤣

Oot viihdettä meille muille.

Ja sä oot viihdettä Lars-Johan Jocke Grönholm meille muille.

Vierailija
4/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu siis väittää että isänsä on kuollut jo hänen ollessaan lapsi vaikka hänen isä on edelleen elossa. ap

Vierailija
5/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eräs Narsisti porkkanapää kuvittelee puhuvansa totta.

M46

Vierailija
6/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitataanko täsä nyt AnnaMajaan?

Vierailija
7/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu siis väittää että isänsä on kuollut jo hänen ollessaan lapsi vaikka hänen isä on edelleen elossa. ap

Oletko ihan varma että ole käsittänyt oikein?

Vierailija
8/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muistaa väärin. Tai voi myös uskoa omiin valheisiinsa.

Vierailija
9/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävä, joka kertoi aivan villejä ja utopistisia juttuja elämästään. En tosiaan tiedä, uskoiko hän niihin itse vai luuliko huijaavansa muita. Joku sairaushan se on.

Vierailija
10/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sinä...sinulla on pahoja ongelmia, hae apua itsellesi.

Vierailija
11/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijat lopulta alkavat uskoa itse omia valheitaan, kun jatkuvasti tarinoitaan kertovat,

Ystäväsi sanoo isänsä kuolleen, vaikka tämä onkin elossa. Ehkä isä on hänelle kuollut. Jospa hän ei vain halua keskustella kanssasi isästään.

Vierailija
12/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita juttuja valehtelee?

Vierailija
13/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tyyliin kuinka isoisä kuoli 90-vuotiaaana ja omaiset saivat miljoona henkivakuutusrahoja?

Vierailija
14/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo asia ole ihan vain väärässä olemista? Se on ehdottomasti mahdollista vaikka sitä ei itse tiedostaisi, selaa nyt vaikka AV-palstaa hetki...

Vierailija
15/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käsitys asioiden todellisesta tilasta voi olla hämärtynyt tai kadonnut monin mekanismein, siis: on mahdollista.

Vierailija
16/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelijat lopulta alkavat uskoa itse omia valheitaan, kun jatkuvasti tarinoitaan kertovat,

Ystäväsi sanoo isänsä kuolleen, vaikka tämä onkin elossa. Ehkä isä on hänelle kuollut. Jospa hän ei vain halua keskustella kanssasi isästään.

Juttelin aikoinaan yhden kroonisen tarinan kertojan kanssa. Sanoi, että fakta ja fiktio voivat sekottua sekoittua silleen, että ei tiedä itsekkään mikä on totta kun hetken pyörittelee asiaa päässään.

Kun kertoja oli tarinan kertoja, niin tämäkin voi olla vaan tarinaa..

Vierailija
17/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ystävä, joka kertoi aivan villejä ja utopistisia juttuja elämästään. En tosiaan tiedä, uskoiko hän niihin itse vai luuliko huijaavansa muita. Joku sairaushan se on.

Mun työkaverille oli tapahtunut paljon kaikenlaista ja näitä kertoi juttuja mukaansa tempaavasti. Tajusin jotakin, kun hän kerran alkoi selittää minulle tapahtunutta ja hänelle kertomaani tapausta omanaan. Eniten tässä vaivaa juuri tuo, että ymmärsikö hän itse väittävänsä toisen juttua omakseen, vai uskoiko aidosti että se oli tapahtunut hänelle itselleen.

Vierailija
18/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijoiden Klubi Arkadianmäellä

Vierailija
19/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Eräs Narsisti porkkanapää kuvittelee puhuvansa totta.

M46

Tavja?

Vierailija
20/140 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen, joka vaihtaa itsensä ja toisten puheet ja teot päinvastaisiksi. Tavallaan tietää mikä on väärin, mutta uskoo muiden tehneen niin. Se on pelottavaa, varsinkin kun moni uskoo juttuihin, ainakin aluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi