Mitä ajatuksia herättää tällainen kuvaus deittiprofiilissa?
Miehen profiilissa: "kiltti ja kunnollinen nainen haussa".
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hakemassa mitään kyläpyörää, josta ei illalla tiedä mistä aamulla löytää ja ei ole aavistustakaan kuka on polkenut.
Nimenomaan näin alhaisesti ajattelevan ukkelin vibat tulee tuosta vaatimuksesta, eli vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Erinomaisesti laadittu, riittävän lyhyt ja ytimekäs jotta nainen kykenee sen ymmärtämään tarkoitetulla tavalla.
Niinpä. Varmasti ymmärtääkin. Haetaan alistuvaa käyttöesinettä, miksei sano sitä suoraan? Jokainen nainen tuon verran osaa lukea rivienvälistä.
Jos mies on komea, ette todellakaan anna swaippia vasemmalle. Yrittäisitte tavata ja sitten tekeytyä kiltiksi ja kunnolliseksi, vaikkette sitä oikeasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on komea, ette todellakaan anna swaippia vasemmalle. Yrittäisitte tavata ja sitten tekeytyä kiltiksi ja kunnolliseksi, vaikkette sitä oikeasti olisi.
Älä viitsi projisoida naisiin omia pahoja tapojasi.
Olen sitä mieltä, että kannattaa vain kuvailla itsensä ja millaiseen ajanviettoon seuraa etsii. Ei mun ainakaan tee mieli vastata "työpaikkailmoituksiin" ja pohtia täytänkö jonkun kriteerit. Voit sitten muodostaa mielipiteesi itse.
Vierailija kirjoitti:
tämäkin riippuu siitä miten komeus määritellään. Itse en ole tainnut koskaan pitää komeina sellaisia miehiä, joita yleisesti pidetään komeina, joten jos sellainen tulisi vastaan, niin ei saisi yhtään lisäpisteitä ulkonäöstään, tosin en niitä ottaisi myöskään pois. En muutenkaan jaksa panostaa toisen ulkonäön tiiraamiseen somessa, koska 1) filtterit on kuitenkin käytössä 2) ulkonäöllä ei tee oikein mitään parisuhteessa: se ei pese pyykkejä, imuroi kotia, käy kaupassa jne. Enemmänkin kiinnitän huomiota somessa siihen mitä ja miten mies kertoo itsestään. Mitä rehellisempi kuvaus, sitä enemmän pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasempaan menee. Olen omasta mielestäni hyväsydäminen ja varsin empaattinen ihminen, mutta aloituksesta tulee vaikutelma, että mies on äärimmäisen tylsä ihminen.
Olet omasta mielestäsi mutta oletko oikeasti? Jos menet vankilaan kysymään vangeilta kuinka moni on syytön niin väitätkö silloinkin että vankiloissa on paljon syyttömiä kun ne omasta mielestään on syyttömiä?
- rakastan eläimiä ja lapsia
- puhun kauniisti ja kannustavasti muista ihmisistä
- pyrin rehellisyyteen ja oikeudenmukaisuuten
- pyrin ratkomaan erimielisyydet rauhallisesti, sen sijaan, että huutaisin ja haukkuisin
- ylipäätään vältän turhaa draamaa ja konflikteja
- puolustan heikompiani
- en ole petturiluonne
....mutta käyn kyllä myös juon alkoholia kohtuudella, halua seksissä muutakin kuin lähetyssaarnaajaa, käyn festareilla, tykkään käydä klubeilla katsomassa DJ-settejä ja ylipäätään olen avoin erilaisille kokemuksille. Joskus pääsee kirosanakin suustanikin vaikka en niitä normipuheessa viljelekään. Tekeekö tämä minusta sitten ei-kunnollisen?
Vierailija kirjoitti:
Tykkää kontrolloida ja alistaa.
Ompas tämä kommentti saanut tykkäyksiä ja asia on käännetty negatiiviseksi asiaksi.
Mun profiilissa lukee jotain vastaavaa.Olen mies, haen myös kilttiä ja kunnollista. En kaipaa mitään vedätyksiä vaan hyvän tasa-arvoisen parisuhteen. Haluan, että minua kohdellaan parisuhteessa hyvin ja saman lupaan naiselle.
Juuri tuollaiselle voisin vastata. Olen kiltti ja kunnollinen, sellaista myös etsisin itselleni. En kuitenkaan ole vapaa, vaan pian 30 v ollut naimisissa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa. Pitkät liitot ovat tyypillisiä meille kilteille ja kunnollisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas tämä kommentti saanut tykkäyksiä ja asia on käännetty negatiiviseksi asiaksi.
Mun profiilissa lukee jotain vastaavaa.Olen mies, haen myös kilttiä ja kunnollista. En kaipaa mitään vedätyksiä vaan hyvän tasa-arvoisen parisuhteen. Haluan, että minua kohdellaan parisuhteessa hyvin ja saman lupaan naiselle.
Miksi ihmeessä et voi kirjoittaa siihen tuota viimeistä lausetta hyvin kohtelemisesta? Se on mielestäni hyvin sanottu. Kiltti ja kunnollinen ovat epäsanoja, eivätkä tarkoita mitään ja samalla tarkoittavat vähän kaikkea.
Ei kiinnostaisi minua. Epäilyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kummallista, että täytyykö erikseen mainita asiasta, koska suurin osa ei kuitenkaan etsi ilkeätä ja ei-kunnollista kumppania.
Tämä. Ei ole siis mikään välkyin nätisti sanottuna, ei jatkoon.
Herää ajatus, että mies on niitä ihmisiä, jotka mielellään luokittelee ihmiset hyväksi tai huonoksi, eli jokseenkin mustavalkoinen tapa tarkastella asioita. En usko että sopisimme yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et voi kirjoittaa siihen tuota viimeistä lausetta hyvin kohtelemisesta? Se on mielestäni hyvin sanottu. Kiltti ja kunnollinen ovat epäsanoja, eivätkä tarkoita mitään ja samalla tarkoittavat vähän kaikkea.
Juuri näin.
tottakai otin puheeksi ja monta kertaa, ihan lähtien kauniista pyynnöstä ja selityksestä, että miksi kaipaan sitä ja tätä ja välillä toisin ja vähän enemmän spontaanimmin, mutta miehen vastaukset oli kaikkeen, että "olen aina tehnyt näin" (hymyn kera). Tuollei parisuhteet yleensä loppuu, kun toinen ei halua yhtään ottaa toista huomioon. Minä ehkä olisin voinut elää hänen nössön puoliensakin kanssa, mutta kun kaikki muut asiat tulivat siihen samaan pakettiin, niin äkkiä sitä tuntui, että elää jossain häkissä ja vain sellaista elämää mitä se toinen osapuoli haluaa ja niin ettei minun toiveillani ole mitään väliä.
Nyt elän suhteessa, jossa mies ottaa minutkin huomioon, koska on oivaltanut, että sillä lailla parisuhde pysyy terässään. Samoin minä otan hänet huomioon. Molemmat olemme tulleet toista vastaan siihen kuuluisalle puolivälin pysäkille, töitähän se vaati, mutta haluttiin se tehdä, koska molemmat oltiin tajuttu jo aiemmin, että se pitää aina tehdä.
(kuinka mielenkiintoista, että koit meidän koko suhteemme olevan tuossa pienessä tekstinpätkässä ja siitä vedit johtopäätöksiä minusta... Itsellä ei ole koskaan ollut tarvetta päteä suhteessa, mutta ahdistumaan minut saa sellainen suhde, jossa toinen ei osaa yhtään tulla toista puolitiehen vastaan. Sehän on oikeasdti vaikea prosessi, koska on pakko muuttaa itseään, mutta harva pystyy muuttamaan itseään yli puolivälin. Se puoliväliin menemismatkakin kun on aika pitkä)