Mitä ajatuksia herättää tällainen kuvaus deittiprofiilissa?
Miehen profiilissa: "kiltti ja kunnollinen nainen haussa".
Kommentit (76)
Menisi vasemmalle. Olen tuhmeliini.
Ei herätä erityisemmin ajatuksia, mutta menee vasemmalle, koska vaikuttaa siltä, että emme ole samanhenkisiä, ja että etsimme erityyppistä juttua.
Haetaan ehkä vähän sellaista alistuvaa naista, joka laittaa muut itsensä edelle, ei tuo esiin mielipiteitään jne. Ja mieluusti odotellut tätä miestä siveellisesti elellen.
Kuulostaa kummallista, että täytyykö erikseen mainita asiasta, koska suurin osa ei kuitenkaan etsi ilkeätä ja ei-kunnollista kumppania.
Ei herätä mitään ajatuksia. Herättää kysymyksiä. Mikä on kunnollinen?
Vaikuttaa jokseenkin jäykältä miestyypiltä, kyllä minäkin itse omasta mielestäni käyttäydyn kiltisti muita kohtaan ja olen kunnollinen, mutta en mitenkään korosta noita.
Että mies ei tee koskaan mitään, koska ei osannut ilmoittaa edes deittiprofiiliin mitä on itse/mitä tekee/mistä tykkää.
En ole hänen kohderyhmäänsä mutta minusta tuo Ap: na avauskessaan kertoma kuullostaa, jotenkin mielikuvituksettomalta... kovin tylsältä.
Sinkkumies
Minusta tuo ei kuulosta negatiiviselta asialta,on ehkä pettynyt ja tullut loukatuksi edelisessä/edellisissä suhteissa ja kaipaa nyt vain ihan tavallista mukavaa naista.Kunnollinen voi tarkoittaa myös ettei polttaisi ja ryypäisi.Onhan miehilläkin usein että kiltti ja kunnollinen mies etsii jne.
Ei mitään. Jos mies näyttää hyvältä, annan tykkäyksen. Jos hän ei näytä hyvältä, en anna tykkäystä. Harvemmin edes luen niitä profiileita.
Vierailija kirjoitti:
Perse, pipari, tissit ja naamavärkki pitää olla aikakin kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Jos mies näyttää hyvältä, annan tykkäyksen. Jos hän ei näytä hyvältä, en anna tykkäystä. Harvemmin edes luen niitä profiileita.
Ohis Taas ymmärrän miksi minun kannattaa varmasti jatkossakin pysyä Tinderistä ja muualta somen deittipalstoilta. Muistutit siitä, kuinka hyvin pinnallisisa nuo paikat ovat. En väitä silti, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä itsellenikin, niin mahd. kumppanin kuin omasta ulkonäöstänikin huolehtimisessa. Mutta jotenkin vain tuntuu ällöltä olla siellä ja kuvitella kuina alle puolessa sekunnissa, joku swaippaseen jatkaakseen ja toivoen joka kerta, että löytäsi j akohtaisi edellsitä paremmin. Tiedoatan itse, että saattaisin jäädä koukkuun tuollaiseen "laappimiseen". Se kain lopulta onkin Tinderin etc tarkoituskin ja vasta toissijaisesti se, että muodostuisi parisuhteita tai edes treffit jonkun toisen kanssa.
Vasempaan menee. Olen omasta mielestäni hyväsydäminen ja varsin empaattinen ihminen, mutta aloituksesta tulee vaikutelma, että mies on äärimmäisen tylsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse, pipari, tissit ja naamavärkki pitää olla aikakin kunnossa
Tämä! Rintava, reitevä ja persevä pitää olla!!
Madonna ja hra kompleksi. Vasemmalle.
Erinomaisesti laadittu, riittävän lyhyt ja ytimekäs jotta nainen kykenee sen ymmärtämään tarkoitetulla tavalla.
Sitä, että miehellä on tiukka määritelmä sille, millainen ihminen on kiltti ja kunnollinen. Kuitenkin ihmiset jotka jakavat jyrkästi ihmiset kiltteihin/tuhmiin tai kunnollisiin/rappiollisiin, ovat mielestäni karmivia. Sellaisia, joissa itsessään on pimeyttä.
Tapoihinsa piintynyt mies, ei ehkä hyväksy mitään normeista poikkeavaa kovinkaan helposti.