Mitä ajatuksia herättää tällainen kuvaus deittiprofiilissa?
Miehen profiilissa: "kiltti ja kunnollinen nainen haussa".
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kummallista, että täytyykö erikseen mainita asiasta, koska suurin osa ei kuitenkaan etsi ilkeätä ja ei-kunnollista kumppania.
Kiltti ja tunnollinen ei tarkoitan sitä, että sen vastakohta olisi tyranni ja hälläväliä..
Monelle kiltti tarkoittaa sitä, että elää jalat maassa, hoitaa elämänsä asiat hyvin. Omilta deittimarkkinoilta on jäänyt se kuva ja kokemus, että samat tyypit on edelleen sinkkuja, jotka etsi 25v sitten menevää ja elämäänheittäytyviä eikä omien sanojensa mukaan nössöjä. Seurustelin parin tällaisen kanssa ja kestihön ne suhteet sen muutaman kuukauden, kunnes kyllästyttiin, kun alkuinto sammui ja samaa tunnetta etsittiin jälleen uudelleen ja uudelleen
20v myöhemmin olen onnellinen, että tutustuin henkilöön, joka on kiltti ja osaa hoitaa arkensa, on tunnollinen ja voi luottaa, että asiat hoituu eikä ole tunteidensa
Niin... monelle tarkoittaa, mutta jos ilmoittaja itse ei kerro mitä hänelle tarkoittaa, niin emme voi tietää tarkoittaako hänelle kiltti ja kunnollinen samaa kuin monelle muulle. Treffi-ilmoituksissa pitäisi oikeasti välttää kaikkia monimerkityksisiä käsitteitä ja sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vasempaan menee. Olen omasta mielestäni hyväsydäminen ja varsin empaattinen ihminen, mutta aloituksesta tulee vaikutelma, että mies on äärimmäisen tylsä ihminen.
Olet omasta mielestäsi mutta oletko oikeasti? Jos menet vankilaan kysymään vangeilta kuinka moni on syytön niin väitätkö silloinkin että vankiloissa on paljon syyttömiä kun ne omasta mielestään on syyttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Madonna ja hra kompleksi. Vasemmalle.
Tätä veikkaisin minäkin. Enemmän tai vähemmän piilevästi vihamielinen suhtautuminen naisen seksuaalisuuteen, mutta koittaa jotenkin paketoida sen myönteiseen sävyyn sanomalla etsivänsä "kilttiä ja kunnollista".
En vastaisi, koska en ymmärtäisi, mitä tuo mies tarkoittaa ilmoituksellaan. Terkuin kiltti ja kunnollinen.
Miehenä ei herätä mitään ajatuksia. Hyvä että tietää mitä haluaa ja selvästi sen myös ilmaisee. On tainnut tuolla joskus tuon tyyppisiä vastaan myös naisilta enkä näe mitään vikaa niissä. Ketjun viesteistä näkee, että asiasta pahastunut vain naiset, jotka ilmeisesti eivät koe olevansa kunnollisia. Joten hyvä vain, jos karsivat itsensä pois swaippauksillaan vasemmalle.
Kiltti ja kunnollinen nainen nostetaan jalustalle, josta hän lopulta tulee putoamaan. Ja sitten on helv etti irti.
Vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kummallista, että täytyykö erikseen mainita asiasta, koska suurin osa ei kuitenkaan etsi ilkeätä ja ei-kunnollista kumppania.
Kiltti ja tunnollinen ei tarkoitan sitä, että sen vastakohta olisi tyranni ja hälläväliä..
Monelle kiltti tarkoittaa sitä, että elää jalat maassa, hoitaa elämänsä asiat hyvin. Omilta deittimarkkinoilta on jäänyt se kuva ja kokemus, että samat tyypit on edelleen sinkkuja, jotka etsi 25v sitten menevää ja elämäänheittäytyviä eikä omien sanojensa mukaan nössöjä. Seurustelin parin tällaisen kanssa ja kestihön ne suhteet sen muutaman kuukauden, kunnes kyllästyttiin, kun alkuinto sammui ja samaa tunnetta etsittiin jälleen uudelleen ja uudelleen
20v myöhemmin olen onnellinen, että tutustuin henkilöön, joka on kiltti ja osaa hoitaa arkensa, on tunnollinen ja v
>Niin... monelle tarkoittaa, mutta jos ilmoittaja itse ei kerro mitä hänelle tarkoittaa, niin emme voi tietää tarkoittaako hänelle kiltti ja kunnollinen samaa kuin monelle muulle. Treffi-ilmoituksissa pitäisi oikeasti välttää kaikkia monimerkityksisiä käsitteitä ja sanoja.
tuskinpa se koko deittiprofiili oli kaikki, jota ap lainasi. Ap otti sieltä vain jonkin kohdan tai lyhensi sen itse katsommallaan tavalla..
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei herätä mitään ajatuksia. Hyvä että tietää mitä haluaa ja selvästi sen myös ilmaisee. On tainnut tuolla joskus tuon tyyppisiä vastaan myös naisilta enkä näe mitään vikaa niissä. Ketjun viesteistä näkee, että asiasta pahastunut vain naiset, jotka ilmeisesti eivät koe olevansa kunnollisia. Joten hyvä vain, jos karsivat itsensä pois swaippauksillaan vasemmalle.
Vai onko ongelma siinä ettei kukaan tiedä mitä tuo mies tarkoitti sanonalla "kiltti ja kunnollinen". Saattoi olla vaikka joku bdsm-henkinen, joka etsii alistuvaista naista kotiin. .
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että miehellä on tiukka määritelmä sille, millainen ihminen on kiltti ja kunnollinen. Kuitenkin ihmiset jotka jakavat jyrkästi ihmiset kiltteihin/tuhmiin tai kunnollisiin/rappiollisiin, ovat mielestäni karmivia. Sellaisia, joissa itsessään on pimeyttä.
Eihän tuossa ap:n lainauksessa kerrottu mitään ko. miehen määritelmistä.
Minulle kunnollinen tarkoittaa sitä, että hoitaa arkensa hyvin, käy töissä, eikä osta kaikkea krääsää, elä luottokorttien varassa, ei biletä joka viikonloppu ja huomioi myös elämänkumppaninsa, ystävänsä eikä ajattele itseään koko ajan.
Valitettavasti jos kunnollinen tarkoittaa sinulle kiltin ja tuhman eroa, niin ehkäpä tulkitset asiaa kovin höttöisesti tai omasta elämästäsi käsin.
deittailin aikoinaan kilttiä ja kunnollista miestä (omasta mielestään, oli hän minunkin mielestäni kiltimmästä päästä, joskin itse koin hänet enemmän nössöksi. Ei esimerkiksi koskaan uskaltanut sanoa yhtään poikkipuolista sanaa kenellekään. Ei edes naapurilleen, joka jatkuvasti jätti taloyhtiön ulko-oven auki ja se aiheutti taloyhtiölle jatkuvasti kohonevat tilojen lämmistyskulut. Tuo mies ei uskaltanut kertoa oven aukijättäjän henkilöllisyyttä edes taloyhtiön hallitukselle. Minä tein sen sitten miehen puolesta. Seksiä oli lauantaisin tv-uutisten jälkeen (siis oikeasti... välillä todellakin tuntui, että elin yhtäkkiä 1980-luvun alkupuolen pariskuntaelämää).
Aikani sitä kärsin ja totesin, että ei toimi. Kaipasin kumppanikseni miestä enkä hiirulaista. Mutta kaikkea hyvää toivon edelleen tuolle miehelle ja toivon, että hän löysi kaltaisensa. Jos löysi, niin varmasti on onnellisempi kuin minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko ongelma siinä ettei kukaan tiedä mitä tuo mies tarkoitti sanonalla "kiltti ja kunnollinen". Saattoi olla vaikka joku bdsm-henkinen, joka etsii alistuvaista naista kotiin. .
Palstan vastauksista ainakin näkee, miten vasemmalle swaippaajat ajattelee Lieneekö omia ajatuksia ja mieltymyksiä.. tai kovin köyhä sanavarasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v myöhemmin olen onnellinen, että tutustuin henkilöön, joka o
mutta ap toi vain tuon kohdan keskusteluun, joten siitä nyt keskustellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietävät, mitä kiltti ja kunnollinen tarkoittaa paitsi kieroutuneet ihmiset, jotka ilmeisesti vetävät jonkinlaisia aasinsiltoja aina bdsm-meininkiin asti. Nämä ovat juuri sellaisia, jotka tuollainen mies haluaa seuloa pois.
Vierailija kirjoitti:
deittailin aikoinaan kilttiä ja kunnollista miestä (omasta mielestään, oli hän minunkin mielestäni kiltimmästä päästä, joskin itse koin hänet enemmän nössöksi. Ei esimerkiksi koskaan uskaltanut sanoa yhtään poikkipuolista sanaa kenellekään. Ei edes naapurilleen, joka jatkuvasti jätti taloyhtiön ulko-oven auki ja se aiheutti taloyhtiölle jatkuvasti kohonevat tilojen lämmistyskulut. Tuo mies ei uskaltanut kertoa oven aukijättäjän henkilöllisyyttä edes taloyhtiön hallitukselle. Minä tein sen sitten miehen puolesta. Seksiä oli lauantaisin tv-uutisten jälkeen (siis oikeasti... välillä todellakin tuntui, että elin yhtäkkiä 1980-luvun alkupuolen pariskuntaelämää).
Aikani sitä kärsin ja totesin, että ei toimi. Kaipasin kumppanikseni miestä enkä hiirulaista. Mutta kaikkea hyvää toivon edelleen tuolle miehelle ja toivon, että hän löysi kaltaisensa. Jos löysi, niin varmasti on onnellisempi kuin minun kanssani.<
Et sitten ottanut miehesi kanssa asioita puheeksi? Enemmänkin tuo avautumisesi kertoi minulle siitä, että halusit päteä kaikessa teidän suhteessa ja uhriutua, kun seksiäkin oli vain lauantaisin.. Mitä teit itse asian eteen muuta kuin menit siitä, mistä aita oli matalin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan vastauksista ainakin näkee, miten vasemmalle swaippaajat ajattelee Lieneekö omia ajatuksia ja mieltymyksiä.. tai kovin köyhä sanavarasto.
En osaa sanoa miten kenenkin kohdalla asia on. Itse kierrän kaukka kaikki liian löyhästi käsitteitä heittelevät miehet, koska elämä on opettanut, että heidän joukossaan on varsin hämäräperäisiä tyyppejä.
Taitaa itse olla kilttis. Tulisi ruksia minulta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Jos mies näyttää hyvältä, annan tykkäyksen. Jos hän ei näytä hyvältä, en anna tykkäystä. Harvemmin edes luen niitä profiileita.
Oletko koskaan pysähtynyt ajattelemaan, miksi olet sinkku?
Siis profiilitekstinäkö tuo on? Eikö kerro itsestään yhtään mitään? Siinä tapauksessa huonompi homma.
Ei ole hakemassa mitään kyläpyörää, josta ei illalla tiedä mistä aamulla löytää ja ei ole aavistustakaan kuka on polkenut.
Ei ole ihme, että olet sinkku.