Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita 80-luvulla oli huonosti?

Vierailija
16.10.2024 |

Olen syntynyt 80-90-luvun taitteessa, joten en oikeasti tiedä kasarin huonoja puolia, mutta minulle 80-luku esittäytyy vähän joka saralla huippuvuosikymmenenä. Mutta kai siinä jotain huonoa oli?

Kommentit (1082)

Vierailija
1081/1082 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainojen korot oli huikeita. Eka asuntolaina oli 11 % vaikka oli omia ASP-säästöjä.

Mutta veroprosentti oli vastaavasti 10-15%

kellä oli, kellä ei. Keskituloisella verotus oli kireämpää kuin nykyään

Vierailija
1082/1082 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja pikkutyttöjen ahdistelu oli hyväksyttävää. Puristelu rinnoista ja takapuolesta, tyttöjen rintojen kasvusta kysely, avoimesti limainen tuijottaminen jne röhönaurun kera 

Hyi olkoon, ei ole ikävä.

Mua (poika) ja naapuritalossa asunutta serkkutyttöä kiusoiteltiin mun kotona tämän tästä että pussailkaahan, jokos olette tänään, pusipusi... ja inha isäpuoli otti toisinaan meidät kiinni ja painoi meidän suut vastakkain. Silloin se oli "vain leikkiä", mutta nykyään tuostakin tuomittaisiin jo linnaan.

Mutta sitten kun oltiin n. 12-vuotiaita, meitä alettiin yhtäkkiä vahtimaan tarkkaan, eikä serkkutyttö tai kukaan muukaan tyttö saanut vierailla jos olin yksin kotona. Eli kun tajusivat että kohta meitä alkaa oikeasti kiinnostaa ne jutut, homma kääntyi päälaelleen kuin kytkimestä napsauttaen, ja kiusoitteleva pakottaminen muuttui estämiseksi ja kyttäämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi