Mitä asioita 80-luvulla oli huonosti?
Olen syntynyt 80-90-luvun taitteessa, joten en oikeasti tiedä kasarin huonoja puolia, mutta minulle 80-luku esittäytyy vähän joka saralla huippuvuosikymmenenä. Mutta kai siinä jotain huonoa oli?
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja pikkutyttöjen ahdistelu oli hyväksyttävää. Puristelu rinnoista ja takapuolesta, tyttöjen rintojen kasvusta kysely, avoimesti limainen tuijottaminen jne röhönaurun kera
Hyi olkoon, ei ole ikävä.
Mua (poika) ja naapuritalossa asunutta serkkutyttöä kiusoiteltiin mun kotona tämän tästä että pussailkaahan, jokos olette tänään, pusipusi... ja inha isäpuoli otti toisinaan meidät kiinni ja painoi meidän suut vastakkain. Silloin se oli "vain leikkiä", mutta nykyään tuostakin tuomittaisiin jo linnaan.
Mutta sitten kun oltiin n. 12-vuotiaita, meitä alettiin yhtäkkiä vahtimaan tarkkaan, eikä serkkutyttö tai kukaan muukaan tyttö saanut vierailla jos olin yksin kotona. Eli kun tajusivat että kohta meitä alkaa oikeasti kiinnostaa ne jutut, homma kääntyi päälaelleen kuin kytkimestä napsauttaen, ja kiusoitteleva pakottaminen muuttui estämiseksi ja kyttäämiseksi.
kellä oli, kellä ei. Keskituloisella verotus oli kireämpää kuin nykyään