Miten syöntikepeillä syödään oikeaoppisesti friteerattu kanajööti kiinlaisessa? Kerralla koko kimpale suuhun vai järsitäänkö pikkuhiljaa
Kommentit (18)
Järsi kanaa ja työnnä kepit perseeseesi. Ja sitten seuraava kysymys.
Kiinalaisessa? Ei se ole kanaa. Pulu tai lokki. Arvaa mitä "härän liha" on?
Sylje roskikseen moinen, ja syö jotain kunnon ruokaa, kuten läskisoosia, hernekeittoa tai savusiikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisessa? Ei se ole kanaa. Pulu tai lokki. Arvaa mitä "härän liha" on?
No mitä? Pandaa? Ainakin ne saa valmistettua jollainen taialla sen purukumimaiseksi joka kiinalaisessa
Jos se mahtuu pikkuiseen kiinalaiseen suuhun, kyllä se sinunkin leipäläpeesi sellaisenaan sujahtaa.
Seivästetään syömäpuikolla lävitse ja nautitaan pyöritellen ja hampailla näykkien kuin maissia. Tosi moni tekee näin itseni lisäksi. Ei sotke, on sivistynyttä ja hienostunutta.
Vierailija kirjoitti:
Syöntipuikot...
Kanajöötin kanssa kyllä tarvitaan ihan keppejä.
Ihan samalla tavalla kuin haarukan kanssa? En ymmärrä missä ongelma.
Itse ne syövät suu auki ja maiskuttavat. Kaivavat hampaanvälejä sormilla.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yrittäisi kanajöötin syömistä haarukalla. Kerro miten se tapahtuu. Itse haluaisin myös veitsen.
broiskukeppiet on tarkoitus roimaista niiden broiskujan halki ja järsiä molempien kässien varassa ne broiskut kunnes on jäljellä enää ne keppiet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yrittäisi kanajöötin syömistä haarukalla. Kerro miten se tapahtuu. Itse haluaisin myös veitsen.
Keihästää sen palan haarukan piikkeihin ja siitä hampailla haukkaa haluamansa kokoisia suupaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keihästää sen palan haarukan piikkeihin ja siitä hampailla haukkaa haluamansa kokoisia suupaloja.
Makaaberia.
Syöntipuikot...