Mitä nykyajan sisustustrendejä et voi ymmärtää/et pidä?
Nykyään kaikki on beigeä. Beigessä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta miksi sitä pitää olla kaikkialla? Etenkin nuorilla on kodissa vain beigeä ja valkoista. Rohkeimmilla värikäs marimekon tyyny. Missä ovat värit?
Etuoven perusteella varakkaimmilla on enemmän väriä. Mitä kalliimpi asunto, niin sitä todennäköisemmin sieltä löytyy itämainen matto.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kodin kirjattomuutta minun on vaikea ymmärtää. Olen aina lukenut tosi paljon, ja minulla on suuri määrä kirjoja. Varsin suuri osuus niistä on erilaisia hakuteoksia, käsikirjoja ja muita vastaavia, joten mikään kirjasto, äänikirjat tai netti eivät voi niitä korvata. Kaikki kirjat eivät ole vain lukuromaaneja.
Kaikilla ei ole tarve pitää kotonaan hakuteoksia tai käsikirjoja. Romaanit voi hakea sitten kirjastosta tai e-kirjana.
Netistä nimenomaan ei löydä kaikkea tarvitsemaansa tietoa, tai sen etsiminen on toivottoman hidasta, vaikka sieltä yhtä ja toista löytääkin. Kaikki tieto ei hetkessä vanhene. Otan esimerkin: käytän viikoittain saksalais-suomalaista suursanakirjaa (Lauri Hirvensalo) ja suomalais-saksalaista vastaavaa (Katara-Schellbach-Kopra), enkä käsitä miten nämä pystyisi nettiä käyttämällä korvaamaan. En ole myöskään netistä löytänyt venäjän verbien kaikkia taivutusmuotoja, en edes yksi kerrallaan etsimällä. Sen sijaan minulla on kirja, jossa ne ovat kaikki yksissä kansissa helposti löydettävissä.
Voisin luetella kymmenittäin esimerkkejä lisää, joten en todellakaan kuvittele voivani korvata kirjojani netillä, jota toki käytän mahdollisuuksien rajoissa apuna.