Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Hurskaan sanat ovat rakkauden sanoja,jumalattoman puhe valhetta ja vimmaa.
Minä olen valinnut totuuden tien, sinun päätöksesi ovat aina silmieni edessä.
Enhän minäkään mistään kirjasta katso miten pitäis funtsia tai mitä pitäis tehdä!
Herran sana on tosi ja varma. Hän on uskollinen ja osoittaa sen teoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valinnut totuuden tien, sinun päätöksesi ovat aina silmieni edessä.
Mitä tää tarkottaa?
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan, kuuma kivi putoaa vielä päähäsi.
Luotettava todistaja ei valehtele, vilpillinen on valhetta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan,vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan,vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien.
Pakko nauraa!!!
Vierailija kirjoitti:
No, hullu on hullu.
Varokaa siis, veljet, ettei kukaan teistä ole sydämessään paha ja epäuskoinen ja näin luovu elävästä Jumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljiä koko porukka.
Pakko nauraa!!!
Koet olevasi Jumalaa viisaampi?
Syö kuin hullu puuroa ei saa sanoa ketään hulluksi joka sanoo toisia hulluksi on itse hullu hullutuksensa kautta pelastaa sana rististä on hullutus kadotetuille lampaille. Jumalan hulluus on ihmisten viisautta viisaampaa eikö niin. Jonkin lyötiin paiseita oikein saatanan kautta vaikka ukko oli muka e egyptin juutalaisia. Egypti on niin juutalainen kuin abrahamin orjakin oli. Sama kaiku on askelten.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko hyvää käytöstä tuputtaa sairaita ajatusmalleja muille, kuten nää hihhulit tekee?
Ala-arvoistahan uskisten touhu on.
Saatanan lempi puuhia lyödä jobiin paiseita ja riidellä Mooseksen ruumiista. Kuuluu Egyptin kulttuuriin . Saatanan ohjekirja ; saatanan lempi PSALMI 91 kiusatessa ihmistä kuin Jeesusta ikään hyppää alas psalmi 91 suojelee.
Kannattaa siis vaihtaa keskustelua?