Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
1781/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi uskis ei osaa ilmeisesti itse muodostaa järjellisiä lauseita, vaan siteeraa suurta satukirjaa koko ajan.

Herran sanassa on voimaa. Hän kehottaa puhumaan Raamatun jakein. Jakamaan totuutta. Se on rakkautta.

Vierailija
1782/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, kuuma kivi putoaa vielä päähäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi uskis ei osaa ilmeisesti itse muodostaa järjellisiä lauseita, vaan siteeraa suurta satukirjaa koko ajan.

Herran sanassa on voimaa. Hän kehottaa puhumaan Raamatun jakein. Jakamaan totuutta. Se on rakkautta.

Pakkomielteistä toimintaa toi on.

Vierailija
1784/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tol aivot tolla pakkomielteisellä raamatunjankkaajalla???

Siunausta sinulle. 

Mikäs vastaus tää on olevinaan?

Raamattu kehottaa siunaamaan niitä ketkä haukkuu. Ja ihan oikeasti toivon sinulle siunasta, joten se tulee luonnostaan Pyhän Hengen voimasta.

Vierailija
1785/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo vaan, kuuma kivi putoaa vielä päähäsi.

Siunausta sinulle. Siunaat myös uskovaa haukkumalla

Vierailija
1786/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mitään Jumalaa tavannu ja toivottavasti näin ei käy ikinä.

Vierailija
1787/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: Viisammasta en tiedä, mutta en ole koskaan ainakaan tappanut ketään enkä tuominnut ketään ikuiseen kidutukseen, joten moraalisesti parempi ja oikeudenmukaisempi olen oikeastaan ihan millä tahansa mittarilla katsottuna.

Sinä et ole Jumala, etkä voi päättää mikä on oikein ja väärin. 

Olen oikeustieteen kandidaatti ja tuomari. Sanani painaa näissä asioissa enemmän kuin teidän raamattunne.

Vierailija
1788/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis tulet tähän keskusteluun pakkomielteisesti? Minä rakastan Herraa, Hänen sanaansa ja toivon sinunkin pelastuvan.

Vierailija
1789/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo mitään Jumalaa tavannu ja toivottavasti näin ei käy ikinä.

Niin, järkeään siinä epäilis...

Vierailija
1790/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: Viisammasta en tiedä, mutta en ole koskaan ainakaan tappanut ketään enkä tuominnut ketään ikuiseen kidutukseen, joten moraalisesti parempi ja oikeudenmukaisempi olen oikeastaan ihan millä tahansa mittarilla katsottuna.

Olen oikeustieteen kandidaatti ja tuomari. Sanani painaa näissä asioissa enemmän kuin teidän raamattunne.

Jee!

Vierailija
1791/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Älykkäänä ja aiheesta kiinnostuneena ihmisenä, mitä mieltä olet Vuorisaarnasta? Opettaako Jeesus sinun mielestäsi huonoja asioita?"

En nyt voi väittää mitenkään sanantarkasti sen sisältöä muistavani, mutta ei, Jeesuksen nimiin Raamatussa laitetut opetukset eivät mielestäni pääsääntöisesti ole huonoja opetuksia. Toki ne ovat sellaisia mitkä edes jossain määrin moraaliselle ihmiselle tulevat ihan luonnostaan, mutta eivät ne siitä sen huonommiksi muutu.

Suosittelen lämpimästi lukemaan. Ehkä Jumalan mysteeri tulisi helpommin lähestyttäväksi.

Ja lisäksi; Jeesus kertoi olevansa Jumalan poika.

Jeesuksia löytyy joka vuosi useampiakin pääsiäisenä Jerusalemin kujilta. 

Vierailija
1792/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ TOTUUTTA? Kerro.

Jeesus on tie, totuus ja elämä.

Vierailija
1793/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko hyvää käytöstä tuputtaa sairaita ajatusmalleja muille, kuten nää hihhulit tekee?

Kuka sinut pakottaa tähän keskusteluun?

Vierailija
1794/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis tulet tähän keskusteluun pakkomielteisesti? Minä rakastan Herraa, Hänen sanaansa ja toivon sinunkin pelastuvan.

Mielenterveysongelmaisilla on harhoja.

Vierailija
1795/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa katsoisin Aku Ankasta, miten hommat sujuu...

Vierailija
1796/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sinulla ei ole mitään valtaa Jumalaa vastaan. Ja hän pitää huolen omistaan. Jos tosiaan olet tuomari, voit ehkä tuomita tässä elämässä, mutta et ikuisuudessa. Sinulla on asema, jossa voisit upeasti tuoda Herran totuutta muille ihmisille, että he voisivat pelastua.

Vierailija
1797/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Älykkäänä ja aiheesta kiinnostuneena ihmisenä, mitä mieltä olet Vuorisaarnasta? Opettaako Jeesus sinun mielestäsi huonoja asioita?"

En nyt voi väittää mitenkään sanantarkasti sen sisältöä muistavani, mutta ei, Jeesuksen nimiin Raamatussa laitetut opetukset eivät mielestäni pääsääntöisesti ole huonoja opetuksia. Toki ne ovat sellaisia mitkä edes jossain määrin moraaliselle ihmiselle tulevat ihan luonnostaan, mutta eivät ne siitä sen huonommiksi muutu.

Suosittelen lämpimästi lukemaan. Ehkä Jumalan mysteeri tulisi helpommin lähestyttäväksi.

Ja lisäksi; Jeesus kertoi olevansa Jumalan poika.

Jeesuksia löytyy joka vuosi useampiakin pääsiäisenä Jerusalemin kujilta. 

LOL!

Vierailija
1798/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottavaa...

Ei. Sinulla ei ole mitään valtaa Jumalaa vastaan. Ja hän pitää huolen omistaan. Jos tosiaan olet tuomari, voit ehkä tuomita tässä elämässä, mutta et ikuisuudessa. Sinulla on asema, jossa voisit upeasti tuoda Herran totuutta muille ihmisille, että he voisivat pelastua.

Vierailija
1799/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljiä koko porukka.

Vierailija
1800/7639 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kammottavia nää sekoboltsit, huh.

Ketju on lukittu.