Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku aivohäiriö...
Juu ja aika vakavanlaatuinen maailmankuvan vääristymä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kuvittelette etteikö k eskitysleirien vaikutusta lääketieteeseen voisi selvittää hakukonetta käyttämällä parissa sekunnissa? Miksi vähättely?
Eihän sitä ole mitenkään vähätelty? Hyvä, että tuollaisesta kamalasta uhrauksesta jäi sentään jotain hyötyä jälkipolville. Na...it olisivat saaneet viedä loppuun operaatio Barbarossan, ei olisi tuota itänaapuria kiusaamassa tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The truth shall set you free! Jeesus sanoi: minä olen tie, totuus ja elämä.
JANKUTUSTA. Sano joku itse muodostamasi lause?
Olet pahasti eksyksissä veli/sisko.
Minulla ei tietääkseni ole sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kuvittelette etteikö k eskitysleirien vaikutusta lääketieteeseen voisi selvittää hakukonetta käyttämällä parissa sekunnissa? Miksi vähättely?
Eihän sitä ole mitenkään vähätelty? Hyvä, että tuollaisesta kamalasta uhrauksesta jäi sentään jotain hyötyä jälkipolville. Na...it olisivat saaneet viedä loppuun operaatio Barbarossan, ei olisi tuota itänaapuria kiusaamassa tuossa.
Taidat olla arjalainen.
Ei kyl tulis mieleen jankuttaa jostain kirjasta valmiita lauseita muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla arjalainen.
Puhdas pakana olen!
Ethän sä oo vastannu mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä voit. Aivan samalla tavalla kun tipahdat maahan jos päätät hypätä katolta. Vaikka kuinka päättäisit, että et putoa vaan lennät, niin tulet silti putoamaan."
Ei tuossa ole mitään samaa. Voin todeta painovoiman olemassaolon yksinkertaisella kokeella. En voi todeta yhdenkään jumaltarun paikkaansapitävyyttä minkäänlaisella kokeella.
Tässä päästään taas siihen, että sinulla ei ole oikeutta vaatia Jumalalta jotakin tieteellistä testiä. Hänellä on omat tapansa
Ei mielikuvitusolennolta mitään vaaditakaan. Siihen uskovilta vain pyydetään konkreettisia todisteita sen olemassaolosta. Ei ole näkynyt sellaisia.
Kannattaa ehkä lopettaa se jankkaaminen ja trollaaminen
Kyllä on. Epäasiallinen käytös ja haukkuminen nimenomaan on trollaamista. Erityisesti kun ei ole edes mitään muuta sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyl tulis mieleen jankuttaa jostain kirjasta valmiita lauseita muille.
Koska et tunne totuutta. Toivottavasti tunnet Herran Sanan voiman joku päivä ennen tuomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokaisella on täysi oikeus kirjoittaa tänne, vaikka ei usko tai ole uskomatta samoin kuin sinä tällä hetkellä. Lopeta haukkuminen."
En ole lopettamassa.
Sääntöjen vastaista. Lain vastaista. Jumalan vastaista.
Kiviäkin kiinnostaa.
Selkeästi kiinnostaa kun olet palstalla. Mikä on hyvä. Mutta sun käytös ei. Oletko vielä teini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla vastuussa miljoonien ihmisten surmaamisesta vääräuskoisina ja lääketieteen ym. kehityksen satojen vuosin jarruttamisesta? Ties mitä lääkkeitä meillä olisi jos lääketiede olisi saanut edistyä omalla vaudillaan, syöpä ym olisi kukistettu ajat sitten.
Olet sitten varmaan suoerkiitollinen n atseille. K e skitysleirit edistivät lääketieteen kehitystä ennennäkemättömästi.
Jep, asperiini ja amfetamiini olivat "hyviä" keksintöjä. 6 milj. juutalaisen kuolema on kuitenkin pieni määrä mitä kristinuskon nimissä on tapettu.
Onko se Jumalan vika?
Niin, onko hyvää käytöstä tuputtaa sairaita ajatusmalleja muille, kuten nää hihhulit tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä voit. Aivan samalla tavalla kun tipahdat maahan jos päätät hypätä katolta. Vaikka kuinka päättäisit, että et putoa vaan lennät, niin tulet silti putoamaan."
Ei tuossa ole mitään samaa. Voin todeta painovoiman olemassaolon yksinkertaisella kokeella. En voi todeta yhdenkään jumaltarun paikkaansapitävyyttä minkäänlaisella kokeella.
Tässä päästään taas siihen, että sinulla ei ole oikeutta vaatia Jumalalta jotakin tieteellistä testiä. Hänellä on omat tapansa
Ei mielikuvitusolennolta mitään vaaditakaan. Siihen uskovilta vain pyydetään konkreettisia todisteita sen olemassaolosta. Ei ole näkynyt sellaisia.
Te etsitte minua, ja te löydätte minut! Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löyt
No löysikö joku sen Jeremiaan? (eikös tässä pitänyt kysellä uskovaisilta)
Vierailija kirjoitti:
"Siinä olet totaalisen väärässä. Pystytkö estämään oman kuolemasi? Loitko itse kehosi? Loitko vuoret ja järvet? Päätitkö mihin synnyit? "
Tietysti, miksi kyselet tyhmiä?
Trolli siis.
Uhkailua, kiristystä, ylenkatsetta. Sitähän nuo uskikset harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kristityt ovat aina niin tekopyhiä? Kirkossa käyttäydytään ja kotona unohdetaan täysin mitä siellä Raamatussa lukee?
No ei kai nyt sentään aina? Muuten on kyllä totta, että Raamattua ei lueta tai ainakaan ei noudateta kovinkaan usein.
Aika paljon esim. pedofiliaa löytyy uskovaisten piireistä.
Olet pahasti eksyksissä veli/sisko.