Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli maailma ei syntynyt sattumalta tyhjästä muidenkaan mielestä. "
Kätevä yleistys. Yhden henkilön kommentti yleistetään "kaikkien muiden" mielipiteeksi.
Jälleen käytetään "Jumalan Sanaa" palvelemaan ihan omia mielihaluja.
En minä ainakaan ole koskaan kuullut kenenkään väittävän maailman syntyneen sattumalta tyhjästä. Paitsi uskistolleroiden, jotta he voivat sitten kumota itse esittämänsä väitteen itse keksimillä jumalillaan.
Et ole kuullut big bang -teoriasta??
Koulutuksesta ei ole varaa leikata enää ainoatakaan senttiä!
Rakastatko muita kristittyjä. Olet palauttanut varastamasi. Huolehditko vanhemmistasi. Entä autatko heikkoja. Sukulaisia ja toisia kristittyjä. Oletko julma vai ystävällinen. Opetatko ettei saa varastaa muiden omaa ja syödä muiden ruokia. Opastatko ihmisiä oikeaan paikkaan. Annatko anteeksi. KERROTKO Jeesuksesta matkoilla ja ulkomaalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllähän ihmiselon päivien rajallisuus tiedostetaan Sanassakin."
Mitä sitten? Minä puhun niistä jotka Jumala määräsi Raamatussa tapettavaksi.
Niin oli heidän kohdallaan määrätty ja se oli oikein ja kohtuullista. Omistaahan Jumala kaikki ihmiset.
Niinpä. Eli Jumala ei ole rakastava eikä oikeudenmukainen, vaan mielivaltaisesti toimiva sadistinen mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä yleistys. Yhden henkilön kommentti yleistetään "kaikkien muiden" mielipiteeksi.
En minä ainakaan ole koskaan kuullut kenenkään väittävän maailman syntyneen sattumalta tyhjästä. Paitsi uskistolleroiden, jotta he voivat sitten kumota itse esittämänsä väitteen itse keksimillä jumalillaan.
Kerrotko vielä että missä kohtaa Big Bang teoriaa väitetään maailmankaikkeuden syntyneen:
a) tyhjästä
b) sattumalta
niin voimme jatkaa?
Eksytykset kavalat juonet petokset väärät Jeesuksen noidat reikihoitajat . Kundalin henki . Miten PELASTUT niistä. Miten kadut jos olet huijannut muita. Palautatko rahat ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli heidän kohdallaan määrätty ja se oli oikein ja kohtuullista. Omistaahan Jumala kaikki ihmiset.
Niinpä. Eli Jumala ei ole rakastava eikä oikeudenmukainen, vaan mielivaltaisesti toimiva sadistinen mulkku.
No, mitäs aattelit sille tehdä?
"Kerrotko vielä että missä kohtaa Big Bang teoriaa väitetään maailmankaikkeuden syntyneen:
a) tyhjästä
b) sattumalta
niin voimme jatkaa?"
Jos tuohon vastaukset löydät, saat Jumalasta hyvän palvelijan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetää sitä homokyrpää pataan.
Vierailija kirjoitti:
Eksytykset kavalat juonet petokset väärät Jeesuksen noidat reikihoitajat . Kundalin henki . Miten PELASTUT niistä. Miten kadut jos olet huijannut muita. Palautatko rahat ?
Jumala antaa anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oikean Jumalan ,Raamatun Jumalan tuntee sanomasta joka toteutuu."
Eli koska pii ei ole kolme, eikä sinapinsiemen pienin, voimme todeta että Raamatun Jumala ei ole todellinen, koska sanoma ei toteudu.
Mitä ihmettä höpötät? Pii on pyöristettynä kolme ja kuulijoille sinapinsiemen oli pienin mitä tiesivät.
Mutta pii ei ole kolme, eikä sinapinsiemen ole pienin, joten Raamattu on yksiselitteisesti väärässä, eikä näin ollen tuon edellisen kirjoittajan mukaan ole olemassa.
Asia selvä. Voitit.
Tiedän, mutta hyvä että asia selvisi sinullekin.
Jumalaa et voi ikinä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oikean Jumalan ,Raamatun Jumalan tuntee sanomasta joka toteutuu."
Eli koska pii ei ole kolme, eikä sinapinsiemen pienin, voimme todeta että Raamatun Jumala ei ole todellinen, koska sanoma ei toteudu.
Mitä ihmettä höpötät? Pii on pyöristettynä kolme ja kuulijoille sinapinsiemen oli pienin mitä tiesivät.
Mutta pii ei ole kolme, eikä sinapinsiemen ole pienin, joten Raamattu on yksiselitteisesti väärässä, eikä näin ollen tuon edellisen kirjoittajan mukaan ole olemassa.
Asia selvä. Voitit.
Tiedän, mutta hyvä että asia selvisi sinullekin.
Jumalaa et voi ikinä voittaa.
Voitin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Muuta en voi tehdä, kuin todeta, että huh huh. Onneksi nuo parituhatta vuotta sitten syntyneet ja suusta suuhun kulkeneet maailman synnyn selitykset ja tarinat todella julmasta itselleen uhreja vaativasta jumalasta eivät kuitenkaan ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä että missä kohtaa Big Bang teoriaa väitetään maailmankaikkeuden syntyneen:
a) tyhjästä
b) sattumalta
niin voimme jatkaa?
Ehhh... Sehän on koko teorian pointti että eräänä päivänä universumin verran materiaa pölähti täysin tyhjästä ja ilman mitään kummempaa syytä. Ja tähän sitten ihmiset uskoo sokeasti.
Jumala loi maan, mutta miksi maapallosemme on niin epävakaa? On maanjäristyksiä, tulvia, tulivuorenpurkauksia, hyökyaaltoja, myrskyjä etc. jotka tappaa tuhansia ja tuhansia ihmisiä, eläimiä, tuhoaa kodit ja luonnon, sekä pahimmillaan muuttaa alueet vuosisadoiksikin asumiskelvottomiksi. Maapallon itsensä aiheuttamat luonnonkatastrofit eivät ole ihmisten aikaansaannoksia, vaikka maapallomme voisikin paremmin jos täällä tallustelisi vain eläimiä.
Tekikö Jumala ihan tahallaan maapallosta sen mikä se on vai tuliko laskelmissa virhe? Miksi Hän ei korjaa töittensä jälkiä esim. lopettamalla maanjäristykset ja tulivuorenpurkaukset? Niitähän tapahtuu koko ajan ja on vain ajan kysymys milloin seuraavan kerran poksahtaa niin, että entistäkin useammat kuolevat ja jopa koko maapallon kohtalo on uhattuna. Olette varmaan kuulleet supertulivuorista? Kuka pistää käden eteen ettei sellainen purkaudu tai suurikokoinen meteori maapalloon törmää? Ainoa joka pystyy on Jumala, mutta tekeekö hän sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala eli Jeesus eli Pyhä Henki on ilmeisesti muuttanut mieltään monessa asiassa jos näitä palstan uskovia on uskominen. Kun vain tietäisi että oikeasti missä. Uskovien mutuilu ei ole faktaa.
Eri. Miksi sinä oletat kaikkien uudesti syntyneiden ja tapakristittyjen olevan velvollisia opettamaan Raamattua sinulle? Sinun olisi viisainta kysyä papilta, he ovat Raamatun ja ihmisluonnon asiantuntijoita, ei tavallinen tallaaja. Me uudesti syntyneet emme todellakaan julista täällä Raamatusta saamaamme lisäymmärrystä. Se on tarkoitettu vain meille. Sori siitä.
Vastauksesi kertoo ainakin sen, että et tiedä edes mitä uudesti syntyminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kristinuskon nimi viittaa Kristukseen eli ymmärtääkseni Jeesukseen. Pitäisikö siis kristittyjen pitäytyä Uuden testamentin opeissa ja jättää Vanha testamentti juutalaisille. Näin saisimme tämän kristinuskon paljon humaanimmaksi eikä tarvitsisi niin paljon selitellä tyhjäksi näitä kuoliaaksikivittämisiä yms, eikä selekoida sieltä vanhasta testamentista kulloinkin itse kullekin sopivia ajatuksia?
Jeesus kertoi, ettei hän ole tullut poistamaan mitään vaan tuomaan uutta. Raamatusta ei siis häviä Hänen käskynsä mukaan pieninkään piirto.
"Ehhh... Sehän on koko teorian pointti että eräänä päivänä universumin verran materiaa pölähti täysin tyhjästä ja ilman mitään kummempaa syytä. Ja tähän sitten ihmiset uskoo sokeasti."
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä? Ja vastaatko sitten sen jälkeen siihen aikaisempaan kysymykseeni, että missä kohtaa Big Bang teoriaa noin väitetään. Se että sinä väität niin, on aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Muuta en voi tehdä, kuin todeta, että huh huh. Onneksi nuo parituhatta vuotta sitten syntyneet ja suusta suuhun kulkeneet maailman synnyn selitykset ja tarinat todella julmasta itselleen uhreja vaativasta jumalasta eivät kuitenkaan ole totta.
Miksi muuten mielikuvitushahmo menee ateisteilla tunteisiin?
"Miksi muuten mielikuvitushahmo menee ateisteilla tunteisiin?"
Umpityhmät uskistollerot ovat ikävä kyllä varsin todellisia.
Kommenttini oli tarkoitettu sille omahyväiselle jeesustelijalle, joka väittää tietävänsä kaiken.