Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Niinkuin peura halajaa vesipuroille, niin minun sieluni halajaa sinua, Jumala.
Psalmi 42:2
Miksi kuvittelet olevasi muita viisaampi?
LESTADIOLAISET laittaa kristittyjä Luciferille milloin tähän tulee loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monille kristityksi itseään nimittäville on niin tärkeää, että muutkin eläisivät heidän tavallaan?
No kun ne ilkeyttään haluaisivat, että muutkin pelastuu. ei ap
No ilkeyttä tosiaan jos haluavat viedä meidät kaikki sellaiseen paikkaan, jossa on pelkkiä uskiksia...
Pitäiskö taivaassa sitten käydä keskusteluja Suomen seuraavista eduskuntavaaleista, vai mitä sinä ehdottaisit sinne puheenaiheeksi.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteet on mielisairautta.
Tämä on suhteellisesti totta. Mielisairaudet ovat usein demoneita. Eikö olekin herättävää kun tajuaa, että sama sairaus oireilee eri ihmisillä samantyyppisesti?
Niinkö? Seuraavaksi, ole hyvä, kerro kaikille logiikka, miten se auttaa ihmistä, joka uskoo sisällään olevan demonin tai seurakuntansa uskoo hänellä olevan demonin, kun seurakunta tarjoaa ratkaisuksi sitä, että ko. henkilön pitää ottaa sisälleen toinen henki ja antaa itsensä sen valtaan?
-winner-
Vaikka siten että on vähän eroa, Pyhä Henki antaa rauhan
Et siis usko ihmisen vapaaseen tahtoon, et edes sielun? Tuon mukaan aina pitää olla joku muu i
Pyhä Henki on pelastuksen sinetti sanoo Raamattu. Vilpitön rakkaus. En halua elää ilman Pyhän Hengen antamaa rauhaa viisautta ja tietoa. Olen tehnyt oman vapaan tahtoni mukaan Pyhän Hengen ääntä vastaan ja siitä helvetistä on mennyt nyt 2 vuotta jonka aikana olen saanut tuta näiden olevan oikeita asioita, lopulta minulla alkaa olla rauha enkä ota sitä armoa itsestäänselvyytenä
Vierailija kirjoitti:
Kivaa olla vapaa sielu ilman pakkoajatuksia!
On sulla vapauden pakkoajatus. Jokaisella on jotakin. Ellei ole epävakaa, eikä sitäkään voi olla kovin monella tapaa. Mutta uskonto on se joka näkyy koskettavan vastarintaan tai myötävirtaan.
Vierailija kirjoitti:
https://mixontotta.wordpress.com/juuret/
Hammurabin laki oli jumalallista alkuperää kuten Mooseksen lakikin
Babylonian kuuluisa hallitsija Hammurabi (k. 1708 eKr.) laati 282 lain kokoelman yhteiskunnan elämää säätelemään. Tämä kuuluisa lakikokoelma saatiin samalla tavalla kuin Mooseksen lain taulut paljon myöhemmin.
Nuo muinaistakin muinaisemmat hallitsijat oli yleensä tiiviissä yhteydessä "jumaliin". Tuollekin lakikokoelmalle oli enemmän konkretiasta johtuvat syyt. Tarkkaa nykyihmisen käsitettävissä olevaa kuvausta on mahdoton saada.
Vietkö roskat vai vienkö minä? Vaimoni on siis kristitty, kuten varmaan aika moni muukin näillä nurkilla. Sinulta en taida tarvita mitään vastauksia sen sijaan.
Jumala on tehnyt kaiken, joten hän omistaa kaiken, meidät jokaisenkin. Omistaja tekee omaisuudellaan ja omaisuudelleen mitä haluaa. Siihen on jokaisen tyytyminen.
"Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."
Mitä hyvää sinä olet tehnyt lähimmäisillesi tämän vuoden aikana?
Hedelmistään puu tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkien viestien spämmääjä ilmiannettu.
Koko ketju ilmiannettu.
Ja miksiköhän?
Hei Spämmääjä,
tiedän että uskot asiaasi. Tiesitkö, että apostoli Paavali tappoi kristittyjä ennen uskoontuloa? Ja moni nykyajankin ex-ateisti piti uskoa naurettavana siihen asti kunnes itse tuli uskoon. Toivon sinulle samaa.
Kuinka järkevänä näet viestien massapostituksen ja asiallisten viestien ilmiantamisen? Jälkimmäinen ei toki haittaa, sanat vastaukset on jo kerrottu monesti. Vaikutta siltä, että Saatanalla on tiukka ote sinusta; vihaat kristittyjä. Kuinka tämä tekee sinusta paremman kun alennut käyttäytymään huonommin kuin halveksimasi kristityt, jotka vastaavat ystävällisesti kysymyksiin?
Käy vaikka kävelyllä raikkaassa ulkoilmassa. Tiedän, että tämä ei ole ensimmäinen ketju jota spämmäät. Tässä ketjussa et kuitenkaan ole ensimmäinen spämmääjä; aikaisemmat epäonnistuivat ketjun pilaamisessa ja niin epäonnistut sinäkin.
Hiljenny tänä iltana asian ääreen; onko tapani toimia hyödyllinen? Kannattaako keskustelun sääntöjä rikkoa kun viestisi kuitenkin poistetaan? Kannattaisiko mielummin keskustella asiallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista. Ateisti alkaa kunnon natsimaisen keskitysleiri-toiminnan, onneksi kuitenkin vain keskustelupalstalla.
Tiedon vuoksi voisimme pysähtyä hetkeksi ja kysyä, mistä Hitler (20. vuosisadan mies) sai idean, että hän voisi kansanmurhata kokonaisen kansanryhmän? No, hän ei saanut tällaisia ajatuksia hinduilta tai buddhalaisilta, mutta kristinusko on ollut kansanmurhaajien käyntikortti lähes 700 vuoden ajan.
"Nyt kannattaa pysyä tässä päivässä eikä muistella menneitä."
Mutta tämä ei ole menneisyys.
https://www.salon.com/2015/04/07/6_modern_day_christian_terrorist_group
6 modern-day Christian terrorist groups our media conveniently ignores
They don't get the coverage of ISIS or Boko Haram, but organizations like "The Army of God" are no less dangerous
6 nykyajan kristillistä terroristiryhmää, joita tiedotusvälineet jättävät kätevästi huomiotta
Ne eivät saa ISISin tai Boko Haramin kaltaista huomiota, mutta Jumalan armeijan kaltaiset järjestöt eivät ole yhtään vähemmän vaarallisia.
Vainoamisen mestarit ovat kristityt, heiltä kaikki pahuus on opittu.
Kiitos ketjun aktiivisena pitämisestä kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä se on: Jumala ilmoitti Sanansa Pyhän Hengen välityksellä. Hänen Sanansa on totuus."
Muuten hyvä mutta unohdit todisteet tuolle väitteellesi.
Totuutta ei tarvi puolustaa; se on totuus vaikka kukaan ei niin tekisi. Se tuo enemmin tai myöhemmin itsensä selvääkin selvemmin ilmi. Ne kenellä on silmät, näkevät jo nyt. Ja monet tulevat vielä saamaankin silmät.
En minä pyytänyt sinua puolustamaan sitä. Minä pyysin sinua osoittamaan että se on totta. Mutta se taisi olla liian vaikea pala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Jumalamme on taivaassa. Kaiken, mitä hän tahtoo, hän myös tekee.
Looginen päätelmä tästä on, että jumala on julma ja paha.
Jeesus vastasi hänelle: Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.
Luukas 18:19
Jeesus oli siis selvästi tuossakin kohtaa väärässä.
Aamen