Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
6161/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä jonka mielestä uskistollero on haukkumasana. Olen pahoillani, että voit pahoin. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
6162/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winner , luulen että enkelit on kirjannu kaikki sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6163/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi käyttää arvokasta aikaa Jumalan etsimiseen vänkäämisen ja väittelyn sijaan

Sitähän tässä tehdään, mutta ei vaan ukkoa löydy. 

Ei varmasti löydy tuolla asenteella.

Vierailija
6164/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi käyttää arvokasta aikaa Jumalan etsimiseen vänkäämisen ja väittelyn sijaan

Mitä jos sinä vaikka nyt osoittaisit sen Jumalan olemassaolon niin ei tarvitse kenenkään enää etsiä?

Raamatusta löydät ohjeet kuinka toimia. Ei taloakaan maalata ruiskuttamalla vesiletkusta vettä vaan maalilla ja sopivalla työvälineellä.

eri

Vierailija
6165/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kristitty?

Vierailija
6166/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä jonka mielestä uskistollero on haukkumasana. Olen pahoillani, että voit pahoin. Kaikkea hyvää sinulle!

Hei hei, ei tarvitse olla koska voin erinomaisesti!

Vierailija
6167/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sinä vaikka nyt osoittaisit sen Jumalan olemassaolon niin ei tarvitse kenenkään enää etsiä?

Raamatusta löydät ohjeet kuinka toimia. Ei taloakaan maalata ruiskuttamalla vesiletkusta vettä vaan maalilla ja sopivalla työvälineellä.

eri

Ei toimi ne ohjeet. 

Vierailija
6168/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntinen ihminen, me kaikki olemme vaikka kuinka yrittäisimme seurata Jeesusta tällä tiellä.

Puhu ihan vaan omasta puolestasi. Minä en ole tippaakaan syntinen, eikä myöskään kukaan tuntemani ihminen.

Eli sä ja tuttusi olette noudattaneet Mooseksen lain kaikkia yli 600 säädöstä koko elämänne ajan 247, myös ajatuksissanne?

Ei minua kiinnosta jonkun Mooseksen paskalait hevonvittuakaan. 

Jos et ole lakia noudattanut, etkä ottanut syntien sovitusta vastaan, niin sitten ei ole mitään asiaa taivaaseen. Ei vaikka mielestäsi olisit miten "hyvä" tahansa. 

Vierailija
6169/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ikävämpi puoli asiassa on, että Jumala ei ole tasapuolinen, vaan joillekin Hän antaa armonsa, toisille ei. Voit vain ruklille, että Jumala olisi sinulle armollinen ja osoittaisi suosiotaan antamalla todistuksen itsestään

Päinvastoin Jumala ei katso henkilöön.

Katsoohan. Minun aivoni hän on luonut sellaisiksi, että mihinkään taikauskoiseen hömppään uskominen ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Hän ei kuitenkaan anna minkäänlaisia tieteellistä vertaisarviointia kestäviä todisteita omasta olemassaolostaan, joten minun on mahdotonta uskoa häneen. Reilu meininki.

Kolkattakaa niin teille avataan ja etsikää niin löydätte. Niin kauan kuin päriset tuossa ylimielisessä hubriksessasi niin et tule Jumalaa löytämään, sen takaan.

No se on sitten ihan vaan Jumalan syy että loi minut tällaiseksi.

Ehkä kaksisuuntainen predestinaatio on tosiaan totta. Eli jotkut ihmiset olisi valittu mkadotukseen jo heti syntymästä. 

Vierailija
6170/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso ympärillesi. Luomakunta on todistus Luojasta. 

Vierailija
6171/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitäs siihen sanot että ihmiselle annettiin valta varjella ja vallita palloaan?"

Että Jumala ei ole kaikkivaltias siinä tapauksessa.

Ehhh.. Miten niin ei ole?

Vierailija
6172/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on semmoinen täydellinen rakkaus, että tappaa oman poikansa? Ja vielä kuitenkin 90% jää  joka tapauksessa polttoaineeksi helvettiä varten? Miten meni niinku omasta mielestä? Kuoliko Jeesuskaan oikeasti? Miksi sanotaan, että hän elää ja vieläpä ikuisesti? Eli käytännössä tässäkin tapahtui näennäinen huijaus. Mitä tapahtui Juudakselle, onko hänen taakkaansa arvioitu? 

Sitä että sillä sovittaa ihmiskunnan synnit. Jumala on myös oikeudenmukaisuus ja vanhurskaus, joten synnit on sovitettava, muutenhan hän olisi ristiriidassa itsensä kanssa, jos alkaisi tuomaan ihmisiä taivaaseen takaoven kautta.

Kadotukseen menevien määrä riippuu ihmisistä itsestään, onhan jokaisella vapaa tahto. Silloin se menee juuri niin kuin kuuluukin. 

Jeesus kuoli oikeasti ja sen jälkeen ylösnousi ensimmäisenä ja elää tänäkin päivänä. Niin tullaan herättämään aikanaan kaikki muutkin, eihän oleminen kuolemaan lopu. 

Vierailija
6173/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, Jumala antoi meille maan ja katsoi sivusta kun tätä pistetään passskaksi ihan huoletta? Jumala antoi jonkun idiootin Lusiferuksen pistää kaiken päin hevelettiä? Maa on täydellinen, mutta entäpä ne tulivuorenpurkaukset, maanjäristykset ym. jotka eivät ole ihmisen tekosia? Hemmettiäkö luoda maa, ihmis- ja eläinkunta josta ei välitä tuon paskaakaan kun joku emäntä erehtyi jonkun hiton ompun syömään?

Kerron, mun lähipiirissä on perusluterilaisia, adventisteja, helluntalaisia, lestadiolaisia, roomalaiskatolisia, ortodokseja, jehovia ja juutalaisia, mutta keneltäkään ei saa rehellistä vastausta esim. siihen miksi Jumala on jeesmies paholaiseen verrattuna ja miksi maapallo on yksi katastrofikeidas?

Minä, tavan luterilainen ja utelias. 

Jumala katsoo sivusta aikansa. Luonnon mullistukset kuuluvat planeet

Eli Jumala on siis sadistinen mulkku. Mikä oli jo kyllä tiedossa ja jo aikaisemmin tässä ketjussa osoitettu todeksi.

No, mitäs aattelit asialle tehdä? 

Vierailija
6174/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntinen ihminen, me kaikki olemme vaikka kuinka yrittäisimme seurata Jeesusta tällä tiellä.

Puhu ihan vaan omasta puolestasi. Minä en ole tippaakaan syntinen, eikä myöskään kukaan tuntemani ihminen.

Eli sä ja tuttusi olette noudattaneet Mooseksen lain kaikkia yli 600 säädöstä koko elämänne ajan 247, myös ajatuksissanne?

Ei minua kiinnosta jonkun Mooseksen paskalait hevonvittuakaan. 

Jos et ole lakia noudattanut, etkä ottanut syntien sovitusta vastaan, niin sitten ei ole mitään asiaa taivaaseen. Ei vaikka mielestäsi olisit miten "hyvä" tahansa. 

Ei kyllä ihan hirveästi kiinnosta mitkään mielikuvitustaivaatkaan sen puoleen.

Vierailija
6175/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso ympärillesi. Luomakunta on todistus Luojasta. 

Pitäisi varmaan ensin löytää tuollainen "luomakunta" jostain ennen kuin voidaan keskustella sen todistusvoimasta.

Vierailija
6176/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitäs siihen sanot että ihmiselle annettiin valta varjella ja vallita palloaan?"

Että Jumala ei ole kaikkivaltias siinä tapauksessa.

Ehhh.. Miten niin ei ole?

No sitten niin että Jumalalla ei ole valtaa maan päällä.

Vierailija
6177/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, mitäs aattelit asialle tehdä?"

Vetää sitä homokyrpää pataan.

Vierailija
6178/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaako hakkaat kun et Jumalaan usko?

Vierailija
6179/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ei toimi ne ohjeet. 

Sitten et ole nöyrtynyt. Elät omavoimaisena.

Vierailija
6180/7639 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaako hakkaat kun et Jumalaan usko?

Aloitan uskovaisista ja katsotaan montako saan piestyä ennen kuin Jumala heittää palavalla kivellä vai viittaako hän vaan kinttaalla ja antaa homman jatkua.

Ketju on lukittu.