Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Onpa hyvä, että ketju pysyy aktiivisena
Muistutus keskustelijoille: Älkää vastatko asiattomille trolleille, vaan klitkatkaa suosiolla "ilmoita asiattomaksi". Kyllä ne sitten lannistuu, kun kukaan ei anna huomiota ja provoviestit katoaa kerta toisensa jälkeen bittiavaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, winnerille ei voi vastata suoraan. Yrität etsiä Jumalaa älyn voimalla ja se on väärä tapa. Usko, leap of faith. Sehän siinä on, se on hyppy tuntemattomaan, luottamusta, uskoa.
Uskon heti kun joku antaa hyvän ja perustellun syyn.
Vierailija kirjoitti:
Muistutus keskustelijoille: Älkää vastatko asiattomille trolleille, vaan klitkatkaa suosiolla "ilmoita asiattomaksi". Kyllä ne sitten lannistuu, kun kukaan ei anna huomiota ja provoviestit katoaa kerta toisensa jälkeen bittiavaruuteen.
Onneksi meitä on useampia ilmiantamassa. Toisaalta nuo yhden tavun viestit on ihan hyviäkin; pitävät ketjun tosiaan aktiivisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs siihen sanot että ihmiselle annettiin valta varjella ja vallita palloaan?"
Että Jumala ei ole kaikkivaltias siinä tapauksessa.
Ehhh.. Miten niin ei ole?
No sitten niin että Jumalalla ei ole valtaa maan päällä.
Tai siis ei tässä asiassa käytä valtaansa, koska on katsonut niin olevan hyvä.
Jolloin hänellä ei siis ole sitä valtaa, eli hän ei myöskään ole kaikkivaltias koska löytyy ainakin yksi planeetta jonka valtias hän ei ole.
Miten suhtaudut kalvinismiin.?
Ja kun he Jeesuksen etääntyessä vielä tähysivät taivaalle, heidän vieressään seisoi yhtäkkiä kaksi valkopukuista miestä. Nämä sanoivat: Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, että ketju pysyy aktiivisena
7000 viestiä jo tänään ja edelleenkään ei oo Jeesusta näkyvissä
Tyhmiä ateisteja läjäpäin on antanut kuulua itsestään.
Oletko huomissasi siitä, että "kristityt" tuomitsevilla puheillaan saa meidät monet muut vierottumaan kirkosta ja jopa Kristin uskosta.ja saa meidät etsimään toisia ratkaisuja, uskontoja tms elämäämme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, winnerille ei voi vastata suoraan. Yrität etsiä Jumalaa älyn voimalla ja se on väärä tapa. Usko, leap of faith. Sehän siinä on, se on hyppy tuntemattomaan, luottamusta, uskoa.
Täydellinen rakkaus. Siinä syy. Mitä muuta voi haluta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta en kaipaa sellaista täydellistä rakkautta joka oikeuttaa kansanmurhat ja jopa oman lapsensa tappamisen. Se on myös minun näkemykseni mukana ihan helvetin kaukana täydellisestä rakkaudesta. Itse asiassa aika lailla sen vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Viittaus oli Markuksen evankeliumista, luku 9
" Hän sanoi vielä: ' Totisesti:tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät, että Jumalan valtakunta on tullut voimassaan.'"
Tällainen selitys tuli vastaan:
The most likely answer is that Jesus means the transfiguration. Although the wording sounds awkward if it refers to an event that will happen within a week, the facts are that Peter, James, and John see the glorified Christ before they die. The other disciples will see Jesus in His glorified, resurrected body, but they do not see Him transfigured and affirmed by God
Transfiguration tarkoittaa siis kirkastumista, jonka osa opetuslapsista näki ja osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomissasi siitä, että "kristityt" tuomitsevilla puheillaan saa meidät monet muut vierottumaan kirkosta ja jopa Kristin uskosta.ja saa meidät etsimään toisia ratkaisuja, uskontoja tms elämäämme?
Ja toisissa taas herättää mielenkiinnon tutkimaan asiaa tarkemmin, että onko se todellakin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisissa taas herättää mielenkiinnon tutkimaan asiaa tarkemmin, että onko se todellakin näin.
Hyvä näkökulma. Minut taas ateistien kylmyys, pahuus ja itsekkyys ajoi etsimään totuutta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näkökulma. Minut taas ateistien kylmyys, pahuus ja itsekkyys ajoi etsimään totuutta elämästä.
Itse olin ennen tapakristitty ja lähinnä naureskelin herätysliikeläisille ja muille "fundamentalisteille". Sitten yksi päivä huomasin että niiden jutuissahan on sittenkin järkeä ja minä olin se hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin ennen tapakristitty ja lähinnä naureskelin herätysliikeläisille ja muille "fundamentalisteille". Sitten yksi päivä huomasin että niiden jutuissahan on sittenkin järkeä ja minä olin se hölmö.
Tällainen pistää aika nöyräksi, heh. Hyvällä tavalla. Ylistys Herralle!
nimim. kokemusta löytyy täältäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta en kaipaa sellaista täydellistä rakkautta joka oikeuttaa kansanmurhat ja jopa oman lapsensa tappamisen. Se on myös minun näkemykseni mukana ihan helvetin kaukana täydellisestä rakkaudesta. Itse asiassa aika lailla sen vastakohta.
Ne on ihmisten tekoja, ei Jumalan. Ihminen on syntinen.
Parasta Jumalassa on rakkaus ja armo joka suurimmillaan näyttäytyy Jeesuksessa.
Armoa me tarvitsemme, sekä suhteessa Jumalaan että toisiimme. En mitenkään ymmärrä, miksi jotkut kokevat Jeesuksen opetukset huonoiksi - nehän ovat avain hyvään ja huolettomaan elämään.
Pitää antautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Hienoa kuulla, olen onnellinen puolestasi. Kunpa saisin kokea saman. Voisinko pyytää sinua runoilemaan puolestani?
En ole mikään runoilija, mutta kokeillaan nyt kumminkin.
Lausun rukouksen puolesta anonyymin av-mamman, minkä Jeesus kuulee joka parantaa voi sokean tai ramman, joten miksi ei tämänkin toiveen kuulisi ja kolkuttavalle avaisi.
Mode hoi! Ketju kaipaa taas siistimistä.