Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Miksi Jumala ei anna turpaan saatanalle joka valtasi Jumalan planeetan?
Ihminen antoi sen vapaaehtoisesti. Se on niinkaun kun on ihmisen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns kristityt! Miksi ette tottele suoraa käskyä: Älä tapa, joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu?
Koska miekat ovat vähän liian niinku joltain viime vuosituhannelta, eikä siis niinku cool.
Dronet ovat jeesustaistelun nykypäivää. Enkeli, joka seuraa ja suojaa sinua ja näkee sinut kaikkialta. Tai tuhoaa sinut ja kaupunkisi, kun etäinen Jumala antaa sille käskyn.
-winner-
Sinulta taisi jäädä opetuksen periaate ymmärtämättä!
Drone on uudestisyntynyt Jumalan miekka. Siinä yksi konkreettinen syy, miksei Jumala
Kyllä Jeesus kehoitti tutkimaan ja tesstaamaan. Siihenkin hän antoi ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä saatana oikein on? Pahisjumala vai mikä?
Lusifer, langennut enkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nämä enkelit ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nämä enkelit ovat?
Lue Raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monille kristityksi itseään nimittäville on niin tärkeää, että muutkin eläisivät heidän tavallaan?
Ajattelevat muiden sielujen pelastusta
Ap
Eikö siinä omassa sielussakin olisi tarpeeksi?
En ole Ap mutta sanonpa jotain tähän. Ihmiset ei nykyään ajattele elämää syvällisesti vaan tyytyvät kaikenlaisiin tarinoihin maailmankaikkeuden itsestään syntymiseen alkupamauksesta mikä jo lähtökohtaisesti naurettava. Miten tyhjästä voi mitään ITSESTÄÄN syntyä??
Kaiken tämän luoja täytyy olla siis olemassa!! Luoja antoi meille myös VAPAAN tahdon ja siitä seurasi kaaos ja kaikkea mahdollista pahaa mitä ihmiset vain keksivätkään toisilleen tehdä. Tämän takana oli pahuuden enkeli saata*a joka yrittää vaikuttaa ajatuksiimme. Kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jumala ei anna turpaan saatanalle joka valtasi Jumalan planeetan?
Ihminen antoi sen vapaaehtoisesti. Se on niinkaun kun on ihmisen aika.
Jumala on oikeudenmukainen, saatanalla on laillinen oikeus määräajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nämä enkelit ovat?
Lue Raamatusta.
Miksi sinä et sitä kerro? Sinulla on liian helppo vastaus itsellesi, mutta vaikea minulle. Sinä tiedät, mutta miksi et jaa tietoasi? Toinen juttu tuo Luciferus, miksi hänellä on oikeus täällä mellastaa? Ja vielä se, että miksi planeetta maa on aika huono noin niinku rakenteellisesti? Sen verran olen Raamattua lukenut ja uskontotunneilla kuunnellut, että Jumala on kaikkivoipa, kovin jätkä stadissa, jos noin saa sanoa, mutta miksi ei laita joitan halvatun enkeliä ruotuun? Kiinnostaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielipiteesi maapallon luomisen tarkoituksesta ja miten suhtaudut *maailmallisuuteen*? Miten teet jaon *maailmallisen* ja *hengellisen* väiillä, kun maailmassa on kuitenkin pakko elää.
Eka kysymys on tärkein, vastaa edes siihen.
Maailma oli luotu alkujaan hyväksi, ihminen lankesi ja joutui ulos paratiisista. Jeesus on tie uudelleen Jumalan yhteyteen.
Ap
Miksi jumala istutti paratiisiin pahan tiedon puun, kun kaikkitietävyyksissään tiesi kuinka tulee käymään?
Olisko jumalalla ollu jo silloin päätös että ihminen saa itse valita tekeekö oman tahtonsa vai jumalan tahdon mukaan. En usko että tiesi miten ihmiset tulevat tekemään tai ehkä tiesi mutta RAKKAUS ei ole määräämistä ja vahtimista että kukin tekee niin kuin määrätään (kuten vaikkapa ateistisessa Kiinassa jossa ihmisten vahtiminen on 100% eli et valitse itse vaan muut valitsevat puolestasi mitä voit tehdä ja mitä et ja sanktiot seuraavat heti) vaan rakkaus antaa valinnanvapauden jossa ihminen itse omasta tahdostaan tekee valinnan hyvän ja pahan väliltä. Tietää että tekonsa on väärä mutta silti tekee. Se on uhmaa jumalaa kohtaan joka rakkaudesta teki kaiken hyväksi mutta ihminen uhmallaan pilasi kaiken. Siksi siitä seuraa rangaistus kun tämä maailmanloppu tulee missä jokainen saa tekojensa mukaan. Siihen asti on kuitenkin mahdollisuus katua ja tehdä parannusta kaikesta pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nämä enkelit ovat?
Lue Raamatusta.
Miksi sinä et sitä kerro? Sinulla on liian helppo vastaus itsellesi, mutta vaikea minulle. Sinä tiedät, mutta miksi et jaa tietoasi? Toinen juttu tuo Luciferus, miksi hänellä on oikeus täällä mellastaa? Ja vielä se, että miksi planeetta maa on aika huono noin niinku rakenteellisesti? Sen verran olen Raamattua lukenut ja uskontotunneilla kuunnellut, että Jumala on kaikkivoipa, kovin jätkä stadissa, jos noin saa sanoa, mutta miksi ei laita joitan halvatun enkeliä ruotuun? Kiinnostaa 😀
En minäkään varmasti tiedä, ainoastaan että taistelu on Taivaassa henkivaltojen kesken. Ja niin kuin on ylhäällä on myös alhaalla.
Enkeleitä mainitaan Raamatussa useissa paikoissa, enkeli ilmoitti paimenille Jeesuksen syntymän. Jumala käyttää enkeleitä sanansaattajina. Arkkienkeli Mikael on kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nämä enkelit ovat?
Lue Raamatusta.
Planeettahan on täydellinen sijainnista lähtien, etkö katso luontodokumentteja? Ihmisen piti pitää tästä huolta,mutta villiintyi ja nyt tuhoaa.
"Toinen juttu tuo Luciferus, miksi hänellä on oikeus täällä mellastaa? Ja vielä se, että miksi planeetta maa on aika huono noin niinku rakenteellisesti? Sen verran olen Raamattua lukenut ja uskontotunneilla kuunnellut, että Jumala on kaikkivoipa, kovin jätkä stadissa, jos noin saa sanoa, mutta miksi ei laita joitan halvatun enkeliä ruotuun? Kiinnostaa "
Kun Lusifer ,Valon enkeli lankesi hänen nimensä muuttui Saatanaksi. Hänellä on laillinen oikeus , koska ihminen antoi sen hänelle. Jumala tarkoitti että ihminen hallitsee. Koska Jumalassa ei ole vääryyttä, niin se siirtyi Jumalan ja ihmisen viholliselle. Siksi maa ja avaruus on katastrofisessa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. siitä että tapahtuu niinkuin luvataan.
Eli kun mitään sellaista ei ole tapahtunut, niin voimme todeta että Raamattu ei ole totta. Kiitos!
Minulle on tapahtunut. En epäile Jumalaa, luotan Hänen ohjaukseensa.
Ei ole. Ja totesimme jo useamman sata sivua sitten että subjektiiviset kokemukset eivät ole todisteita yhtään mistään.
Et voi kiistää kokemaani. I stand with God.
kokemuksesi innoittamat väitteet voin kiistää.
Vierailija kirjoitti:
"Toinen juttu tuo Luciferus, miksi hänellä on oikeus täällä mellastaa? Ja vielä se, että miksi planeetta maa on aika huono noin niinku rakenteellisesti? Sen verran olen Raamattua lukenut ja uskontotunneilla kuunnellut, että Jumala on kaikkivoipa, kovin jätkä stadissa, jos noin saa sanoa, mutta miksi ei laita joitan halvatun enkeliä ruotuun? Kiinnostaa "
Kun Lusifer ,Valon enkeli lankesi hänen nimensä muuttui Saatanaksi. Hänellä on laillinen oikeus , koska ihminen antoi sen hänelle. Jumala tarkoitti että ihminen hallitsee. Koska Jumalassa ei ole vääryyttä, niin se siirtyi Jumalan ja ihmisen viholliselle. Siksi maa ja avaruus on katastrofisessa tilassa.
Voitte uskoa että tämä on Raamatullinen /kreationistinen ilmoitus. Toinen on kehitysoppi. Nämä 2 ovat täysin yhteensovittamattomia.
Okei, Jumala antoi meille maan ja katsoi sivusta kun tätä pistetään passskaksi ihan huoletta? Jumala antoi jonkun idiootin Lusiferuksen pistää kaiken päin hevelettiä? Maa on täydellinen, mutta entäpä ne tulivuorenpurkaukset, maanjäristykset ym. jotka eivät ole ihmisen tekosia? Hemmettiäkö luoda maa, ihmis- ja eläinkunta josta ei välitä tuon paskaakaan kun joku emäntä erehtyi jonkun hiton ompun syömään?
Kerron, mun lähipiirissä on perusluterilaisia, adventisteja, helluntalaisia, lestadiolaisia, roomalaiskatolisia, ortodokseja, jehovia ja juutalaisia, mutta keneltäkään ei saa rehellistä vastausta esim. siihen miksi Jumala on jeesmies paholaiseen verrattuna ja miksi maapallo on yksi katastrofikeidas?
Minä, tavan luterilainen ja utelias.
Vierailija kirjoitti:
Ns kristityt! Miksi ette tottele suoraa käskyä: Älä tapa, joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu?
Siksei koska Raamattua ei lueta ja jos luetaan, niin ei ainkaan totella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. siitä että tapahtuu niinkuin luvataan.
Eli kun mitään sellaista ei ole tapahtunut, niin voimme todeta että Raamattu ei ole totta. Kiitos!
Minulle on tapahtunut. En epäile Jumalaa, luotan Hänen ohjaukseensa.
Ei ole. Ja totesimme jo useamman sata sivua sitten että subjektiiviset kokemukset eivät ole todisteita yhtään mistään.
Et voi kiistää kokemaani. I stand with God.
kokemuksesi innoittamat väitteet voin kiistää.
Omalta kohdaltasi toki. Et kenenkään muun.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ikävämpi puoli asiassa on, että Jumala ei ole tasapuolinen, vaan joillekin Hän antaa armonsa, toisille ei. Voit vain ruklille, että Jumala olisi sinulle armollinen ja osoittaisi suosiotaan antamalla todistuksen itsestään
Päinvastoin Jumala ei katso henkilöön.
Katsoohan. Minun aivoni hän on luonut sellaisiksi, että mihinkään taikauskoiseen hömppään uskominen ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Hän ei kuitenkaan anna minkäänlaisia tieteellistä vertaisarviointia kestäviä todisteita omasta olemassaolostaan, joten minun on mahdotonta uskoa häneen. Reilu meininki.
Kolkattakaa niin teille avataan ja etsikää niin löydätte. Niin kauan kuin päriset tuossa ylimielisessä hubriksessasi niin et tule Jumalaa löytämään, sen takaan.
Koska Jumala loi sen, Hän halusi niin. Se oli myös testi. Ihminen on jääräpää ja halusi kokeilla miten hän itse hoitaisi asiat. Jumala salli sen, jotta ihmiset ymmärtäisivät, että vain Jumalaa totellen tulee rauha ja hyvä.