Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli eläinrääkkäys, omaisuuden tuhoaminen, väkivalta, sillä uhkaaminen ja ihmisten solvaaminen eivät ole syntejä? Jeesus Raamatun mukaan teki näitä kaikkia.
.Mitähän mahdat olla lukenut, mustaa raamattua???
Yllä oleva todellakin lukee kuin piru Raamattua, kuten edellä jo todettiin. No eipä tyhjästä tulekaan sanonta ole tullut.
*No eipä tyhjästä sanonta olekaan tullut.
sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Olen täällä vain vittuilemassa uskovaisille.
Oliko sinulla joku pointti? Ääliöitä jotka esittää hurskaita ja eivät tee mitään? Kuinka sivustolla messuaminen auttaa nälkäisiä, orpoja tai sairaita?
Hyvinkin. Jos täälläkin pari ihmistä tulee uskoon ja siirtyy Saatanan leiristä Jumalan lapseksi, he tulevat varmasti tekemään hyviä tekoja.
Että minä olen sitten saatanan leirissä ja sinä tuomitset minut? Pyyteettömät teot ja jumala varmasti tietää kuka on tehnyt ja mitä. Mitä jos auttaisit edes yhtä ihmistä fyysisesti? Jos herra ei minua taivaaseen halua, se on sitten niin. Ennemmin vippaan vitosen saatanalle, kuin katson lessun hylkäävän oman lapsensa tai jopa raiskaavan sen. Edelleen jesse ja sen isä tietää kuka olen. Paska mitä olen tehnyt on minun nimissä ja herran nimen taakse en piiloudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä siis ihmiset kuvittelee, että Raamattu on epälooginen, koska eivät ymmärrä sitä? Ok.
No he haluaisivat Raamatun olevan kuin lukuromaani, josta yksinkertaisinkin ymmärtää juonen. Sekä tietysti onnellinen loppu aivan kaikille. Mutta, kun ei vaan ole niin ei ole. Salattu tieto on ja pysyy piilossa ei uskovilta ja sekös heitä harmittaa. Lisäksi olevat kateellisia uudesti syntyneille kristityille, joille Raamattu avaa salaisuutensa ja hyvin helposti ymmärrettävä kirjakokoelma.
Kiitos Jeesus!
Maailman sekavin kirja jonka ihminen on kirjoittanut ja se avaa sinulle sekavuuden salat? Onnea tuohon. Noudatatko kaikkia raamatun käskyjä?
Mistä etsit vastauksia? Ensimmäinen on Mi
Sinä et ole herra tai minun jumala, olet vain todella tyhmä ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se jumala luuraa?
Korpikuusen kannon alla mörrimöykyn kämpiksenä? Vain kirkossa sunnuntaisin?
Jumala on kaikkialla ja näkee ihmisten teot ja ajatukset.
Miksi metsässä on rauha ja kukaan ei sillä kerää kolehtia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Oliko sinulla joku pointti? Ääliöitä jotka esittää hurskaita ja eivät tee mitään? Kuinka sivustolla messuaminen auttaa nälkäisiä, orpoja tai sairaita?
Hyvinkin. Jos täälläkin pari ihmistä tulee uskoon ja siirtyy Saatanan leiristä Jumalan lapseksi, he tulevat varmasti tekemään hyviä tekoja.
Hahhahhaa..jos joku tämän ketjun perusteella tulee uskoon,on se kyllä sairasta uskoa. Toivottavasti kukaan ei ota näitä hihhuleota tai ääriateisteja tosissaan vaan etsii vastauksensa jostain muualta. Etsivä ihminen; muista aina kysyä ja uskoa vasta sitten,kun olet koetellut kaikki mitä sinulle totena väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Että minä olen sitten saatanan leirissä ja sinä tuomitset minut? Pyyteettömät teot ja jumala varmasti tietää kuka on tehnyt ja mitä. Mitä jos auttaisit edes yhtä ihmistä fyysisesti? Jos herra ei minua taivaaseen halua, se on sitten niin. Ennemmin vippaan vitosen saatanalle, kuin katson lessun hylkäävän oman lapsensa tai jopa raiskaavan sen. Edelleen jess
Ihan ystävällisesti, mutta nyt on kyllä tosi sekava viesti. Kukaan ei ole sinua tuominnut. Miten tiedät miten minä kohtelen ihmisiä? Ei kukaan voi sitä anonyymilla palstalla tietää.. Jos tuntuu, että tiedät niin rohkaisen hakemaan apua. Mielellään Jumalalta tai sitten jostain muualta.
Ketään Jesseä en tunne, mutta Jeesus Kristuksen tunnen. Hän on Jumalan poika ja Hänestä tulee puhua sen mukaisesti kunnioittavasti. Vaikka et edes uskoisi, on hyvä kunnioittaa muiden ihmisten vakaumuksia.
Tällaiset viestit jää sekavuudessaan välillä mietityttämään, mutta mitään muutahan ei kukaan voi etänä tehdä kuin rukoilla - ja siinä on onneksi suurta voimaa.
Kysyit noudatanko kaikkia Raamatun käskyjä?
Vastaus nämä kaksi käskyä pitää kaiken sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se jumala luuraa?
Metsä on Jumalan luomus, rauhallinen paikka, mutta ei Jumala. Jumalan antama rauha on jotain aivan muuta kuin rauha metsässä. Nyt en oikein ymmärrä miksi metsässä pitäisi kerätä kolehtia? Kirkossa saa kolehtiin osallistua vapaaehtoisesti jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia luulosairaita... Surullista...
Joku päivä näet asian toisin. Ennemmin tai myöhemmin. Toisten haukkuminen kannattaisi kuitenkiin lopettaa saman tien. Lapset haukkuu toisia ihmisiä joskus jos eivät ole oppineet ettei niin kannata tehdä. Aikuiset ei enää toimi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syö sitä saastaista sikaa.
?
"Nyt kuulkaas, kun ei tavaa pelkästään sitä Raamattua ja seuraa uutisia, niin nyt on luomisen työ tapahtunut ja uudet söpöt vauvat maailmaan saatu."
Ihme Jumalan luomistyö!
Viimeyönä kuuntelin järkyttävää toisen puolen luomistyötä nyt tapahtumassa.
Dna muokkausta ihmisillä.Ohjelma ei ollut hengellinen.
Lainaus: Vastauksesi herätti minussa kysymyksen, mitä ihmettä sinä teet, herjaat ja vänkäät uskomista koskevassa keskustelussa?
Ettei vaan joku sinussa kaipaa saavasi saman sydämen rauhan ja varmuuden uskossa niinkuin halveeramillasi uskovilla on? Mietipä mikä estää sinua avoimesti ja häpeilemättä hakemaan samaa.
>> Välillä vaikuttaa kommenttien perusteella, että ihmiset on pakotettu tähän ketjuun. Tosin voihan se olla, että epäpuhtaat henget kuiskuttelee korvaan sairaita juttuja tänne kommentoitavaksi ja ihminen ei pysty tätä vastustamaan.. Eli välttämättä kaiken takana ei edes ole ihminen yksin.
Tuskin kukaan käy päivästä toiseen kommentoimassa vaikka sukupuolitauteja koskevaan ketjuun, koska eivät niistä pidä. Jumalan kaipuuta se siis todella on, vaikka ihminen ei sitä itsellään halua myöntään. Mutta Jumalan kaipuuhan on tosiaan hyvin luonnollinen asia, sitä ei tarvi kenenkään tosiaankaan hävetä - päinvastoin, se on viisaan ihmisen merkki.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koske suomalaisia ,en ole juutalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se jumala luuraa?
Metsä on Jumalan luomus, rauhallinen paikka, mutta ei Jumala. Jumalan antama rauha on jotain aivan muuta kuin rauha metsässä. Nyt en oikein ymmärrä miksi metsässä pitäisi kerätä kolehtia? Kirkossa saa kolehtiin osallistua vapaaehtoisesti jos haluaa.
Sinä et ole rauha tai edusta jumalaa, edustat lähinnä jumalan rienausta. Metsä on jumalan luoma ja siellä minä saan rauhan. Metsässä kukaan ei kerää kolehtia tai aneita. Minun usko ei kuulu sinulle ja sinulla ei ole oikeutta tuomita minua. Tuomion päivänä asia kuuluu vain minulle ja herralle, vai tuletko kertomaan herralle mikä minussa on vialla? Miksi tulisin sinun kirkkoon kuuntelemaan sinun ääntäsi, sinä et ole herra tai hänen ääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus:
Että minä olen sitten saatanan leirissä ja sinä tuomitset minut? Pyyteettömät teot ja jumala varmasti tietää kuka on tehnyt ja mitä. Mitä jos auttaisit edes yhtä ihmistä fyysisesti? Jos herra ei minua taivaaseen halua, se on sitten niin. Ennemmin vippaan vitosen saatanalle, kuin katson lessun hylkäävän
Miksi olet anonyymi jos puhut herran rakkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se jumala luuraa?
Sinä et ole rauha tai edusta jumalaa, edustat lähinnä juma
Vastaan sinulle vielä kerran. Ja ystävällisesti. Sinulla vaikuttaa olevan erikoisia harhaluuloja. Ne saattaa tehdä elämästä tosi vaikeaa. Toivon, että saat niihin apua.
Kukaan ei ole sinua täällä tuominnut, älä huoli. Minä en tunne sinua, en tiedä kuka olet. Kukaan tällä palstalla ei tiedä. Kukaan ihminen ei ole Jumala, joten kukaan ihminen ei voi tuomita sinua.
Hyvää jatkoa ja paljon siunausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Vanha testamentti kieltää sian syömisen.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: Vastauksesi herätti minussa kysymyksen, mitä ihmettä sinä teet, herjaat ja vänkäät uskomista koskevassa keskustelussa?
Ettei vaan joku sinussa kaipaa saavasi saman sydämen rauhan ja varmuuden uskossa niinkuin halveeramillasi uskovilla on? Mietipä mikä estää sinua avoimesti ja häpeilemättä hakemaan samaa.
>> Välillä vaikuttaa kommenttien perusteella, että ihmiset on pakotettu tähän ketjuun. Tosin voihan se olla, että epäpuhtaat henget kuiskuttelee korvaan sairaita juttuja tänne kommentoitavaksi ja ihminen ei pysty tätä vastustamaan.. Eli välttämättä kaiken takana ei edes ole ihminen yksin.
Tuskin kukaan käy päivästä toiseen kommentoimassa vaikka sukupuolitauteja koskevaan ketjuun, koska eivät niistä pidä. Jumalan kaipuuta se siis todella on, vaikka ihminen ei sitä itsellään halua myöntään. Mutta Jumalan kaipuuhan on tosiaan hyvin luonnollinen asia, sitä ei tarvi kenenkään tosiaankaan hävetä - päinvastoin, se on viisaan ihmisen merkki.
Etsikkoaika tulee mieleen vastauksestasi. Jumala vetää puoleensa ja tämä kommentoija vastustaa minkä ehtii tajuamatta kadottavansa ainutlaatuisen tilaisuuden tutustua Jumalaan ja Hänen Sanaansa. Ehkä se on ollut hänellä aikaisemminkin ja nyt on ehkä viimeinen kerta, kun Jumala vetää puoleensa. Sitä ei todellakaan kannata hylätä ja halveksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Vanha testamentti kieltää sian syömisen.
Koin vain aika erikoiseksi aiheenvaihdoksi viestisi. Ei käynyt minun järkeen miksi aloit yhtäkkiä puhua sioista, vaikka aikaisempi keskustelu liittyi ihan muihin asioihin.
Yllä oleva todellakin lukee kuin piru Raamattua, kuten edellä jo todettiin. No eipä tyhjästä tulekaan sanonta ole tullut.