Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
4861/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se jumala luuraa?

Vierailija
4862/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia luulosairaita... Surullista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4863/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat vilpittömästi tuntea Herran (ei tarkoita sitä, että sinulla on vain liuta kysymyksiä johon haluat vastaukset), laita kysymys - ennemmin tai myöhemmin joku uskova varmaankin sen huomaa jos Herra suo. Toki osa näyttää vastailevan myös trolleille ja mihin tahansa kysymyksiin, mutta kuten moni on todennut, vilpittömille kyselijöille uskova vastaa mielellään - niin kuin itse Herrakin.

Eihän kukaan halunnut vastata tällekään vilpittömälle kyselijälle-mitä horiset että uskovat muka mielellään vastaavat  kysymyksiin? Kysymykset olivat ihan perusteltuja ja järkeviä,miksi ei taaskaan tule vastausta uskovilta? t.ex-hellari

Vierailija
4864/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pittäis niinku perustella tuon jumalan todellisuus.

Kyllä!!!

Vierailija
4865/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maailma vihaa teitä, tietäkää, että se on vihannut minua ennen teitä. Jos te olisitte maailmasta, se rakastaisi omaansa. Mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sen tähden maailma vihaa teitä. Muistakaa, mitä sanoin teille: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos ihmiset ovat vainonneet minua, he vainoavat teitäkin. Jos he ovat noudattaneet minun sanaani, he noudattavat myös teidän sanaanne. Tämän kaiken he tekevät teille minun nimeni tähden, koska eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Ellen minä olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä. Mutta nyt he eivät voi mitenkään puolustella syntiään. Joka vihaa minua, vihaa myös minun Isääni. Ellen olisi tehnyt heidän keskuudessaan sellaisia tekoja, joita kukaan muu ei ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä. Nyt he ovat nähneet minun tekoni ja kuitenkin vihaavat sekä minua että minun Isääni. Mutta sen sanan pitää toteutua, joka on kirjoit

Ketjussa pilkkaavien kommentit todistavat Jumalasta väkevästi. 

Vierailija
4866/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken.

Vierailija
4867/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus Kristus on Herra! Nyt ja ikuisesti. Rauhaa teille siskot ja veljet Kristuksessa. 

Kiitos samoin! Kristuksen rauhaa siskoille ja veljille!

Vierailija
4868/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikki uskovat, jotka olette vastailleet ketjussa. Mukava tietää, että olette siellä jossain ja joku päivä olemme yhdessä Herran luona.

Kiitos myös sinulle! Meitä todellakin on lukuisia ja tuemme jo tässä elämässä toisiamme. Ihan kaikki eivät tänne kirjoita, mutta kivaa että seuraatte keskustelua. Kirjoittakaa toki, jos jotain haluatte kirjoittaa. Otamme ilolla vastaan sisarien ja veljien kirjoituksia ja vaikka tervehdyksiä, ihan mitä vaan mukavaa.

Tosiaan olemme yhdessä ikuisesti jonain päivänä Kirkkaudessa, jota pimeys ei voittanut.

Ylistys Sinulle Herramme Jeesus Kristus!

Vierailija
4869/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikki uskovat, jotka olette vastailleet ketjussa. Mukava tietää, että olette siellä jossain ja joku päivä olemme yhdessä Herran luona.

Kiitos myös sinulle! Meitä todellakin on lukuisia ja tuemme jo tässä elämässä toisiamme. Ihan kaikki eivät tänne kirjoita, mutta kivaa että seuraatte keskustelua. Kirjoittakaa toki, jos jotain haluatte kirjoittaa. Otamme ilolla vastaan sisarien ja veljien kirjoituksia ja vaikka tervehdyksiä, ihan mitä vaan mukavaa.

Tosiaan olemme yhdessä ikuisesti jonain päivänä Kirkkaudessa, jota pimeys ei voittanut.

Ylistys Sinulle Herramme Jeesus Kristus!

Kiitos! Mukava kuulla! Toista on meidän nykyaikana, kuin Paavalilla kirjeiden lähettelyn aikakaudella. 

Ylistys Herralle Jeesukselle Kristukselle!

Vierailija
4870/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken.

Niille jotka ei tunne Raamattu, tämä on siis pätkä Sanasta

Vierailija
4871/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan ilmoituksen mukaan viimeisinä päivinä ihmiset ovat itserakkaita ja rahanahneita, heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta heiltä puuttuu Pyhän Hengen voima. Paljon on niitä, jotka sanovat ja kehuskelevat olevansa kristittyjä. Jeesus varoitti: "Monta tulee Minun nimessäsi ja eksyttävät monta". Kristus on yksi Herran Jeesuksen nimistä. Kristitty- nimi ei tee ketään jumaliseksi.

Missä tämä ilmoitus oli?

Vierailija
4872/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta voisinko esittää tällaisen kysymyksen: Joutuivatko kaikki ennen jeesusta eläneet ihmiset kadotukseen mielestäsi?

Ei tarvitse vastata, mutta olisin hyvin kiitollinen siitä.

Ei varmasti joudu. Aadam esim, on ymmärtänyt tehdä parannuksen ja opettaa ihmisiä ja taas seuraava sukupolvi opettaa.

Jumala havaitsi että Nooa oli hurskas. Aabrahamista eteenpäinkin Jumala tunnetiin.

Tapa pelastua oli sama kun jälkeenkin Jeesuksen, eli uskoa pitää 1käsky ylinpänä.

Vierailija
4873/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta voisinko esittää tällaisen kysymyksen: Joutuivatko kaikki ennen jeesusta eläneet ihmiset kadotukseen mielestäsi?

Ei tarvitse vastata, mutta olisin hyvin kiitollinen siitä.

Eivät joudu, jos olivat Jumalaa pelkääviä ja kunnioittavia

Vierailija
4874/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus:

Olen täällä vain vittuilemassa uskovaisille.

Oliko sinulla joku pointti? Ääliöitä jotka esittää hurskaita ja eivät tee mitään? Kuinka sivustolla messuaminen auttaa nälkäisiä, orpoja tai sairaita?

Vierailija
4875/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen lääketiedettä, enkä usko horinoita!

"  Ateismin usko perustuu siihen, että maailmankaikkeus, maapallo ja sen monimuotoinen elämä on syntynyt sattumalta, itseohjautuvasti ilman älyä. Jokainen ymmärtää että noin 3 miljardin kirjainkoodiparin DNA rakenne ei ole voinut syntyä sattumalta tai itseohjautuvasti. DNA:n 3 miljoonaa kirjainkoodiparia sisältää kaiken tiedon kuinka ihminen rakentuu ja kuinka ihmisen jäsenet ja ruumiinosat toimivat jne. DNA:n valtaisa informaatio todistaa sen, että ihminen ja elämä maan päällä ei ole syntynyt sattumalta, vaan sen takana on ollut huippuälykäs Luoja Jumala. " 

Mitä mieltä lainauksesta ?

Vierailija
4876/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan raamatusta!

Katsokaa tv7 arkisto: Raamattu on ihmeellinen (Daniel Valla)

Vierailija
4877/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus:

Olen täällä vain vittuilemassa uskovaisille.

Tällaiseen ei ole kenelläkään velvollisuutta vastata

Kyllä jesse ja se isä minut tuntevat. Loiko jumala sinut tänne melskaamaan 24/7 uskosta ja oletko todella auttanut edes yhtä ihmistä elämäsi aikana?

Vierailija
4878/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on Herra!

Jumala on herra ja jeesus on hänen poikansa?

Vierailija
4879/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se jumala luuraa?

Oletko seurannut hengellisiä kanavia,kirjallisuutta. Siellä kovasti esillä.

Vierailija
4880/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututteko kovasti, jos poistatan tämän ketjun?

t: Jeesus

Ketju on lukittu.